Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: Champions league

Indlæg af Xavi6Smede »

MessiPogba skrev:
Jamial skrev:
MessiPogba skrev:Higuain kunne have kvalt kampen og ødelagt Spirs momentum ved det andet straffe men som set 100 gange før, så choker han, når det er allermest vigtigt. Komplet ligegyldig spiller.
I hvilket regi? Altså, han er ikke på Ronaldo niveau (glem Messi, anden planet..), men ... VM sølv, spanske og italiensk mesterskab(er), rekorden for flest mål i en sæson i Serie A, og et scoringsgennemsnit på 0,56/kamp (La Liga), 0,68 (Napoli i ligaen), 0,62 (Juve i ligaen) og 0,46 (landshold). Kilde: https://en.wikipedia.org/wiki/Gonzalo_Higua%C3%ADn

At han fejler når det gælder er selvfølgelig et problem, men det er altså ikke en ligegyldig spiller.
Higuain har været en skygge af den fantastiske spiller, han var fra det moment Mourinho kom til Real. SIden da har han for mit vedkommende været en choker af guddommelig karakter og en, der aldrig trådte i karakter, når det brændte på.

VM sølv? Really? Han lavede jo intet på det hold. Det var Messi, Mascherano og di Maria den sommer der. Resten var statister.

At Higuain har scoringsrekorden i Serie A giver jeg ikke så meget for. Ciro Immobile, som er en komplet intetsigende spiller, myrder mål ind efter behag. Siger alt om den manglende kvalitet i den liga.

Se dog i stedet for Higuains målhøst i CL. Inden dagens kamp 2 mål i 7 kampe. Han choker, så snart han spiller mod kvalitetshold.
Og Messi har scoret 3 mål i de sidste 8 CL kampe.. Higauin er en kvalitetsangriber. Ikke blandt de allerbedste, men stadigvæk en topangriber.

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Champions league

Indlæg af emo »

Jo, jo, men Messi har ikke mødt kvalitetshold I CHL det har Higuain.

[emoji16][emoji6]

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Champions league

Indlæg af Kubala »

Hey, Dembele er the shit, men Dier er rimelig middelmådig. Det handler om præferencer, hvilket man burde have fundet ud af efterhånden. :)

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8347
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: Champions league

Indlæg af Michman »

Eriksen er god nok til Barca.. Ganske enkelt verdens klasse.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Champions league

Indlæg af MessiPogba »

Xavi6Smede skrev:
MessiPogba skrev:
Jamial skrev:
MessiPogba skrev:Higuain kunne have kvalt kampen og ødelagt Spirs momentum ved det andet straffe men som set 100 gange før, så choker han, når det er allermest vigtigt. Komplet ligegyldig spiller.
I hvilket regi? Altså, han er ikke på Ronaldo niveau (glem Messi, anden planet..), men ... VM sølv, spanske og italiensk mesterskab(er), rekorden for flest mål i en sæson i Serie A, og et scoringsgennemsnit på 0,56/kamp (La Liga), 0,68 (Napoli i ligaen), 0,62 (Juve i ligaen) og 0,46 (landshold). Kilde: https://en.wikipedia.org/wiki/Gonzalo_Higua%C3%ADn

At han fejler når det gælder er selvfølgelig et problem, men det er altså ikke en ligegyldig spiller.
Higuain har været en skygge af den fantastiske spiller, han var fra det moment Mourinho kom til Real. SIden da har han for mit vedkommende været en choker af guddommelig karakter og en, der aldrig trådte i karakter, når det brændte på.

VM sølv? Really? Han lavede jo intet på det hold. Det var Messi, Mascherano og di Maria den sommer der. Resten var statister.

At Higuain har scoringsrekorden i Serie A giver jeg ikke så meget for. Ciro Immobile, som er en komplet intetsigende spiller, myrder mål ind efter behag. Siger alt om den manglende kvalitet i den liga.

Se dog i stedet for Higuains målhøst i CL. Inden dagens kamp 2 mål i 7 kampe. Han choker, så snart han spiller mod kvalitetshold.
Og Messi har scoret 3 mål i de sidste 8 CL kampe.. Higauin er en kvalitetsangriber. Ikke blandt de allerbedste, men stadigvæk en topangriber.
Nu er Messi så meget mere end mål, og det er, hvis jeg husker rigtigt, også Messis laveste målhøst inden knockoutfasen i flere år, så det er lidt søgt at bruge Messi. Higuain er jo kun mål. Han bidrager intet andet. Måske hvis han gad at tabe sig lidt, kunne det være, at han kunne løbe fra nogle modspillere. Utroligt man kan være for tyk, når man dagligt træner.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Champions league

Indlæg af MessiPogba »

Michman skrev:Eriksen er god nok til Barca.. Ganske enkelt verdens klasse.
Han er mere Iniestas afløser end Coutinho bliver det, synes jeg. Eriksen har overblikket til at kontrollere en midtbane. Det har Cou ikke. Cou er mere en kantspiller, som dog bare ikke har en kantspillers direkte fart, men han har en formidabel teknik, men han mangler evnen til at være playmaker dybere fra banen.

Men kommer an hvad Cou er købt ind til.

