Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Champions league

Indlæg af zqa »

Kubala skrev:Langt hellere Liverpool vinder det end Real. Det burde der ikke være nogen tvivl om, hvis man er Barca fan.
Så er jeg åbenbart ikke Barca fan nok. Undskyld.
#jesuisSheep

Antimadridista
Indlæg: 9225
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 946 gange

Re: Champions league

Indlæg af Antimadridista »

Zqa@

Selvfølgelig er du barca fan, men åbenbart væsentlig større United fan:)

Antimadridista
Indlæg: 9225
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 946 gange

Re: Champions league

Indlæg af Antimadridista »

Jeg er lidt 12 år omkring det her med ballon og Ronaldo. Syntes det er så ærgerligt og skævt, hvis han for eftertiden vil stå med flere ballons end Messi. Alene det at de pt har lige mange, tilskriver jeg enormt stolpe ind/rette sted på rette tid.

Bold kyndige kan selvfølgelig nørde sig frem til, at Messi på ca 19 af 20 parametre, står som den ypperste af de 2, men mainstream medier, som majoriteten af folk læser, vil blot henvise til denne ene kåring og så er det ligesom afgjort..

Så kom nu Salah, eller Firmino eller en eller anden.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8344
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: Champions league

Indlæg af Michman »

zqa skrev:
Kubala skrev:Langt hellere Liverpool vinder det end Real. Det burde der ikke være nogen tvivl om, hvis man er Barca fan.
Så er jeg åbenbart ikke Barca fan nok. Undskyld.
Du er bare mere Man U fan end Barca hvilket er fair nok.
Mate hvad synes du endelig så om Mourinho? Er han den rigtige træner for jer? Kan han få jer helt op i toppen af internationalt fodbold igen?
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Tello
Indlæg: 7701
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: Champions league

Indlæg af Tello »

Held, held, dommerhjælp, held og uduelige angribere hos Bayern. Det er simpelthen alle marginalerne som Real fik med sig, og det brænder mig op indefra og ud. Robben og Vidal ude, og Lewandowski/Müller som spiller som to store sække fyldt med lort. Hvor blev Müllers vrede og energi af? Alt det som han viste mod os, den horeunge.

Og folk som stadig råber Uefalona og som stadig bærer nag over ham den norske dommer, de har travlt med at hylde "majæstetiske" Real Madrid, og "kongen af CHL", Christina.

Og fuck Zidane! Den arrogante skiderik! De kommer til at flække Liverpool i finalen, det er helt sikkert.

Madrid er tabt på gulvet i ligaen og Cdr, men i Chl er de heldige som fuck. Det er klart, det held kan de ikke få over 38 kampe. De kan ikke få Malmø, eller et halvt invalideret Bayern hold hver gang, eller dommer Döner 38 gange.

Hvide horeunge klub. Hader snart Zidane mere end jeg hadede Mourinho da han var i Real. CR må også gerne snart forlade La Liga. Han var totalt uduelig i går og lagde sig til at hyle flere gange da hans hold var ude og skide. Kongen af CHL my ass. Fordi man får et straffe i 94 minut, eller 4 mål mod Malmø, det gør ikke en fuck, men medierne og rampelyset fra CHL..

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Antimadridista
Indlæg: 9225
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 946 gange

Re: Champions league

Indlæg af Antimadridista »

Zidane har altid været en røv for mig. Ødelagt et væld af finaler. 98 cl tabte han og juve desværre til real. 98 VM vandt over Bra. 00 sidste sekund mod Totti og c/o. 02 afgjorde cl mod leverkusen der ellers var bedst. 06 ydmygede Bra og Ronni i VM kvart.
Dog sluttede det hele med hjerneblødningen i finalen..måske er der håb om at selv Zidane kan stoppes...!!

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: Champions league

Indlæg af LeoMessi »

Det er ikke kønt at se på, men når de andre ikke er bedre, så synes jeg alligevel Real Madrid fortjener at være i finalen.

FC Bayern laver to komplet idiotiske og fatale fejl (Rafinha i det første opgør og Sven Ulreich i det andet opgør), og samtidig er de heller ikke effektive, og når man ikke er det, så kan man altså ikke spille finale.

Spiller Real Madrid som de har gjort de tre seneste opgør, så bliver de revet rundt af Liverpool*, for de har altid haft det svært mod et velspillende offensivt hold, hvilket de ikke rigtigt har mødt noget af endnu, udover FC Barcelona.

Liverpools værste modstander i finalen vil være deres nerver, hvis de kan overvinde dette, så tror jeg også på de vinder.

*(Jeg regner med Liverpool videreavancement idag)
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Champions league

Indlæg af zqa »

Haha, okay.
#jesuisSheep

Antimadridista
Indlæg: 9225
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 946 gange

Re: Champions league

Indlæg af Antimadridista »

Leomessi@

Om så real spillede gude bold, så jeg dem stadig helst skride i svinget.

Ift finalen. Den helt store forskel, i år som i 2017, har været reals mentale styrke ift hold som Bayern, juve og Atletico. De tror ikke på at de kan tabe, samtidig med at disse modstandere har taget en masse dårlige/uheldige erfaringer med på banen.
Liverpool (eller Roma) skal virkelig tro på det før det bliver muligt. Det er absolut key! Ellers vader de blot i tilbud, mens real, efter behag, sætter deres når muligheden er der..

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Champions league

Indlæg af Kubala »

zqa skrev:
Kubala skrev:Langt hellere Liverpool vinder det end Real. Det burde der ikke være nogen tvivl om, hvis man er Barca fan.
Så er jeg åbenbart ikke Barca fan nok. Undskyld.
Åbenbart ikke, men hvorfor undskylder du? Det skal man sgu ikke.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Champions league

Indlæg af zqa »

Jeg er ovenud glad for folk, som skal fortælle andre hvornår og hvordan man er en rigtig fan. Det er en skøn egenskab at have som menneske.
#jesuisSheep

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Champions league

Indlæg af Kubala »

zqa skrev:Jeg er ovenud glad for folk, som skal fortælle andre hvornår og hvordan man er en rigtig fan. Det er en skøn egenskab at have som menneske.
Du er da en rigtig fan. Det er der ingen, der har sagt, at du ikke er.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15000
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1684 gange
Blevet takket: 1121 gange
Kontakt:

Re: Champions league

Indlæg af Lopezzz »

Vi skal lige have styr på en ting: Real Madrid har ikke vundet Champions League. Ok?
MDCCCXCIX

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Champions league

Indlæg af Kubala »

Lopezzz skrev:Vi skal lige have styr på en ting: Real Madrid har ikke vundet Champions League. Ok?
Det er så ikke korrekt. De har vundet det 12 gange. Hvis du derimod mener, at de ikke har vundet det endnu i denne sæson, så er svaret ja, men det er der jo heller ikke nogen, der siger, at de har. Og hvilken relevans har det?

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15000
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1684 gange
Blevet takket: 1121 gange
Kontakt:

Re: Champions league

Indlæg af Lopezzz »

Kubala skrev:
Lopezzz skrev:Vi skal lige have styr på en ting: Real Madrid har ikke vundet Champions League. Ok?
Det er så ikke korrekt. De har vundet det 12 gange. Hvis du derimod mener, at de ikke har vundet det endnu i denne sæson, så er svaret ja, men det er der jo heller ikke nogen, der siger, at de har. Og hvilken relevans har det?
omfg :roll:
MDCCCXCIX

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 15 gæster