Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Champions league

Indlæg af zqa »

Juve er altså ikke "lort".
De har et godt organiseret og sammenspillet hold, med massere af kvalitet i samtlige kæder + at de har spillere der kan afgøre tingene på egen hånd. De har samtidig også flere forskellige formationer at spille på. Og en ekstremt god hjemmebane!
#jesuisSheep

emo
Indlæg: 17786
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Champions league

Indlæg af emo »

zqa skrev:Juve er altså ikke "lort".
De har et godt organiseret og sammenspillet hold, med massere af kvalitet i samtlige kæder + at de har spillere der kan afgøre tingene på egen hånd. De har samtidig også flere forskellige formationer at spille på. Og en ekstremt god hjemmebane!
Tell eeeeem!!!
Allez...

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8347
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: Champions league

Indlæg af Michman »

zqa skrev:Juve er altså ikke "lort".
De har et godt organiseret og sammenspillet hold, med massere af kvalitet i samtlige kæder + at de har spillere der kan afgøre tingene på egen hånd. De har samtidig også flere forskellige formationer at spille på. Og en ekstremt god hjemmebane!
Har ikke sagt at Juventus var lort.. Har sagt at det er lort vi har fået City, PSG og nu Bayern. Hvor imod Real har fået lettere modstandere. Og Bayern fik Porto..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Champions league

Indlæg af Jesni »

Og hvor svært havde vi det lige mod PSG og City? To hold der forresten notorisk underpræsterer i CL. Jeg ville til hver en tid hellere møde PSG end f.eks. Juve eller Atletico Madrid.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7076
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Champions league

Indlæg af Daluigi »

Jesni skrev:Og hvor svært havde vi det lige mod PSG og City? To hold der forresten notorisk underpræsterer i CL. Jeg ville til hver en tid hellere møde PSG end f.eks. Juve eller Atletico Madrid.
Nu stopper du altså.
Forumlegende

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

Svær lodtrækning, men det lå lidt i kortene. Pep der kommer tilbage, Real og Bayern der havde mødt hinanden sidste år i semien. Jeg siger ikke, at det er fixed, men at jeg troede det ville blive sådan. Det bliver to meget spændende og forhåbentlig begivenhedsrig kampe. Jeg synes ikke Bayern er bedre end os, spiller for spiller, men som hold fungerer de bedre, synes jeg, De er vel, sammen med Juve måske, det mest komplet hold af de 4 deltagere. Vi har dog Leo (forhåbentlig i kampform i denne gang) og har tilført Lui og Ney. Vores absolut stærkeste kæde, og de bedste våben. Pique spiller vel det bedste fodbold, han nogensinde har spillet. Dani kan man altid regne med i store kampe, og måske endnu mere mod Bayern og Pep. Alba er god.

Denne gang kan slet slet ikke sammenlignes med sidste gang, vi mødte dem. Derfor er det også tåbeligt at snakke om revanche. Dengang havde vi en syg træner, en trup der var slidt både fysisk men mere vigtigt, psykisk. Vi havde en træner og et træner-team, der måske ikke havde 100 % fokus på selve fodbold (meget forståeligt i øvrigt). Tito som lige var kommet tilbage fra en hårdt sygdomsforløb og indlæggelse i New York. Leo som var skadet. Vi havde et meget amputeret forsvar, der ovenikøbet selv i stærkeste opstilling var vores svageste led. Der var så mange ting, som ikke var normalt, og det afspejlede sig også i selve spillet og dermed resultatet.

Nu er det anderledes. Vi har efter træner-teamets eget udsagn, en trup i perfekt balance. Spiller der har ramt topform, og vi har et nyt koncept. Lad os se, hvad det bliver til.

Jeg ser frem til kampene med en vis spænding.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Champions league

Indlæg af Jesni »

Det er jo stadig en revanche. Ellers enig.

Brugeravatar
Nói NPO
Indlæg: 390
Tilmeldt: fre jun 07, 2013 8:31 am
Har takket: 135 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: Champions league

Indlæg af Nói NPO »

Har på fornemmelsen at Messi kværner dem. Jeg tror faktisk han er glad for lodtrækningen!


