Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: Champions league

Indlæg af LeoMessi »

MessiPogba skrev:
LeoMessi skrev:Salah har alle dage været en god spiller, selv da han spillede i Chelsea var han enormt interessant. Men ham kunne José Mourinho jo ikke bruge, lidt ligesom han heller ikke kunne bruge Kevin De Bruyne, som jeg også synes var enormt interessant første gang jeg så ham røre en bold. (Sjovt, at de begge nu er de bedste i Premier League.)

Samtidig er det vel naturligt, at en offensiv spiller og en type som Salah altid vil have langt større mulighed for at ramme sit topniveau, når man har en træner med en offensiv tilgang, fremfor en med en defensiv tilgang? For ikke at nævne, at Jürgen Klopp har troet på ham fra dag et af, og har smasket hans selvtillid helt i top, hvilket vel heller ikke er helt uvæsentligt.

Har Mohamed Salah været bedre end Messi i dette års Champions League, muligvis, men fremfor at sammenligne dem og starte en ligegyldig debat om hvem der er bedst, så vælger jeg personligt at nyde dem begge.
Jeg prøver ikke som så at starte en debat. Jeg er bare røvhamrende træt, hvor lidt respekt der er blandt folk, og hvor vild en korttidshukommelse folk har. Messi var for 5 måneder siden fuldkommen eminent. Han har fastholdt det niveau hele sæsonen igennem pånær Roma-returkampen, hvor han var helt væk. Så er det for mig respektløs, at man pludselig skal tale Messi sådan ned, når han stortset sæsonen igennem har været enstemig Ballon D'Or-vinder.

Og at Mourinho har skrottet Salah og De Bruyne er jo bare typisk ham. Lukaku solgte han også. De tre er stjerner på hver af Chelseas konkurrenter i dag og koster 100 millioner+. Men ja, især De Bruyne. Jeg kan huske, jeg så hans debutkamp for Chelsea. Han var fandme god allerede der.
Det var mere en en hentydning til Preben Elkjærs kommentar (som jo selvfølgelig også læser med herinde) ;-)
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15015
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1687 gange
Blevet takket: 1125 gange
Kontakt:

Re: Champions league

Indlæg af Lopezzz »

Starnils skrev:Jeg er så nervøs for i morgen. Madrid vil kunne smadre det her Liverpool hold.
Hvorfor er du nervøs man? Vi har en fremragende sæson. Vi vinder La Liga og CDR. Jeg forventer ikke at vi vinder det hele hver eneste år men 2 ud af 3 titler er nok for mig at jeg kan kalde det for en næsten perfekt sæson. Og vi har kun tabt 2 kampe i hele sæsonen.
Så ingen bekymring, hvis Real ryger ud så er det ligesom en ekstra bonus for os fans :glad:
Og hvis de vinder så er det bare træls for Messi..
MDCCCXCIX

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: Champions league

Indlæg af emo »

Klopp skrev:- For at være den bedste i verden, skal du gøre det over en længere periode, synes jeg. Der er et par stykker andre, der heller ikke er så dårlige. Han er en fantastisk spiller, og jeg er meget glad for at have ham, siger Klopp.
Allez...

Starnils
Indlæg: 447
Tilmeldt: man jun 20, 2016 11:02 pm
Har takket: 165 gange
Blevet takket: 65 gange

Re: Champions league

Indlæg af Starnils »

Lopezzz skrev:
Starnils skrev:Jeg er så nervøs for i morgen. Madrid vil kunne smadre det her Liverpool hold.
Hvorfor er du nervøs man? Vi har en fremragende sæson. Vi vinder La Liga og CDR. Jeg forventer ikke at vi vinder det hele hver eneste år men 2 ud af 3 titler er nok for mig at jeg kan kalde det for en næsten perfekt sæson. Og vi har kun tabt 2 kampe i hele sæsonen.
Så ingen bekymring, hvis Real ryger ud så er det ligesom en ekstra bonus for os fans :glad:
Og hvis de vinder så er det bare træls for Messi..
Som jeg også har skrevet i en anden tråd, så har jeg det desværre sådan, at jeg føler, at hvis Madrid ryger/ikke vinder finalen, så har det her været en rigtig god sæson for Barca! Vinder Real derimod Champions League, så synes jeg oprigtigt, at det har været en træls sæson, også selvom vi vinder the double
Socio. no. 54.257

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15015
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1687 gange
Blevet takket: 1125 gange
Kontakt:

Re: Champions league

Indlæg af Lopezzz »

Starnils skrev: Som jeg også har skrevet i en anden tråd, så har jeg det desværre sådan, at jeg føler, at hvis Madrid ryger/ikke vinder finalen, så har det her været en rigtig god sæson for Barca! Vinder Real derimod Champions League, så synes jeg oprigtigt, at det har været en træls sæson, også selvom vi vinder the double
Ok men jeg håber ikke at du er en af dem som kun ser fodbold pga Champipns League for der er rigtig rigtig mange der gøre det, sikkert dobbelt så mange end dem som ikke gøre det. Det er træls.
MDCCCXCIX

Tello
Indlæg: 7701
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: Champions league

Indlæg af Tello »

Har faktisk en forventning om, at Real udraderer Bayern. Har givet op på CL og Real. De er nemme at læse, og alligevel fucker folk op.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: Champions league

Indlæg af emo »

Godt odds på en real sejr!

