Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Champions league

Indlæg af Heartbreaker »

Dates for the 1/8 finals of the Champions League: Man City-Barcelona on 18 February, and Barcelona-Man City on 12 March #fcblive #ucl
Så kan der sættes kryds i kalenderen.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: Champions league

Indlæg af Elbarca »

Det er godt de ikke har en træner, der kender os ud og ind...?

Lad os håbe de får en dårlig dag og manglende erfaring i CL kan også have noget at sige, selvom de virker lidt mere solide i år, så har de ikke været stærke ude.

Arsenal- Bayern. 3-3, over 2 kampe forrige sæsons CL. Bayern kunne godt ryge ud, specielt da Arsenal er blevet 20 % bedre.
Senest rettet af Elbarca man dec 16, 2013 2:07 pm, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Reevenge
Indlæg: 1245
Tilmeldt: lør maj 02, 2009 10:27 pm
Har takket: 155 gange
Blevet takket: 231 gange

Re: Champions league

Indlæg af Reevenge »

De har lukket 7 mål ind i 3 hjemmekampe i ChL.

Senest lukkede de 3 mål ind mod Arsenal. Det er bestemt et forsvar der er til at tale med, særligt med en Messi i form og Neymar skal bare fortsætte som han har gjort det for nyligt.

Især Bayerns udradering af dem på Etihad burde trods alt give gode forhåbninger om et godt resultat. Vi er ikke langtfra Bayerns styrke når vi er i topform og spillet er meget lig det Pep har introduceret i det sydtyske.

Zabaleta er meget offensiv, Konpany er ikke hvad han har været.

De har problemer på målmandsposten og så spiller de med Demichelis. Jeg er fortrøstningsfuld. Vi skal bare have styr på deres solide midtbane med Toure og Fernandinho som deres vigtigste spillere i min optik.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Champions league

Indlæg af Skydefinten »

Vi har ihvertfald styr på Demi...
18 februar. Shit. Prøver at se om jeg kan få UEFA til at ændre datoen.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: Champions league

Indlæg af abx »

Swansea trækker Napoli i EL :-D
Próxima Estación.... Parallel!

Brugeravatar
Alcantara
Indlæg: 599
Tilmeldt: man jul 04, 2011 2:53 am
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 42 gange

Re: Champions league

Indlæg af Alcantara »

Det bliver fede kampe, ingen tvivl om det. Taget Citys hjemmebaneform i betragtning, må Tata gerne trække nogle taktiske genialiteter op af ærmet. Det bliver spændende at se om han tør gøre brug af en dobbelpivot med Song og Busi.

Brugeravatar
SirJonas
Indlæg: 624
Tilmeldt: ons okt 14, 2009 3:47 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 19 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Champions league

Indlæg af SirJonas »

Mener citys nøglespillere er Toure Yaya og El Kun.
De vil køre på omstillinger og dødbolde.

Vi skal satme have neyney og Lionel i form til den tid!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Champions league

Indlæg af Skydefinten »

Neymar er vel i form...men kunne være fint, hvis han fik en 5 kampe i januar og februar med Leo inden.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Champions league

Indlæg af A$AP »

City er ikke kun stærke fysisk med Yaya, Negredo, Kompany, Fernandinho, Demichelis. De har samtidig også spillere som Silva, Aguero, Nasri, Navas, Milner osv. De har en utrolig variation af spillere og kan spille på mange strenge.

Jeg må sige at jeg ikke er optimistisk med hensyn til vores chancer i forsvaret, jeg er bange for at deres offensiv + Yaya vil være for stor en mundfuld for vores forsvar. Jeg er dog sikker på at vi kan volde dem mindst lige så mange problemer med Neymar, Messi og Sanchez samt en sprudlende Iniesta og Fabregas, vi skal virkelig være oplagte i den første kamp og sætte os på spillet.

