Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Champions league

Indlæg af Goaaal »

Hvorfor har der egentligt ikke været nogle nyheder med Messis historiske Pichini? Bliver den først givet senere eller hvad? Har set 0 artikler.

Starnils
Indlæg: 447
Tilmeldt: man jun 20, 2016 11:02 pm
Har takket: 165 gange
Blevet takket: 65 gange

Re: Champions league

Indlæg af Starnils »

Bare lidt mere brænde til bålet



Får det nogensinde konsekvenser? selvfølgelig ikke.
Socio. no. 54.257

Tello
Indlæg: 7701
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: Champions league

Indlæg af Tello »



Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Champions league

Indlæg af MessiPogba »

Starnils skrev:Bare lidt mere brænde til bålet



Får det nogensinde konsekvenser? selvfølgelig ikke.
Jeg håber inderligt, med alt, hvad jeg indeholder, at Ramos' får sig en grusom skade. Den måde, han igennem årene konstant har gået efter spillernes helbred. Flere gange han bevidst har prøvet at skade Messi, flere gange hna har smasket folk ned helt umotiveret, så mange gange han spiller med vilje så svinsk for at prøve at sætte sig i respekt, men alligevel smider sig ved mindste kontakt og overspiller alt.

Ramos er en klam narrøv, der fortjener al ulykke i verden. Kun rettet imod ham selv selvvfølgelig, kone og børn skal ikke impliceret, andet end konen bør mentalundersøges, siden hun kan se noget godt i ham andet end hans formue.

Må Ramos forevigt få sig en anal kløe og aldrig have råd til at få bugt med det, den fede klovn. Jeg fucking hader ham, og som Tello sagde det tidligere, så er det ligefør, jeg boykotter Spanien til sommerens VM, for jeg ikke under ham at vinde en skid som kaptajn for Spanien, når han er så ækelt et menneske.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Tello
Indlæg: 7701
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: Champions league

Indlæg af Tello »



Øhm, er det ikke hans søn? Er det bare mig, eller ser det lidt bizart ud.

Edit: billede kan ikke ses, men følg lige linket.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Champions league

Indlæg af MessiPogba »

Tello skrev:

Øhm, er det ikke hans søn? Er det bare mig, eller ser det lidt bizart ud.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Jo, det er hans søn, men argh come on. Det bør aldrig anses som mærkeligt, at du giver dit barn et kys på munden. Nu er vi ude i det der halløj TOm Brady også var ude i med hans børn, når han kysser dem.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5493
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 574 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: Champions league

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Arrhh jeg er egentlig okay med Spaniens landshold og Ramos der... synes ikke man skal blande det sammen. Se hvordan det er gået ud over Pique feks.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Tello
Indlæg: 7701
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: Champions league

Indlæg af Tello »

MessiPogba skrev:
Tello skrev:

Øhm, er det ikke hans søn? Er det bare mig, eller ser det lidt bizart ud.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Jo, det er hans søn, men argh come on. Det bør aldrig anses som mærkeligt, at du giver dit barn et kys på munden. Nu er vi ude i det der halløj TOm Brady også var ude i med hans børn, når han kysser dem.
Of course not, men normalt når jeg ser folk give deres barn et kys på munden, så er det sådan et lille "muah" og videre. Arbejder med børn, og har set forældre hente børn hundredevis af gange. Har aldrig set noget der kom i nærheden af det der.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Champions league

Indlæg af Goaaal »

Der er sgu smæk på Ramos facebook side.

