Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Champions league

Indlæg af zqa »

Synes lige du mangler, at Silva har spillet sammen med 3-4 forskellige angribere, sammen antal midtbanespillere og en træner som ikke har vidst præcist hvor han skulle placeres. Nyt land og anderledes spillespil..

I øvrigt, Welbeck = Balotelli.. Arhh.. Uden at tage noget for Welbeck, men Balotelli er altså en noget bedre fodboldspiller, omend han er dum som en dør.
#jesuisSheep

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Champions league

Indlæg af Flax_Generous »

zqa skrev:Synes lige du mangler, at Silva har spillet sammen med 3-4 forskellige angribere, sammen antal midtbanespillere og en træner som ikke har vidst præcist hvor han skulle placeres. Nyt land og anderledes spillespil.
Og? Alt dette betyder jo ikke lige pludselig, at David Silva har spillet bedre end Nani. Uanset hvordan man vender og drejer det har Nani i det seneste års tid været bedre end Silva. Det kan ses både statistisk, i sidste sæsons kåringer og ikke mindst hvis man har fulgt dem.
zqa skrev:I øvrigt, Welbeck = Balotelli.. Arhh.. Uden at tage noget for Welbeck, men Balotelli er altså en noget bedre fodboldspiller, omend han er dum som en dør.
Balotelli og Welbeck har spillet omtrent det samme antal kampe i det seneste års tid og scoret samme antal mål (på trods af, at Welbeck var skadet i mindst tre måneder sidste sæson). Begge spillere har haft fremragende kampe mod tophold, f.eks. Welbeck mod Chelsea på Stamford Bridge, Everton og Tottenham samt Balotelli mod Aston Villa og Stoke i FA Cup-finalen, men også haft en del anonyme kampe, særligt når de er blevet brugt på kanterne. Spillemæssigt har de altså ikke været langt fra hinanden i det seneste års tid, uanset om Balotelli er et mere kendt navn.

Derudover ser det jo ud til, at det ikke er Balotelli og Welbeck som skal sammenlignes. Faktisk burde det hedde Balotelli kontra Berbatov, eftersom Tevez formentlig ikke længere skal regnes som en del af Citys trup.

Og uanset hvad ændrer det ikke rigtig på min oprindelige pointe: United har tydeligvis en trup, som er lige så stærk som Citys - og som samtidig har flere unge talenter, er mere rutineret og er bedre sammentømret.

Jbninc

Re: Champions league

Indlæg af Jbninc »

Daluigi skrev:Jeg hopper lige med på vognen - NANI BEDRE END SILVA!? :eek:
I den grad da. Det kan måske have noget med at gøre, at Manchester United har et mere gennemtømret spilkoncept, og at Manchester City stadig er i opbygningsfase, men ud fra præstationer kan man - efter min bedste overbevisning - ikke sætte spørgsmålstegn ved Nani, som det ser ud nu.

At det måske hurtigt kan vende, da Silva på sine gode dage er fantastisk, ja, det må tiden vise. Det kan i hvert fald sagtens ske.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Champions league

Indlæg af Flax_Generous »

Jbninc skrev:At det måske hurtigt kan vende, da Silva på sine gode dage er fantastisk, ja, det må tiden vise. Det kan i hvert fald sagtens ske.
Jep, Silva kan godt ende med at blive sæsonens spiller foran Nani, Rooney, Van Persie, Agüero, osv.

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Champions league

Indlæg af Mander »

Er jeg den eneste, der mener, at Balotelli er ekstremt heldig at blive regnet som et af verdens største talenter? Han har aldrig vist nær så meget, som hans omdømme berettiger til.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Jbninc

Re: Champions league

Indlæg af Jbninc »

Mander skrev:Er jeg den eneste, der mener, at Balotelli er ekstremt heldig at blive regnet som et af verdens største talenter? Han har aldrig vist nær så meget, som hans omdømme berettiger til.
Jeg tror ikke, at det er selve talentet, det halter med, men nok mere hans helt igennem uigennemskuelige selvtillid og syn på resten af verdenen, som kan være et mysterium.

