Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Tello
Indlæg: 7702
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: Champions league

Indlæg af Tello »

Lopezzz skrev:Kære gud, som jeg desværre ikke tror på, jeg beder dig om at give Higuain de nødvendige evner for at hjælpe sit hold videre til semifinalen.
Hvis du vil ikke gøre det for mig så gøre det for Buffon.
Thank you.
Fixed [emoji3]

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Champions league

Indlæg af MessiPogba »

Det bliver bar' dø lækkert, når Higuain bomber bolden lige i smasken på en liggende Keylor Navas i stedet for at score på et ellers frit mål ved stillingen 0-0 i det 92. minut, fordi det er trods alt Higuain, og han er god til at choke.

Dybala må meget, meget, meget, meget, meget, meget, meget, meget, meget, meget, meget, meget, meget, meget, meget, meget, meget, meget, meget, meget, meget, meget, meget, meget, meget, meget, meget, meget, meget, meget, meget, meget, meget, meget, meget, meget, meget, meget, meget, meget, meget, meget, meget, meget, meget, meget, meget, meget, meget, meget, meget, meget, meget, meget, meget, meget, meget, meget, meget, meget, meget, meget, meget, meget, meget, meget, meget, meget, meget, meget, meget, meget, meget, meget, meget, meget, meget, meget, meget, meget, meget, meget, meget, meget, meget, meget, meget, meget, meget, meget, meget, meget, meget, meget, meget, meget, meget, meget, meget, meget, meget, meget, meget, meget, meget, meget, meget, meget, meget, meget, meget, meget, meget, meget, meget, meget, meget, meget, meget, meget, meget, meget, meget, meget, meget, meget, meget, meget, meget, meget, meget, meget, meget, meget, meget, meget, meget, meget, meget gerne vise, hvorfor han er så vild i dag.

Men tror sgu ikke på det. Tror virkelig Pjanics manglende tilstedeværelse blvier dyrt for Juventus.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Champions league

Indlæg af A$AP »

Jeg synes aldrig, at Pjanic virkelig gør en forskel i de største kampe.. Måske ser jeg bare ikke nok kampe med ham. Med det sagt, så ser jeg ikke hvordan Juve skal kunne stoppe en Isco i storform, Modric og Kroos fra at udfolde sig i aften. En sløv Barzagli, Runagi som jeg ikke rigtig kan bedømme, og en Buffon som man godt kan se er ved at være godt oppe i alderen. På hans reflekser og bevægelser.

Jeg kunne godt snart tænke mig, at Juventus’ defensiv og organisation faktisk lever op til deres ry. I Europa. I aften ville være et godt tidpunkt. Det vigtigste bliver at holde Real fra mål.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Champions league

Indlæg af zqa »

Han laver rigtig meget af det beskidte og "usete" arbejde. Vind lige 3-0, Juve. Jeg tror ikke fraværet bliver SÅ markant som forventet, men han er helt klart en spiller som altid er savnet.
Vigtigst er dog, at horsens vinder og fcm.

Er Isco ikke kun i storform når han spiller for Spanien?
#jesuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg gider bare ikke se dommerfejl og store personlige fejl. Jeg forventer ikke at Juve vinder samlet men jeg hader når real går videre pga modstanderen/dommeren fucker op. Som farvet barcafan mener jeg nemlig der har været lidt for meget af den slags når real har været involveret ;-)
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Tello
Indlæg: 7702
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: Champions league

Indlæg af Tello »

Casemiro, Kroos, Modric og Isco.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

Jep. 442. Det virker.

Jeg kan ikke lide juves midt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Jamial
Indlæg: 1038
Tilmeldt: lør okt 20, 2007 8:16 pm
Har takket: 417 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: Champions league

Indlæg af Jamial »

Det irriterer mig grænseløst, at kvartfinalerne spilles 2 på samme tid. Jeg vil gerne se begge kampe. Hvad skal man vælge... :(

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Champions league

Indlæg af Kubala »

Jamial skrev:Det irriterer mig grænseløst, at kvartfinalerne spilles 2 på samme tid. Jeg vil gerne se begge kampe. Hvad skal man vælge... :(
Juve og Real. Større hold, så mere spænding.

Tello
Indlæg: 7702
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: Champions league

Indlæg af Tello »

Piquénbauer skrev:Jep. 442. Det virker.

Jeg kan ikke lide juves midt.
Juves midt kommer ikke til at kunne holde Reals midt tilbage. Har lidt på fornemmelsen, at Real tager den her med en god margin, men håber det ikke!

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
Jamial
Indlæg: 1038
Tilmeldt: lør okt 20, 2007 8:16 pm
Har takket: 417 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: Champions league

Indlæg af Jamial »

Kubala skrev:
Jamial skrev:Det irriterer mig grænseløst, at kvartfinalerne spilles 2 på samme tid. Jeg vil gerne se begge kampe. Hvad skal man vælge... :(
Juve og Real. Større hold, så mere spænding.
Den ender jeg nok med. Men Sevilla - Bayern ser spændende ud, især som Sevilla har set ud på det seneste.

Det virker bare underligt, at vi skal helt from til semifinalerne, før der kun spilles en kamp ad gangen. :(

PuyolErGud
Indlæg: 10749
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 599 gange
Blevet takket: 577 gange

Re: Champions league

Indlæg af PuyolErGud »

Jamial skrev:
Kubala skrev:
Jamial skrev:Det irriterer mig grænseløst, at kvartfinalerne spilles 2 på samme tid. Jeg vil gerne se begge kampe. Hvad skal man vælge... :(
Juve og Real. Større hold, så mere spænding.
Den ender jeg nok med. Men Sevilla - Bayern ser spændende ud, især som Sevilla har set ud på det seneste.

Det virker bare underligt, at vi skal helt from til semifinalerne, før der kun spilles en kamp ad gangen. :(
Jeg er mere irriteret på i morgen. For altså, skal jo se Barcelona - Roma, men Liverpool - City virker jo bare som en sprængfarlig kamp med masser af lækkert tempobold.

Brugeravatar
Jamial
Indlæg: 1038
Tilmeldt: lør okt 20, 2007 8:16 pm
Har takket: 417 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: Champions league

Indlæg af Jamial »

PuyolErGud skrev:
Jamial skrev:
Kubala skrev:
Jamial skrev:Det irriterer mig grænseløst, at kvartfinalerne spilles 2 på samme tid. Jeg vil gerne se begge kampe. Hvad skal man vælge... :(
Juve og Real. Større hold, så mere spænding.
Den ender jeg nok med. Men Sevilla - Bayern ser spændende ud, især som Sevilla har set ud på det seneste.

Det virker bare underligt, at vi skal helt from til semifinalerne, før der kun spilles en kamp ad gangen. :(
Jeg er mere irriteret på i morgen. For altså, skal jo se Barcelona - Roma, men Liverpool - City virker jo bare som en sprængfarlig kamp med masser af lækkert tempobold.
Helt enig. Det virker næsten grotesk.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Champions league

Indlæg af MessiPogba »

Real Madrid-fanen Cakir dømmer dagens kamp. Jøsses.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Tello
Indlæg: 7702
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: Champions league

Indlæg af Tello »

TSUUUUUUUUUUUUUUUUUUU.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 36 gæster