Starnils
Indlæg: 447
Tilmeldt: man jun 20, 2016 11:02 pm
Har takket: 165 gange
Blevet takket: 65 gange

Re: Champions league

Indlæg af Starnils »

Goaaal skrev:Der er sgu smæk på Ramos facebook side.
over 1000 likes på den her kommentar

Congratulations Ramos now 100 million person in Egypt are praying god to find you died before the end of the match ...... Ramos try to come to Egypt cuz Hamada is waiting you on the roof of his building please accept our invitation you will be pleased a lot


Hvis du går ind på hans insta, så kan man se, at han har ca 10k kommentarer på
Hvert billede. Men hans næstsidste billede, det har 184k
Socio. no. 54.257

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: Champions league

Indlæg af LeoMessi »

Tillykke til Real Madrid, isoleret set er det en super flot bedrift. Men jeg synes, at kampen og stemningen fuldstændigt døde efter Mohamed Salah blev skadet, og det blev godt nok ikke nogen mindeværdig finale, som man kunne have håbet på.

Jeg plejer ikke at ville udtale mig negativt omkring Ronaldo, synes han er fænomenal, men lige på dette punkt har jeg altså ikke andet end hovedrysten tilbage. Fansene, spillerne og ledelsen fra Real Madrid må mildest talt være skuffet, når han kommer med disse type udtalelser - lige - efter de har opnået en så kæmpe bedrift.

Det virker for mig som om, at han er sur på alt og alle, fordi det ikke lige var ham der blev hovedpersonen i dag, hvilket han for resten selv er skyld i. I begge af situationen var han jo direkte jaloux på Bale. Eller, er han endnu engang ude i medierne for at sætte tvivlt omkring hans fremtid i Real Madrid med henblik på, at få fornyet sin kontrakt.
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Champions league

Indlæg af B-Freak »

Altså jeg er med på at det er flot at vinde CL 3 år i træk, men lige i år solgte de altså både ligaen og cuppen fra dag 1 stort set.

Det ville have været en katastrofe hvis de ikke vandt i år.
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Blaugrana al vent
Indlæg: 522
Tilmeldt: ons maj 10, 2017 5:45 pm
Geografisk sted: Esé
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 38 gange
Kontakt:

Re: Champions league

Indlæg af Blaugrana al vent »

For første gang i mange år så jeg ikke Champions League finalen. Jeg kom hjem fra en lang køretur til stillingen 2-1. Jeg får så lige set afslutningen med bl.a. Bales mål. Jeg har så senere fundet ud af at det ikke var det eneste drop. Da jeg samtidig fandt ud af at Salah var blevet udskiftet efter få minutter, tænkte jeg at det nok ikke var den værste finale at have misset. Om ikke andet så har jeg lige nogle punkter at dele ud af.

Stort tillykke til Real Madrid for endnu en magtdemonstration i CL. Det er virkelig vildt at se den slags dominans. Selvom jeg altid ønsker at Real taber, så er jeg ikke bange for at lykønske dem når de vinder fortjent. Og det må man sige de har gjort. Vi havde selv muligheden for at lave lignende bedrifter fra 2009-2012, men vi manglende marginalerne i semifinalerne. Og endnu engang vil bare nævne at den spanske ligas kvalitet har fået de europæriske turneringer til at se nemme ud.

Hvad angår Ronaldo så piner det ham at Real Madrid bliver ved med at være sat i forbindelse med Neymar. Han går rundt i troen om at han er verdens bedste spiller og alligevel leder Real Madrid efter en spiller til hans position. Det må gøre ondt. At Bale tager opmærksomheden har intet med det at gøre. Det er før set at spillere/trænere kommer med nyheder når sæsonen endelig er slut. Personligt så vil jeg begræde hans exit fra Real Madrid. Han gør meget for ligaen og for Barca-Real rivaliseringeren, som nok aldrig vil nå samme højder som i Messi-Ronaldo æraen. Omvendt så forstår man godt hans ønske om at prøve noget nyt i evt United eller PSG. Kunne virkelig være fedt at se ham på Old Trafford igen. Jeg tror også inderst inde at han foretrækker PRL og den kærlighed han fik i England, men hans trang til at vinde de største titler har holdt ham i Real Madrid i alle disse år. Så selvom han stadig scorer rigtig mange mål, så ved han også at hans tid på toppen er begrænset, så hvorfor ikke nyde det sidste der hvor det hele startede?