Kunne man ændre hans frontal lobe, så tror jeg, at man havde set en helt anden fodboldspiller.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=84526

Ifoelge EA sports, saa har City en bedre trup og Silva er bedre end Nani. Jeg er dog ikke enig med dem.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Champions league

Indlæg af Skydefinten »

Hvor er Suarez og Modric? Men ok, alle bliver nok ikke enige om en top 25 liste.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Champions league

Indlæg af Flax_Generous »

Visca El Barca skrev:Ifoelge EA sports, saa har City en bedre trup...
Det udtaler EA SPORTS Index (eller Actim Index, som det hed sidste sæson) sig ikke om.
Visca El Barca skrev:... og Silva er bedre end Nani.
De fremfører vel blot, at Silva har gjort det bedre end Nani i sæsonens første 7 kampe. Men selv det er jo til debat. Silva har skabt én chance mere og lavet ét måloplæg mere, mens Nani har haft et par flere skud på mål og scoret ét mål mere. Spillemæssigt har de begge haft verdensklassekampe, men også kampe, hvor de ikke var helt så dominerende. Hvem der har været bedst alt i alt? Umuligt at afgøre.
Visca El Barca skrev:Jeg er dog ikke enig med dem.
Det er jeg heller ikke. Et hvilket som helst indeks, som viser, at Anderson har været sæsonens tredjebedste spiller, er nødvendigvis forkert. Han har ikke engang været blandt de fem bedste hos United.

Så vidt jeg husker korrekt, så viste Actim Index sidste sæson, at Malouda, Berbatov, Kuyt og Vidic var de bedste spillere i ligaen. David Silva var ikke engang i nærheden af top 25. Så selvom det er et interessant indeks, så vil jeg nok tage det med et gran salt.

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 849
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: Champions league

Indlæg af Diabolito »

Hvad så med Modric, der muligvis var PLs bedste spiller sidste sæson ? Lavede han ikke 3 mål og 4 assists eller et eller andet lignende ?
El Señor de las Tartas

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Champions league

Indlæg af Flax_Generous »

Diabolito skrev:Hvad så med Modric, der muligvis var PLs bedste spiller sidste sæson ? Lavede han ikke 3 mål og 4 assists eller et eller andet lignende ?
Jeg tror ikke, at Modrics opgave var at score og skabe mål på samme måde som Silva og Nani skulle gøre det. For Modric var det omtrent lige så vigtigt, at han havde over 60 afleveringer i snit pr. kamp og at han ramte en medspiller på næsten 90% af dem. Modric var nemlig i højere grad en dybtliggende balancespiller for Bale, Lennon, Van der Vaart, Pavlyuchenko og co. Lidt som Pirlo eller Xabi Alonso omkring 2006.

Ifølge Premier League selv var Vidic sidste sæsons bedste spiller, men den kåring var jo tydeligvis ikke baseret på mål og måloplæg. Så mål og måloplæg er ikke det eneste, som bredt set betyder noget. Men for offensive spillere har mål og måloplæg (samt skud på mål og skabte chancer) altså stor betydning.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15055
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1694 gange
Blevet takket: 1130 gange
Kontakt:

Re: Champions league

Indlæg af Lopezzz »

hahaha Gustav er så desperat at han ikke kan score mål men han fik gult i stedet for. F. loser!!
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15055
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1694 gange
Blevet takket: 1130 gange
Kontakt:

Re: Champions league

Indlæg af Lopezzz »

Jaaaaaa sååååååådan!!
Man. City vandt i allersidste sekund.
Håber virkelig at de nå langt, både i PL og CL
MDCCCXCIX

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Champions league

Indlæg af Blaugrana92 »

... og Napoli fik point, hvilket er skide vigtigt! Og også godt at Ajax vandt.

Brugeravatar
GiovaniDosBentzen
Indlæg: 273
Tilmeldt: tors mar 13, 2008 11:59 pm
Geografisk sted: Århus !
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: Champions league

Indlæg af GiovaniDosBentzen »

Lopezzz skrev:Jaaaaaa sååååååådan!!
Man. City vandt i allersidste sekund.
Håber virkelig at de nå langt, både i PL og CL
det er sjovt, jeg har det lige modsat.
the story of life is quicker than the wink of an eye. the story of love is hello and goodbye, until we meet again - jimi hendrix

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 55 gæster