Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Champions league

Indlæg af klogfyr »

Det er anden gang, at jeg var overbevist om, at Bayern let ville smide real ud. Anden gang, jeg blev skuffet. Er mere skuffet over i dag end i går. Jeg havde sgu troet Bayern kunne mere. Real er dog bund solide. De er svære at score imod og de er hamrende effektive i kontra samt indlæg og dødbolde. Vi har måske et højere topniveau end dem, men det nytter ikke meget, når vi kun spiller 5 kampe på højeste niveau, mens resten er middelmådigt til elendigt. Next season please!

FCBSOCI
Indlæg: 2468
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1193 gange
Blevet takket: 535 gange

Re: Champions league

Indlæg af FCBSOCI »

Real vinder La Liga og CL. Ronaldo bliver kåret til verdens bedste. Barca vinder Copa del Rey på straffe. Nøj, hvor er jeg glad :devil: .

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7072
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Champions league

Indlæg af Daluigi »

Ronaldo bliver for dælen ikke verdens bedste pga. det her!
Forumlegende

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Champions league

Indlæg af Kubala »

Daluigi skrev:Ronaldo bliver for dælen ikke verdens bedste pga. det her!
Hvis Real vinder CL og tager ligaen, så tror jeg godt, at CR tager Ballon d'Or, selvom Messi har været langt bedre.

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: Champions league

Indlæg af Xavi6Smede »

Jeg næsten mere skuffet med resultatet i dag, end vores nederlag igår. Troede virkelig at Bayern ville sætte Real Madrid på plads, ikke at Real Madrid ville steppe op og vise klassen.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Champions league

Indlæg af Storken »

Vardy havde én (!) vellykket aflevering her til aften.

Billede

:lol:

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15004
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1686 gange
Blevet takket: 1121 gange
Kontakt:

Re: Champions league

Indlæg af Lopezzz »

Vi har domineret i 10 år og nu er det Madrids tur til at gøre det samme. Vi ses i 2025.
Cristina har overtaget verden og Messi er fortid.
MDCCCXCIX

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Champions league

Indlæg af MessiPogba »

Lopezzz skrev:Vi har domineret i 10 år og nu er det Madrids tur til at gøre det samme. Vi ses i 2025.
Cristina har overtaget verden og Messi er fortid.
Bruh ......
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7072
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Champions league

Indlæg af Daluigi »

Marcelo er den klammeste diver i verden! Men kæft han er god. Helt absurd god. Så undervurderet. Folk taler om hans dårlige defensive kvaliteter?.. Synes ikke det er noget slemt. Især ikke med hvad han bringer offensivt.
Forumlegende

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

Helt daluigi! Han er klasse!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Champions league

Indlæg af Storken »

Real Madrid har generelt nogle gode spillere. Det er vel ret beset kun MSN og Pique, der kunne komme på deres hold i øjeblikket.

PuyolErGud
Indlæg: 10717
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 598 gange
Blevet takket: 574 gange

Re: Champions league

Indlæg af PuyolErGud »

Ter Stegen ville vel også kunne. Ikke fordi han gør det optimalt, men fordi Navas også har været svingenede. Og Busquets ville også kunne komme på.

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: Champions league

Indlæg af Xavi6Smede »

Jeg kan huske, at John Faxe valgte Sergi Roberto over Carvajal, da eksperterne skulle vælge deres stærkeste starter med spillere fra Real Madrid og Barcelona :lol:

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Champions league

Indlæg af Storken »

PuyolErGud skrev:Ter Stegen ville vel også kunne. Ikke fordi han gør det optimalt, men fordi Navas også har været svingenede. Og Busquets ville også kunne komme på.
Jeg er ikke sikker på, at jeg nødvendigvis ville vælge Busquets over Casemiro. Busquets' niveau har været dalende, mens Casemiro har gjort det ret godt i et stykke tid. Der er nok ikke den store forskel på de to lige nu rent kvalitetsmæssigt.

Jeg ville ligeledes have svært ved at vælge mellem Navas og Ter Stegen. Jeg synes ingen af dem har bevist, at de burde spille for to af de stærkeste klubber i verden. Der er simpelthen for langt mellem snapsene og for kort mellem fejlene.

Man kan dog sige, at Ter Stegen har potentialet, hvis han begynder at træffe bedre beslutninger. Navas mangler derimod færdighederne til at spille for en topklub, så han bliver nok aldrig bedre. Jeg synes dog ikke, at Ter Stegen gør det bedre end Navas, som situationen er.

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Champions league

Indlæg af Raman93 »

Storken skrev:Real Madrid har generelt nogle gode spillere. Det er vel ret beset kun MSN og Pique, der kunne komme på deres hold i øjeblikket.
Det er jeg eng i, selvom jeg tror en midtbane med Busquest-Kroos-Modric ville være fantastisk. Samtidig er deres bænk helt vanvittig stærk i forhold til vores.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 56 gæster