Der er dog lang tid til den 18. Februar og en masse kan stadig nå at ske inden da, men vi ryger videre fordi at vi er Barcelona, det er en selvfølge.

Brugeravatar
SirJonas
Indlæg: 624
Tilmeldt: ons okt 14, 2009 3:47 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 19 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Champions league

Indlæg af SirJonas »

http://www.bold.dk/nyt/Skidt-nyt-for-Ci ... -en-maaned

Uha, må man glæde sig over andres fysiske svækkelse?

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7072
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Champions league

Indlæg af Daluigi »

Hvis så bare, at Real møder Chelsea i næste runde, så kan jeg sagtens leve med at vi blive nødt til at slå Yaya ud af turneringen!...

Men ffs en lodtrækning man! Fy for satan!
Forumlegende

Goldenbaum
Indlæg: 121
Tilmeldt: lør nov 08, 2008 8:54 pm
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 8 gange

Re: Champions league

Indlæg af Goldenbaum »

Piquénbauer skrev:Det var bare det der ikke måtte ske. Alle andre hold end city. De kan spille præcist som vi hader det - hårdt og fysisk. Hvis vi overlever første kamp så har vi en chance men når man ser på deres hjemmebane rekord så bliver det svært. AD hvor er vi uheldige!
hahahaha skal jeg grine eller græde? Har du set Barcas hjemme - og udebanestatistik i år? Prøv lige at sammenligne med City inden du maler fanden over væggen.

Barca hjemme
8 sejre ud af 8 mulige og målscore 27-6
Barca udebane
6 sejre, 1 uafgjort, 1 nederlag og måslcore 17-4.

Man Shitty hjemme
8 sejre ud af 8 mulige og målscore 35-5
Man Shitty ude
2 sejre, 2 uafgjorte, 4 nederlag og måslcore 12-13

Mon ikke vi klarer den? Bare fordi de vandt over et ukoncentreret Bayern mandskab.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

Goldenbaum skrev:
Piquénbauer skrev:Det var bare det der ikke måtte ske. Alle andre hold end city. De kan spille præcist som vi hader det - hårdt og fysisk. Hvis vi overlever første kamp så har vi en chance men når man ser på deres hjemmebane rekord så bliver det svært. AD hvor er vi uheldige!
hahahaha skal jeg grine eller græde? Har du set Barcas hjemme - og udebanestatistik i år? Prøv lige at sammenligne med City inden du maler fanden over væggen.

Barca hjemme
8 sejre ud af 8 mulige og målscore 27-6
Barca udebane
6 sejre, 1 uafgjort, 1 nederlag og måslcore 17-4.

Man Shitty hjemme
8 sejre ud af 8 mulige og målscore 35-5
Man Shitty ude
2 sejre, 2 uafgjorte, 4 nederlag og måslcore 12-13

Mon ikke vi klarer den? Bare fordi de vandt over et ukoncentreret Bayern mandskab.
Jeg tænker ikke så meget på form for ja der er vi nok bedre. Mit problem med city er at de har det perfekte hold til at ødelægge vores spil. Jeg tror på det men synes at en så stor kamp kommer for tidligt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Champions league

Indlæg af Dytrax »

Hvor fedt :cool:
Det bliver da spændende og vi må håbe at alle mand er friske og frejdige, når kampene skal afvikles.

Det bliver ikke nemt! Omvendt heller ikke umuligt. Håber ikke vi bliver pløjet helt ned i plænen på Ethiad Stadium. Håber at City gerne vil spille bold.

In other news:

Håber at Gustav & Co. får så meget würst at de aldrig mere kan tænke på Tyskland uden at få en smule kvalme :razz:

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: Champions league

Indlæg af emo »

I den rette form, og med den rette konsistens, så kan en würst være utrolig dejlig. #23s indlæg tilfalder ikke denne kategori af würsts.

Jeg tænker lidt, utrolig kedelige kampe, bortset fra vores og Arsenals.
Allez...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 48 gæster