Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Champions league

Indlæg af Skydefinten »

Puha en lodtrækning.
City, PSG og nu Bayern M.

Ja ja, det er jo også de bedste hold som deltager :cool: .

Havde gerne undværet BM som modstander i semi, men var også selv helt sikker på at vi trak dem. En skam vi ikke slutter af hjemme som en lille trøst. Jeg tror sgu de lukker os ned igen. Sorry. Ligesom at de kommer til at score i første kamp. [/pessismist off]

Juve skal nok yde RM god modstand, forresten.

Nu åbner jeg en dejlig øl. God weekend drenge!
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Nói NPO
Indlæg: 390
Tilmeldt: fre jun 07, 2013 8:31 am
Har takket: 135 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: Champions league

Indlæg af Nói NPO »

Heartbreaker skrev:Uddyb lige "at der sker noget"
Som i at hele ledelsen ryger ud, LE virkelig får noget at tænke over, og at folk faktisk opdager at vores spil ikke fungerer optimalt.

Synes bare at der har været for mange gange i denne her sæson hvor vi har hevet et godt resultat med hjem på trods af at vi ikke har spillet godt. Kan ihvertfald ikke huske at have set en eneste gennemført klasse kamp fra vores side af. Synes folk glemmer det spil vi ved vi kan spille, men ikke spiller når de ser de fine statistiker vi har, som jeg i øvrigt faktisk er lidt ligeglad med.

Hvis vi spiller bedst vil en sejr selvfølgelig være for fedt. Gider bare ikke have at vi bliver ved med at spille sådan her og undskylder os med resultater.



Sent from my iPhone using Tapatalk
Den lille ananas

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Champions league

Indlæg af Brombi »

Vi klasker Bayern sønder og sammen så det giver genlyd i hele Europa. Har i glemt at vi har Xavi, Iniesta og ham der.. hva er det nu han hedder... Messi!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Champions league

Indlæg af Skydefinten »

Haha Simeone! Så jeg ikke under kampen.
Billede
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: Champions league

Indlæg af Xavi6Smede »

Øv for en lodtrækning! Ser helst ikke Juventus i finale, ser slet slet ikke at Real vinder, ser helst ikke to hold fra samme land i finalen igen og ser naturligvis ikke at Barcelona ryger ud = Puslespillet kan ikke gå op. Og så var drømmefinalen fra starten af Bayern-Barcelona :sad: ... Men hold nu op hvor er jeg spændt på den semifinale! Til gengæld tror jeg den anden semifinale bliver en kedelig taktisk omgang.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Champions league

Indlæg af A$AP »

Fedt, vi har et regnskab der skal gøres op, og det bliver der også gjort. Vi er slet ikke lige så sårbare og naive i de facetter de slog os i for to år siden imo. Guardiola kender Messi godt og vil også prøve at stoppe ham, men han kender ikke de to andre. Xabi Alonso må gerne spille, og det må Dante hellere end gerne også. Alaba bliver ikke klar, men man skal heller ikke undervurdere Bernat, deres helt egen Jordi Alba, bare langsommere. De har selvfølgelig en meget farlig offensiv, men jeg mener bare ikke at det er helt det samme kontrastærke hold som under Heynckes. De vil ikke parkere bussen og holde sig til kontraer. Det bliver en utrolig lige kamp, uden tvivl.
Arjen Robben, Mehdi Benatia, Javi Martinez will be fit to face Barcelona, Ribéry is a doubt, David Alaba and Holger Badstuber won't play.

PuyolErGud
Indlæg: 10726
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 598 gange
Blevet takket: 574 gange

Re: Champions league

Indlæg af PuyolErGud »

B-Freak skrev:
PuyolErGud skrev:Vi spiller 5. og 13. maj.
Er det bekræftet?

Sidder på arbejdet så kan ikke lige tjekke selv :-)
Stod der til at starte med. Men åbenbart er det blevet ændret Til 6. og 12.. som andre skriver. Står der i hvert på Uefas hjemmeside nu.

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Champions league

Indlæg af B-Freak »

Rimelig sygt at Bayern har fået hjemmebane i deres sidste kamp i alle knockout kampene i år..
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Champions league

Indlæg af Storken »

B-Freak skrev:Rimelig sygt at Bayern har fået hjemmebane i deres sidste kamp i alle knockout kampene i år..
Der er tale om to tilfælde, da de automatisk fik hjemmebanen i deres sidste kamp i 1/8-finalen. Hvis det er din definition på rimelig sygt....

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Champions league

Indlæg af B-Freak »

Storken skrev:
B-Freak skrev:Rimelig sygt at Bayern har fået hjemmebane i deres sidste kamp i alle knockout kampene i år..
Der er tale om to tilfælde, da de automatisk fik hjemmebanen i deres sidste kamp i 1/8-finalen. Hvis det er din definition på rimelig sygt....
Ja, men stadig rimelig heldigt at de har fået hjemmebane i de andre
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Champions league

Indlæg af Storken »

B-Freak skrev:
Storken skrev:
B-Freak skrev:Rimelig sygt at Bayern har fået hjemmebane i deres sidste kamp i alle knockout kampene i år..
Der er tale om to tilfælde, da de automatisk fik hjemmebanen i deres sidste kamp i 1/8-finalen. Hvis det er din definition på rimelig sygt....
Ja, men stadig rimelig heldigt at de har fået hjemmebane i de andre
Det sker 25% af gangene, hvorfor det vil ske ret ofte. Hvis vi havde fået hjemmebanefordelen mod Bayern, så havde vi haft den i alle knockout kampene.

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Champions league

Indlæg af B-Freak »

Storken skrev:
B-Freak skrev:
Storken skrev:
B-Freak skrev:Rimelig sygt at Bayern har fået hjemmebane i deres sidste kamp i alle knockout kampene i år..
Der er tale om to tilfælde, da de automatisk fik hjemmebanen i deres sidste kamp i 1/8-finalen. Hvis det er din definition på rimelig sygt....
Ja, men stadig rimelig heldigt at de har fået hjemmebane i de andre
Det sker 25% af gangene, hvorfor det vil ske ret ofte. Hvis vi havde fået hjemmebanefordelen mod Bayern, så havde vi haft den i alle knockout kampene.
Okay okay, du vinder :-D
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Champions league

Indlæg af Storken »

B-Freak skrev:
Storken skrev:
B-Freak skrev:
Storken skrev:
B-Freak skrev:Rimelig sygt at Bayern har fået hjemmebane i deres sidste kamp i alle knockout kampene i år..
Der er tale om to tilfælde, da de automatisk fik hjemmebanen i deres sidste kamp i 1/8-finalen. Hvis det er din definition på rimelig sygt....
Ja, men stadig rimelig heldigt at de har fået hjemmebane i de andre
Det sker 25% af gangene, hvorfor det vil ske ret ofte. Hvis vi havde fået hjemmebanefordelen mod Bayern, så havde vi haft den i alle knockout kampene.
Okay okay, du vinder :-D
Jeg troede ikke det var en konkurrence? Du har dog ret i, at jeg ville vinde stort, hvis det var ;-)

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Champions league

Indlæg af zqa »

Det bliver fedt!
#jesuisSheep

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8347
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: Champions league

Indlæg af Michman »

Altså hvis vi ikke vinder det her.. Så vil jeg næsten kaste op.. Real har haft det pisse let.. Vi har fået lort hver gang..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 32 gæster