Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Champions league

Indlæg af Flax_Generous »

Michman skrev:Nej det er ikke Higuains skyld overhovedet. Forsvaret er chokerne ringe. Sådan går det når man sælger sin bedste forsvars spiller til en rival endda..
Et chokerende ringe forsvar som kun har lukket 1 mål ind i de seneste 16 kampe?

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Champions league

Indlæg af MessiPogba »

Jamial skrev:
MessiPogba skrev:Higuain kunne have kvalt kampen og ødelagt Spirs momentum ved det andet straffe men som set 100 gange før, så choker han, når det er allermest vigtigt. Komplet ligegyldig spiller.
I hvilket regi? Altså, han er ikke på Ronaldo niveau (glem Messi, anden planet..), men ... VM sølv, spanske og italiensk mesterskab(er), rekorden for flest mål i en sæson i Serie A, og et scoringsgennemsnit på 0,56/kamp (La Liga), 0,68 (Napoli i ligaen), 0,62 (Juve i ligaen) og 0,46 (landshold). Kilde: https://en.wikipedia.org/wiki/Gonzalo_Higua%C3%ADn

At han fejler når det gælder er selvfølgelig et problem, men det er altså ikke en ligegyldig spiller.
Higuain har været en skygge af den fantastiske spiller, han var fra det moment Mourinho kom til Real. SIden da har han for mit vedkommende været en choker af guddommelig karakter og en, der aldrig trådte i karakter, når det brændte på.

VM sølv? Really? Han lavede jo intet på det hold. Det var Messi, Mascherano og di Maria den sommer der. Resten var statister.

At Higuain har scoringsrekorden i Serie A giver jeg ikke så meget for. Ciro Immobile, som er en komplet intetsigende spiller, myrder mål ind efter behag. Siger alt om den manglende kvalitet i den liga.

Se dog i stedet for Higuains målhøst i CL. Inden dagens kamp 2 mål i 7 kampe. Han choker, så snart han spiller mod kvalitetshold.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Champions league

Indlæg af MessiPogba »

Michman skrev:
Piquénbauer skrev:Det her kommer til at lyde som et forsvar af higuain men det er det egentlig ikke. Men det er fandeme ikke ham der choker. Han bringer juve op med 2-0. At de smider den efterfølgende er hele holdets skyld. Det er jo pinligt som de har præsteret.
Nej det er ikke Higuains skyld overhovedet. Forsvaret er chokerne ringe. Sådan går det når man sælger sin bedste forsvars spiller til en rival endda..
Du ved godt, at Bonucci i denne sæson har sejlet fuldstændig i AC Milan? Så meget, at han bliver heftigt kritseret i medierne og af Milans egne fans.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8347
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: Champions league

Indlæg af Michman »

emo skrev:Sammen med Napoli er Juve det hold med færrest mål lukket ind, kun 15. Bonucci er faldet helt i gennem for Milan, så jeg tror ikke at det er tabet af ham. De har bare ikke styrken til at holde og kontrollere en kamp det er så hård som denne. Pjanic og Khedira har ikke haft nok støtte på midten. Opstillingsmæssigt minder Juve meget om et omstillingshold.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Jeg tror det er mere Milan, synes stadig Bonucci er klasse og han vil i min optik ikke have faldet i niveau pga ham. Det er holdet omkring ham.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Champions league

Indlæg af A$AP »

Kan Buffon godt få kritik? Han har jo en stor skyld i begge mål. Higuain lavede begge deres mål. At forsvaret falder igennem er ikke første gang i Europa.


I forhold til kampen er det er nok noget nært det værste jeg har set i et stykke tid, Juves sidste 80 minutter. Og de er endda på egen bane i dag. Og den seneste fodboldkamp jeg har på hukommelsen, er vores mod Getafe.. Meget ukarakteristisk for Juve og italiensk fodbold, sådan som de bare sad tilbage og lod Tottenham spille.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Champions league

Indlæg af A$AP »

Men for vores vedkommende, antaget at vi slår Chelsea ud og Juve ryger. Så er der ingen Chelsea, Juventus, Atletico og Real/PSG i næste runde. Det er ikke skidt, især skide Atleti.

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Champions league

Indlæg af Kubala »

Apropos Real og PSG, så har jeg en dårlig fornemmelse omkring PSG. Ved ikke, om de har lært fra sidste sæson. Ney og Mbappe er opgraderinger, men ved ikke, om de kan afgøre det for PSG? Omkring Chelsea og Barca, så er begge hold nede i form, så det afgørende bliver, hvem der er mest nede.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Champions league

Indlæg af MessiPogba »

Eriksen og Dembele var godt nok fantastiske. Især Dembele. Jeg ved godt, han er gammel, men han er for mig en Barca-spiller. Han er så boldsikker og så god til at spille spillet, at det er et fryd at se ham skadesfri og spille det bedste han kan. Han er simpelthen så god, når han er i form. Og Eriksen tryllede den ene flotte bold efter den anden til Kane og Alli. Han er godt nok blevet god den kære Christian.