Men ja, Eriksen er godt nok blevet god. Imponerede i min optik, at han formåede at styre kampen så meget mod et så taktisk stærkt hold og så organiseret et hold, der sjældent giver rum. Han fandt Alli og Kane utallige gange med flotte afleveringer. Flot, flot kamp.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8347
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: Champions league

Indlæg af Michman »

MessiPogba skrev:
Michman skrev:Eriksen er god nok til Barca.. Ganske enkelt verdens klasse.
Han er mere Iniestas afløser end Coutinho bliver det, synes jeg. Eriksen har overblikket til at kontrollere en midtbane. Det har Cou ikke. Cou er mere en kantspiller, som dog bare ikke har en kantspillers direkte fart, men han har en formidabel teknik, men han mangler evnen til at være playmaker dybere fra banen.

Men kommer an hvad Cou er købt ind til.

Men ja, Eriksen er godt nok blevet god. Imponerede i min optik, at han formåede at styre kampen så meget mod et så taktisk stærkt hold og så organiseret et hold, der sjældent giver rum. Han fandt Alli og Kane utallige gange med flotte afleveringer. Flot, flot kamp.
Det eneste negativt jeg kan sige om Eriksen at han har nogle kampe hvor han forsvinder helt ud. Men det er sker ikke så tit mere. Eriksen vil være perfekt for Barca.. Også derfor jeg ikke forstod at man købte Coutinho. Med mindre han skulle være afløser for Neymar, men hvor passer Dembélé så lige ind? Han kommer nok ikke til Barca da han bliver urimelig dyr. Men han er for god til at spille i Tottenham. Han kunne og bør spille for de største klubber i verden.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Champions league

Indlæg af MessiPogba »

Sorry, jeg lige skriver det igen. Men Dembele. Jeg har længe syntes, at han er den mest undervurderet spiller i Premier League. Hans eneste problem har været hans problem med at holde sig skadesfri. Men når han er det, så er han simpelthen så god. Faktisk for god til Tottenham.

Helt ærligt, jeg vil så gerne have ham til Barca. Han ville give os så meget til vores hold. Absolut høj, høj klasse den mand besidder.

Det er relativt sjældent, at du finder en så stor spiller, der amtidig er så fysisk stærk, være så god på bolden, som han er. Han glider af på spillere, som Iniesta gør det. Det plejer ofte at være mest de her små vævre typer, der har et lavt tyngdepunkt, der gør det, men Dembele gør det uden besvær.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Champions league

Indlæg af emo »

Preben sviner Neymar til, og meget af det han siger om ham som er negativt, passer ifølge mig ret godt på en type som Cristiano.

Undrer mig at de hader ham så meget, især Preben.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8347
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: Champions league

Indlæg af Michman »

Preben er fodboldens svar på cancer.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Champions league

Indlæg af MessiPogba »

Until tonight, Juventus hadn’t surrendered a 2 goal lead at home since 2011.
Hvor er det dog en vild stime Juve har dog haft. 7 år med kun et mål højest på hjemmebane.

Cadeau til Spurs.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

FCBSOCI
Indlæg: 2468
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1198 gange
Blevet takket: 535 gange

Re: Champions league

Indlæg af FCBSOCI »

Michman skrev:Preben er fodboldens svar på cancer.
Preben surmuler bare fordi Juve ikke vandt. I morgen er han klar til at svine Barca til. Han skal virkelig presses for at sige noget positivt om holdet. Men ok, det er jo ikke et hold fra Italien.

Blaugrana al vent
Indlæg: 522
Tilmeldt: ons maj 10, 2017 5:45 pm
Geografisk sted: Esé
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 38 gange
Kontakt:

Re: Champions league

Indlæg af Blaugrana al vent »

Juventus bliver bare dårligere og dårligere år for år. Jeg tror de peakede i Europa tilbage i 2015 da vi slog dem i finalen. Siden da har de mistet store spillere og selvom de kom i finalen sidste år så blev det bare aldrig for alvor spændende. Et storhold havde aldrig smidt en 2-0 hjemmeføring på den måde. Tottenham er et klart bedre hold men der er ingen tvivl om at de ikke må hvile på laurbærene. Selvom de har det rette udgangspunkt og spiller hjemme så ved vi også hvor uretfærdig CL kan være. Det skulle ikke undre mig hvis Juventus får hevet en 1-0 hjem. Kommer de bagud så tror jeg dog spillet er ude for dem. Jeg ved ikke helt om vi skal frygte Tottenham hvis vi kommer forbi Chelsea. De slog jo også Real.
Jeg bløder Blaugrana

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Champions league

Indlæg af zqa »

Er Tottenham et klart bedre hold? Altså klart bedre end Juventus? Aha.
#jesuisSheep

Tello
Indlæg: 7701
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: Champions league

Indlæg af Tello »

Frygter vitterligt et PSG kollaps i dag. Ville ikke undre mig, at Real lykkes med alle deres indlæg, og at dommeren så også er med dem. Er også 50% sikker på, at Neymar får rødt. Han er så desperat efter at få CHL uden Messi, så han er nok helt oppe og køre. Tror desværre ikke, at der skal meget til så.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 36 gæster