Sent from my iPhone using Tapatalk
Den lille ananas

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

Hvad angår Real, er jeg ikke så sikker på, at de har fået den nemmeste lodtrækning. Måske er de 3 hold stærkere end Juve som sådan, det er de nok. Men, hvis jeg var Real, så havde jeg foretrukket helt klart at møde Barca eller Bayern.

De slog Bayern meget komfortabelt sidste sæson, og de viste også at Bayerns spil passer dem perfekt. De har nok en lille mental fordel. De kender os rigtig rigtig godt, de ved at de kan spille lige op med os, både hjemme og ude.

Juve er altså ikke et dårligt hold. Som Zqa skriver, de har en meget sammensat trup, de har nogle rutinerede spillere, og så har de folk der kan afgøre kampen på egen hånd. De har alle de ingredienser der skal til, for at skabe et perfekt hold. De har også en træner, der ikke er bange for at spille "grimt" for at få et resultat hjem. Det er altså et hold, der kan spille på flere forskellige måder, det bliver to meget spændende opgør.

Juve kan godt gå hen og blive farlige.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

Efter at være kommet mig over den umiddelbare skuffelse så er jeg nu fortrøstningsfuld. Bayern har en del skader og selvom de bliver klar så må der være lidt rust. Ydermere er deres forsvar til at tale med (især hvis dante spiller).

Vi er et meget bedre hold nu end vi var da vi sidst mødte bayern. Der er god gejst på holdet, de er i topform og det virker til at spillerne er ved at forstå hvad lucho vil. Og så er vores offensiv åndssvagt god og vil give alle hold problemer hvilket også betyder bayern.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Champions league

Indlæg af Skydefinten »

Jesni skrev:Og hvor svært havde vi det lige mod PSG og City? To hold der forresten notorisk underpræsterer i CL. Jeg ville til hver en tid hellere møde PSG end f.eks. Juve eller Atletico Madrid.
Et PSG hold som lige har slået Chelsea ud:)
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

emo
Indlæg: 17786
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Champions league

Indlæg af emo »

Se hvor mange problemer Atl har givet Real, de kan ikke spille imod solide pakkede hold, som samtidigt er farlige på omstillinger. Juve er dem meget lig. Den ender nok tæt, hvor Pirlo afgører det på et frispark ude, og holder nullet hjemme!

Allez!
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

Og vigtigst: Juve har en god angriber i tevez. Det var ATMs helt store problem - de var ikke farlige.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Champions league

Indlæg af Kubala »

Hm.. det er vel efterhånden visse Real-fans samt visse neutrale fans, som ikke bryder sig om Barca, der siger, at PSG og City var lette modstandere. Måske var Barca bare den tand bedre? Kunne dette tænkes? Selvfølgelig ikke, da forklaringen må være at de to hold ikke kunne præstere. Nåh, nok om det.

Man har trukket en rigtig svær modstander, den sværeste, men her bliver det interessant, hvordan Luis Enrique anskuer kampen, hvilke taktiske overvejelser, han får gjort sig. Han skal udspille Pep taktisk, for det er vejen til finalen, især når der er tale om to kampe, hvor man sådan set godt kan dumme sig lidt, men stadig redde den i returen; alt efter, hvor meget man dummer sig, selvfølgelig. Jeg tror, at man giver initiativet til Bayern, men man skal bare passe på, at man ikke bliver for passive. Man skal nærstudere nogle af de kampe, hvor Bayern har været i vanskeligheder. Det kan godt lade sig gøre, men man skal være skarpe og have den rette intensitet. Messi skal forøvrigt iscenesættes, altså skal man finde rum og plads til ham, for Pep vil helt sikkert lukke ham af, og sker dette, så får man vanskeligheder. Er det modsatte tilfældet; at Messi bliver iscenesat, og han får rum og plads, så får Pep og Bayern det svært.

Brugeravatar
Nói NPO
Indlæg: 390
Tilmeldt: fre jun 07, 2013 8:31 am
Har takket: 135 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: Champions league

Indlæg af Nói NPO »

Hvis han sætter mænd på Messi må vi jo bare håbe at resten af holdet formår at udnytte den plads.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Den lille ananas

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 33 gæster