Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1582
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 172 gange

Re: Champions league

Indlæg af Champione »

Udemærket lodtrækning.. De er slet ikke gennemspillet nok til at konkurrere med os.. Det lig'meget..
---------------------------------------
Barca is my religion!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Champions league

Indlæg af Blaugrana92 »

emo skrev:Ret god chance for 3 spanske hold i Semi, ha!
Really? Málaga der skal til Dortmund i returopgøret? Jeg tror nu at Málaga ryger ud ret klart. Selvom drømmescenariet ville være at få dem i semifinalen, hvor vi så møder dem, inden vi så slår Real i finalen. For satan, det kunne være godt at slå Real i finalen. Især hvis de så endda startede med at komme foran. De skal nærmest lige have lov til at stå med trofæet i den ene hånd. Inden vi bare flår det ud af hænderne på dem, nærmest som et lille barn der ikke vil dele sit legetøj med andre.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Champions league

Indlæg af Skydefinten »

Bliver selvfølgelig ikke let med deres offensiv. Lucas, Pastore, Zlatan og Lavezzi, men de så ikke skræmmende ud i nogle af kampene mod Valencia CF.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

gygfo

Re: Champions league

Indlæg af gygfo »

Hvis vi spiller bare halvt så hurtigt som vi spillede mod Milan, så kommer vi til at køre PSG over. PSG så meget sløve ud mod Valencia..

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Champions league

Indlæg af Skydefinten »

Zlatan har karantæne i første kamp i Paris!!!

Ude 2 el. 3 april - hjemme 9. eller 10. april. Det er sgu snart.
Senest rettet af Skydefinten fre mar 15, 2013 1:27 pm, rettet i alt 1 gang.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Champions league

Indlæg af Blaugrana92 »

Skydefinten skrev:Zlatan har karantæne i første kamp i Paris!!!
Jeg skulle lige til at skrive det. Det bliver et stort minus for dem.

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: Champions league

Indlæg af abx »

Jeg er fortrøstningsfuld.

PSG er et godt offensiv (selv uden zlatan i første opgør), men slet ikke gennemspillet nok. Desuden burde vi have gode muligheder mod deres forsvar.

Jeg ville have foretrukket Galatasaray, men PSG som 2. bedste bud.
Próxima Estación.... Parallel!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15030
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1688 gange
Blevet takket: 1126 gange
Kontakt:

Re: Champions league

Indlæg af Lopezzz »

dinhxa skrev: Dortmund, RM, Barca og Bayern går videre - Av nogle mulige modstandere :S
Intet er sikkert min ven.
Malaga befinder sig på højt niveau og er i min øjne bedre kørende end Dortmund.
Hvis Galatasaray overlever på Bernabeu så skal de give alt i returen hvor de har deres fanatiske fans med.
PSG kan sagtens overraske hvis vores forsvar bliver ved med at sejle.
Og Juve kan slå Bayern ud, simple is that ;-)
MDCCCXCIX

Afellay99

Re: Champions league

Indlæg af Afellay99 »

Juventus slår Bayern ud, længere er den ikke.

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Champions league

Indlæg af B-Freak »

Champione skrev:Udemærket lodtrækning.. De er slet ikke gennemspillet nok til at konkurrere med os.. Det lig'meget..
Nu ved jeg godt at vi er Barca, meeeeen synes ogsaa der var rigtig mange som troede vi bare ville vade hen over Milan, og det gjorde vi ikke helt, saa jeg forventer 2 svaera kampe.
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Champions league

Indlæg af Bager »

Fedt! Tror det bliver nogle rigtig gode kampe mod PSG. De ligger også ret godt til os efter min mening. De vil også gerne have bolden, stå langt oppe på banen og spille angrebsfodbold. Maxwell kender vi. Han er udemærket, men han er ikke verdens bedste defensive fuldback. Zlatan er til gengæld aldrig rigtig sjov at spille overfor. Han skal pakkes helt ind, uden tvivl et job for hans catalanske sjæleven Piqué. Thiago silva er god til det meste. Han er måske ikke så aggressiv som så mange andre forsvarsspillere, hvilket Messi og co måske kommer til at nyde godt af. Alex er god, men ikke specielt mobil. Så er der Pastore som heller ikke skal have for meget plads.

Madrid skal nok få nogle hårde kampe mod Gala. Hvis bare Gala kan holde stand på Bernabeu kan alt ske i returen i Istanbul.
Visca el Barca

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Champions league

Indlæg af Kubala »

Real får den svageste modstander, og er 100 % sikker på videre avancement. Vi får ikke en nem modstander, selvom folk tror det. PSG er væsentlig bedre end Milan, og har bedre og par erfarne spillere i truppen. Thiago Silva i forsvaret, Pastore på midten og Zlatan i angrebet(bare disse tre spillere har mere kvalitet end hvad Milan havde at byde på i hele truppen). Men det er et plus, at Zlatan ikke kan være med, i det første opgør.



Juventus og Bayern har været uheldige i lodtrækningen, og det bliver to spændende opgøre.
Senest rettet af Kubala fre mar 15, 2013 1:53 pm, rettet i alt 2 gange.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Champions league

Indlæg af Skydefinten »

Træk RM ikke Apoel sidste år i kvartfinalen. Det kan de sgu godt finde ud af. Ikke at Gala ikke kan overraske, men de er sgu ikke uheldige.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Champions league

Indlæg af rummenigge »

Afellay99 skrev:Juventus slår Bayern ud, længere er den ikke.
Jeg tror at det bliver omvendt.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Champions league

Indlæg af emo »

Blaugrana92 skrev:
emo skrev:Ret god chance for 3 spanske hold i Semi, ha!
Really? Málaga der skal til Dortmund i returopgøret? Jeg tror nu at Málaga ryger ud ret klart.
Ja. BvB er gode, men Imo er Malaga ligeså meget en CHL-sensationsklub som BvB er det. De er nok favoritter ja, men mener at chancerne for at Malaga kommer videre er gode. De kan lidt droppe ligaen nu da de ikke kan kval. sig til Europa næste år, så de kan satse alt på CHL. Ved ikke helt om BvB kan det, de har 7 point ned til de "ikke-givende-CHL-pladser", måske ikke sandsynligt at de ender under en 3 plads eller endda en 4 plads, men jeg tror på at Malaga kan overraske.

Ligesom jeg tror at Juve kan overraske Bayern, rent taktisk. Conte er satme en "thinkerman".
Allez...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 38 gæster