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15015
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1687 gange
Blevet takket: 1125 gange
Kontakt:

Re: Champions league

Indlæg af Lopezzz »

emo skrev:Godt odds på en real sejr!

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Ja og det er win/win situation. 100 kr på at Real vinder det hele og 100 kr på at de går videre til finalen.
Odds ca. 3.5.
Så enten vinder man penge eller man smider 200 kr væk med store glæde :cool:
MDCCCXCIX

Starnils
Indlæg: 447
Tilmeldt: man jun 20, 2016 11:02 pm
Har takket: 165 gange
Blevet takket: 65 gange

Re: Champions league

Indlæg af Starnils »

Lopezzz skrev:
Starnils skrev: Som jeg også har skrevet i en anden tråd, så har jeg det desværre sådan, at jeg føler, at hvis Madrid ryger/ikke vinder finalen, så har det her været en rigtig god sæson for Barca! Vinder Real derimod Champions League, så synes jeg oprigtigt, at det har været en træls sæson, også selvom vi vinder the double
Ok men jeg håber ikke at du er en af dem som kun ser fodbold pga Champipns League for der er rigtig rigtig mange der gøre det, sikkert dobbelt så mange end dem som ikke gøre det. Det er træls.
Bare rolig, har set ALLE Barcas kampe denne sæson, inkl. Pre-season og Copa Catalunya. Det ændrer ikke på, at hvis Madrid får succes i CL, så virker La liga så ligegyldig, fordi CL får så meget mediedækning - og grundet dette, så vil folk se Madrid som Europas bedste klub.
Socio. no. 54.257

Starnils
Indlæg: 447
Tilmeldt: man jun 20, 2016 11:02 pm
Har takket: 165 gange
Blevet takket: 65 gange

Re: Champions league

Indlæg af Starnils »

Godt at se, at Bayern psyker Madrid på de sociale medier

Socio. no. 54.257

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Champions league

Indlæg af MessiPogba »

Martinez den eneste rigtige midtbanemand som starter inde mod Real.

Det her går galt man. Kroos og Modric får sig en field day.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Tello
Indlæg: 7701
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: Champions league

Indlæg af Tello »

Bye bye, Bayern.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Champions league

Indlæg af A$AP »

Går efter Reals backs, som Juve gjorde det. Indlæg til Lewandowski. Det er dog rimeligt risikabelt med sådan en offensiv, lidt atypisk Heynckes. Og Rafinha på venstreback? Der er jeg lidt skeptisk. Thiago havde været god for at dirigere spillet og at holde på bolden. Omvent, så bliver det interessant at se sådan en offensiv mod Real Madrid. Der bliver nok ikke så meget plads for Marcelo og Carvajal og deres indlæg til CR7. Her er Lucas dog god at have inde også.

Jeg tror sgu på Bayern, i hvert fald i aften.

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: Champions league

Indlæg af LeoMessi »

Jeg synes nu det er ret så interessant, at de vælger at stille så offensivt op.

James, Robben, Ribery, Müller og Lewandowski - det må da give et mål eller to. Hvordan det så kommer til at foregå rent defensivt, bliver spændende at følge.
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Champions league

Indlæg af MessiPogba »

A$AP skrev:Går efter Reals backs, som Juve gjorde det. Indlæg til Lewandowski. Det er dog rimeligt risikabelt med sådan en offensiv, lidt atypisk Heynckes. Og Rafinha på venstreback? Der er jeg lidt skeptisk. Thiago havde været god for at dirigere spillet og at holde på bolden. Omvent, så bliver det interessant at se sådan en offensiv mod Real Madrid. Der bliver nok ikke så meget plads for Marcelo og Carvajal og deres indlæg til CR7. Her er Lucas dog god at have inde også.

Jeg tror sgu på Bayern, i hvert fald i aften.
Men omvendt kan Modric, Isco og Kroos havde sig en stor dag, fordi de kan nemt spille sig forbi de fem offensive spillere fra Ribery, Robben, Müller, James og Lewan.

Det vil skabe så meget rum til Real.

Jeg håber virkelig, virkelig, at Bayern kommer ud med 200 km/t, for Real er skrøbelige, men hvis Real hurtigt får lugtet lunten og kan se, at de fem kan efgerlade mange rum, så slår Real dem.

Jeg frygter virkelig, virkelig det værste.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 55 gæster