Men Dembele? Kan vi ikke give Spurs Gomes og Denis for ham? Han ville pynte vores hold. Ham og Iniesta sammen med Bussen på midten. Mums. De ville aldrig miste bolden.

Tottenham, hvis de kan finde sig en god målmand (Lloris er seriøst ualmindelig meget overvurderet), og en ægte kantspiller mere, så de kan få mere fart i deres spil (Lucas Moura kan dog være svaret her), og de vil blive så meget bedre. Og måske lige en DM, der er på en højere hylde end Dier, så vil de blive så vilde.

Pochettino mangler stadigvæk at vinde trofæer for at manifestere sit navn, men han har virkelig udviklet Spurs.

Flot præstation af Spurs at komme til Italien mod et hold, som lukker så få mål ind, komme bagud 2-0 efter 10 minutter på en af de sværeste udebaner i verden og et af de bedst organiseret hold, og så hente 2-2. Det kræver en smule kunnen alligevel, for Juventus er et fantastisk trænet hold.
Senest rettet af MessiPogba tirs feb 13, 2018 11:43 pm, rettet i alt 1 gang.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Jamial
Indlæg: 1038
Tilmeldt: lør okt 20, 2007 8:16 pm
Har takket: 417 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: Champions league

Indlæg af Jamial »

MessiPogba skrev:
Jamial skrev:
MessiPogba skrev:Higuain kunne have kvalt kampen og ødelagt Spirs momentum ved det andet straffe men som set 100 gange før, så choker han, når det er allermest vigtigt. Komplet ligegyldig spiller.
I hvilket regi? Altså, han er ikke på Ronaldo niveau (glem Messi, anden planet..), men ... VM sølv, spanske og italiensk mesterskab(er), rekorden for flest mål i en sæson i Serie A, og et scoringsgennemsnit på 0,56/kamp (La Liga), 0,68 (Napoli i ligaen), 0,62 (Juve i ligaen) og 0,46 (landshold). Kilde: https://en.wikipedia.org/wiki/Gonzalo_Higua%C3%ADn

At han fejler når det gælder er selvfølgelig et problem, men det er altså ikke en ligegyldig spiller.
Higuain har været en skygge af den fantastiske spiller, han var fra det moment Mourinho kom til Real. SIden da har han for mit vedkommende været en choker af guddommelig karakter og en, der aldrig trådte i karakter, når det brændte på.

VM sølv? Really? Han lavede jo intet på det hold. Det var Messi, Mascherano og di Maria den sommer der. Resten var statister.

At Higuain har scoringsrekorden i Serie A giver jeg ikke så meget for. Ciro Immobile, som er en komplet intetsigende spiller, myrder mål ind efter behag. Siger alt om den manglende kvalitet i den liga.

Se dog i stedet for Higuains målhøst i CL. Inden dagens kamp 2 mål i 7 kampe. Han choker, så snart han spiller mod kvalitetshold.
Vi er vist dybt uenige her. Han er ikke verdensklasse, men han er absolut heller ikke ligegyldig. Synes jeg.

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Champions league

Indlæg af emo »

Selvf. kan Buffon få kritik. Det var ikke hans bedste kamp. Så ikke helt skarp ud med de valg han tog ved deres to scoringer. Frisparket var en satsning, at han forventede den kom over muren (muren virkede også lidt fejlplaceret).

Juve havde en kollektiv day off, efter 10 min. Enhver spiller faldt igennem.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15030
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1688 gange
Blevet takket: 1126 gange
Kontakt:

Re: Champions league

Indlæg af Lopezzz »

Jeg håber at Barca vinder CL men jeg synes at denne gang får vi en helt ny mester som har aldrig vundet Champions League før.
Nemlig, Manchester City. Jeg tror på Guardiola og nu har han skabt et meget stærkt hold. Barca vs City ville være den perfekte finale hehe
MDCCCXCIX

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Champions league

Indlæg af A$AP »

Lopezzz skrev:Jeg håber at Barca vinder CL men jeg synes at denne gang får vi en helt ny mester som har aldrig vundet Champions League før.
Nemlig, Manchester City. Jeg tror på Guardiola og nu har han skabt et meget stærkt hold. Barca vs City ville være den perfekte finale hehe

Den tager Valverde og Messi.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Champions league

Indlæg af MessiPogba »

Kubala skrev:Apropos Real og PSG, så har jeg en dårlig fornemmelse omkring PSG. Ved ikke, om de har lært fra sidste sæson. Ney og Mbappe er opgraderinger, men ved ikke, om de kan afgøre det for PSG? Omkring Chelsea og Barca, så er begge hold nede i form, så det afgørende bliver, hvem der er mest nede.
PSG skal nok score et par mål, men det kan Real i den grad også. PSGs problem er, hvor gode de er defensivt, når de møder de bedre hold. Real har latterlig meget erfaring, og Modric og Kroos er på dagen blandt de tre bedste midtbanekonstellationer i verden, og de kan så meget, der afgør kampe.