Og så lige ham Karius. Nu er jeg nok lidt farvet fordi jeg kom til at læse en kommentar om match-fixing inden jeg så Benzemas mål. For mig at se så ser han rigtig mistænkelig ud i flere situationer. Benzemas mål er helt grotesk. Inden han kaster bolden har Benzema allerede placeret sig i boldens bane og alligevel så kaster han den? Samtidig så er spillet helt uden tempo. Der er ikke nogen kontra at sætte i gang, og alligevel har han behov for at kaste ekstremt hurtigt uden at tænke. Jeg synes den lugter langt væk. Bagefter ser jeg så Bales vanvidssakse spark og her undrer det mig at Karius lader være med at strække sin arm. Jeg siger ikke at han havde reddet den (det havde han ikke), men det ligner at han lader den passere ham forholdvist nemt når han nærmest trækker sin "redde arm" tilbage mod sig selv igen? Hvad angår det tredje mål så knækker den en smule, men den kommer altså lige foran ham. Den må ikke gå ind. Alle disse situationer dræber fuldstændigt spændingen og magien i sådan en finale. Jeg var blevet rasende hvis det var vores målmand der gjorde sådan og havde faktisk krævet ham solgt.
Jeg siger ikke at Real ikke havde vundet alligevel, og jeg tror heller ikke at Real har købt sig til noget i nogen af deres CL-sejre, men jeg synes desværre at Karius præstation lugter langt væk af noget skummelt. Og det er altså ikke for at tage noget væk fra Reals sejr! Den har de fortjent.

Link til Benzemas mål og kommentaren jeg læste:
Jeg bløder Blaugrana

Antimadridista
Indlæg: 9258
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 933 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: Champions league

Indlæg af Antimadridista »

Blaugrana@

Forstår overhovedet ikke behovet for flere gange, at pointere at det var fortjent at Real vandt? De har været så absurd tilsmilet af marginaler og dommerkendelser, så sidste år helt blegner.

Psg: Orker ikke remse det hele op igen

Bayern: Det samme

Liverpool: igen en masse foræringer, samt salahs skade!

Indrømmet, de har været eminente til at minimere egne fejl. Hvorved de i høj grad har lukreret på fadæser af modstanderne eller dommerne.

Ronaldo: Han bliver, 100%, det er ren pr.

Blaugrana al vent
Indlæg: 522
Tilmeldt: ons maj 10, 2017 5:45 pm
Geografisk sted: Esé
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 38 gange
Kontakt:

Re: Champions league

Indlæg af Blaugrana al vent »

Antimadridista skrev:Blaugrana@

Forstår overhovedet ikke behovet for flere gange, at pointere at det var fortjent at Real vandt? De har været så absurd tilsmilet af marginaler og dommerkendelser, så sidste år helt blegner.

Psg: Orker ikke remse det hele op igen

Bayern: Det samme

Liverpool: igen en masse foræringer, samt salahs skade!

Indrømmet, de har været eminente til at minimere egne fejl. Hvorved de i høj grad har lukreret på fadæser af modstanderne eller dommerne.

Ronaldo: Han bliver, 100%, det er ren pr.
Problemet er at vi er det eneste hold som har slået Real Madrid de sidste 3 år. Problemet har bare været, at det har været i ligaen. Det vi oplever i Copa del Rey er det som Real oplever i CL. Vi vinder fordi vi er bedst og de vinder fordi de er bedst. Havde vi mødt hinanden havde historien været anderledes, men det har begge hold formået at smide væk - desværre. Jeg tror bare Barcelona og Real Madrid er en skridt foran de andre hold når det virkeligt gælder. Og så gør det ekstra ondt at se dem vinde på nogle marginaler mod Bayern, PSG osv.
Real Madrid har været det bedste hold i den turnering men ikke nødvendigvis det bedste hold i sæsonen. Det er lidt sjovt at man kan stille det sådan op.
Jeg bløder Blaugrana

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 60 gæster