PSGs forsvar har været svag mod de bedre hold i Ligue 1.

Jeg frygter meget, at hvis Mbappé og Neymar ikke rammer dagen i morgen, så får de enormt meget tæsk. Thiago Silva er ikke den bedste udgave af ham selv, og deres målmand Areola er godt nok dårlig. Han dominerer på ingen måde.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Champions league

Indlæg af MessiPogba »

Jamial skrev:
MessiPogba skrev:
Jamial skrev:
MessiPogba skrev:Higuain kunne have kvalt kampen og ødelagt Spirs momentum ved det andet straffe men som set 100 gange før, så choker han, når det er allermest vigtigt. Komplet ligegyldig spiller.
I hvilket regi? Altså, han er ikke på Ronaldo niveau (glem Messi, anden planet..), men ... VM sølv, spanske og italiensk mesterskab(er), rekorden for flest mål i en sæson i Serie A, og et scoringsgennemsnit på 0,56/kamp (La Liga), 0,68 (Napoli i ligaen), 0,62 (Juve i ligaen) og 0,46 (landshold). Kilde: https://en.wikipedia.org/wiki/Gonzalo_Higua%C3%ADn

At han fejler når det gælder er selvfølgelig et problem, men det er altså ikke en ligegyldig spiller.
Higuain har været en skygge af den fantastiske spiller, han var fra det moment Mourinho kom til Real. SIden da har han for mit vedkommende været en choker af guddommelig karakter og en, der aldrig trådte i karakter, når det brændte på.

VM sølv? Really? Han lavede jo intet på det hold. Det var Messi, Mascherano og di Maria den sommer der. Resten var statister.

At Higuain har scoringsrekorden i Serie A giver jeg ikke så meget for. Ciro Immobile, som er en komplet intetsigende spiller, myrder mål ind efter behag. Siger alt om den manglende kvalitet i den liga.

Se dog i stedet for Higuains målhøst i CL. Inden dagens kamp 2 mål i 7 kampe. Han choker, så snart han spiller mod kvalitetshold.
Vi er vist dybt uenige her. Han er ikke verdensklasse, men han er absolut heller ikke ligegyldig. Synes jeg.
Jeg har bare svært ved at rose en mand, der kun viser sin "klasse" mod svagere hold, men ikke formår at være kongen, når der er mest behov for ham. Det er jo ved at blive en ondsindet joke, at han choker, når han skal præstere i et splitsekund. Han misser de største direktører. Altså helt ærligt, hvad i alverden tænker han på ved det andet straffespark? Og det første straffespark var også horribelt sparket. Kun fordi Lloris er en dårlig målmand, at den gik ind. Elendig højde og slet ikke nok yderligt placeret.

Juventus får det svært mod Spurs i returopgøret. Medmindre Dybala kommer tilbage og når at få en snert af sin topform i løbet af de næste tre uger, hvilket bliver pisse svært.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8347
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: Champions league

Indlæg af Michman »

MessiPogba skrev:
Kubala skrev:Apropos Real og PSG, så har jeg en dårlig fornemmelse omkring PSG. Ved ikke, om de har lært fra sidste sæson. Ney og Mbappe er opgraderinger, men ved ikke, om de kan afgøre det for PSG? Omkring Chelsea og Barca, så er begge hold nede i form, så det afgørende bliver, hvem der er mest nede.
PSG skal nok score et par mål, men det kan Real i den grad også. PSGs problem er, hvor gode de er defensivt, når de møder de bedre hold. Real har latterlig meget erfaring, og Modric og Kroos er på dagen blandt de tre bedste midtbanekonstellationer i verden, og de kan så meget, der afgør kampe.

PSGs forsvar har været svag mod de bedre hold i Ligue 1.

Jeg frygter meget, at hvis Mbappé og Neymar ikke rammer dagen i morgen, så får de enormt meget tæsk. Thiago Silva er ikke den bedste udgave af ham selv, og deres målmand Areola er godt nok dårlig. Han dominerer på ingen måde.
Står Kevin Trap ingen gang?
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 67 gæster