Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Champions league

Indlæg af Lopezzz »

Stakkels Messi. Han scorer mål på samlebånd men Cristina scorer en enkelt på straffe i Champions League og vinder BDO
MDCCCXCIX

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: Champions league

Indlæg af Kubala »

Nu har CR jo scoret 11 mål i CL og ikke bare et enkelt mål. Derudover har han scoret 11 i La liga og er ved at komme tæt på Messi der også.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

Argh... Der er immervæk et stykke fra 20 og til 11 mål.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: Champions league

Indlæg af Kubala »

Ja, det er der, ligesom der er fra 3 til 11, men jeg har ikke skrevet, at han henter Messi, men kommer tættere på.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Champions league

Indlæg af Skydefinten »

Irriterende at PSG ikke udnytter den store chance ved 1-0 føringen.

Klassisk RM kamp på hjemmebane. Får tyndt straffe og dommeren købte Modric og Kroos fald kampen igennem.

Havde selv forventet mere af PSG offensiven. Jeg er godt nok pjattet med Rabiot. Kan han ikke komme til os?:)
Mbappe og især Veratti var skuffende.

Ros til Zidane for sine dispositioner i anden.

Hvis og hvis vi slår CFC ud, vil "jeg" gerne møde RM.
Billede
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

Kubala skrev:Ja, det er der, ligesom der er fra 3 til 11, men jeg har ikke skrevet, at han henter Messi, men kommer tættere på.
Du skrev at han var ved at komme tæt på. Det er han ikke.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg kan desuden slet ikke forstå hvorfor det er rabiot der bliver fremhævet centralt. Eller jo han scorede men ellers spillede Verratti en langt bedre kamp. Han havde flere afleveringer (med en højere succesrate), flere keypases, flere tacklinger og vigtigst så mistede han ikke bolden 5 gange som rabiot.

Neymar var desuden også bedre end mbappe. Han skabte en del mere med 3 nøgleafleveringer mod mbappes 0. Og udover det så skabte han konstant ubalance med sine driblinger (13 mod 4).
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana al vent
Indlæg: 520
Tilmeldt: ons maj 10, 2017 5:45 pm
Geografisk sted: Esé
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 38 gange
Kontakt:

Re: Champions league

Indlæg af Blaugrana al vent »

Det er jo dejligt at se PSGs projekt gå i vasken selvom man ønsker Real ude. Dog viser PSG bare igen igen hvor uerfarne de er.
1) Begår tåbeligt (jeg ved godt der ikke var straffe, men man skal ikke lægge hånden på skulder/halsen i feltet) straffe lige inden pausen - det absolut værste tidspunkt at indkassere på.
2) Holder 1-1 resultatet i lang tid men da det så bliver 2-1 så mister de koncentrationen. 2-1 er stadig et godt resultat at tage med hjem, så derfor behøvede de ikke at panikke.
3) Ved 3-1 målet sker der en masse tilfældigheder, men det er PSG der smider bolden væk, de får hvert fald ikke cleartet bolden ordenligt og så er det pludselig at Real kan få scoret til 3-1

Disse overnævnte ting var ikke sket for de allerbedste hold. Så au revoir PSG. I holder ikke Real fra at score.
Jeg bløder Blaugrana

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

Nej de holder ikke real fra at score men jeg vil heller ikke helt udelukke at psg kan lave 3 kasser. Det kunne de have gjort i går med lidt mere skarphed og hvis dommeren dømmer en smule mere til deres fordel i paris så tror jeg godt de kan vende den.

Med det sagt så hedder den nok 80/20 eller 85/15 til real nu.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana al vent
Indlæg: 520
Tilmeldt: ons maj 10, 2017 5:45 pm
Geografisk sted: Esé
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 38 gange
Kontakt:

Re: Champions league

Indlæg af Blaugrana al vent »

Piquénbauer skrev:Nej de holder ikke real fra at score men jeg vil heller ikke helt udelukke at psg kan lave 3 kasser. Det kunne de have gjort i går med lidt mere skarphed og hvis dommeren dømmer en smule mere til deres fordel i paris så tror jeg godt de kan vende den.

Med det sagt så hedder den nok 80/20 eller 85/15 til real nu.
Præcis. En 2-0 sejr i Paris er jo ikke urealistisk. Vi har før set Real gør tingene lidt for spændende i deres returkampe.
Jeg bløder Blaugrana

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Champions league

Indlæg af MessiPogba »

Blaugrana al vent skrev:
Piquénbauer skrev:Nej de holder ikke real fra at score men jeg vil heller ikke helt udelukke at psg kan lave 3 kasser. Det kunne de have gjort i går med lidt mere skarphed og hvis dommeren dømmer en smule mere til deres fordel i paris så tror jeg godt de kan vende den.

Med det sagt så hedder den nok 80/20 eller 85/15 til real nu.
Præcis. En 2-0 sejr i Paris er jo ikke urealistisk. Vi har før set Real gør tingene lidt for spændende i deres returkampe.
PSG holder ikke Real fra at score. Glem det. PSG har i denne sæson slet ikke være særlig gode defensivt. Det er de tre foran, der har reddet deres røv (Lyder lidt som vores Lucho-tid).

Hvis Motta ikke når at blive klar, og Silva hellere ikke bliver klar, så har PSG ingen som helst chance.

Og så skal Neymar simpelthen effektuere sit spil og lære af den bedste lærermester, han har haft i Messi. Han skal holde tempoet i spillet, når han sætter folk af, så de kan være i overtal. Reals defensiv er jo en skandale, men alligevel var PSG simpelthen ikke kyniske og truende nok i sidste ende.

Endeligt skal Mbappé iscenesættes langt mere. Han er langt mere direkte end Neymar, og han voldte problemer, da han fik gang i sit spil i nogle minutter.

Men Emery satte det her hold helt elendigt op.

Hvem i alverden stiller op på Bernabeu med tre boldstærke midtbanefolk og ikke en eneste af dem er en defensiv haj til at beskytte bagkæden? Simpelthen for naivt.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Champions league

Indlæg af zqa »

For ét år siden holdt de Messi, Neymar og Suarez fra at score og scorede selv 4 mål.
#jesuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg kan ikke se hvorfor mbappe er mere direkte end ney? Jeg synes i det hele taget at det er et af neys store problemer - han angriber stort set hver eneste gang bolden kommer i nærheden af ham.

Mbappe var bare ringe i går. Man kan godt se han stadig er ung.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

zqa skrev:For ét år siden holdt de Messi, Neymar og Suarez fra at score og scorede selv 4 mål.
Præcis. Og selvom real får scoret så kan jeg ikke se hvorfor psg ikke skulle kunne lave 3 kasser. Det kunne de som sagt have gjort i går hvis de bare var lidt skarpere.

Real er selvfølgelig favoritter til at gå videre men psg lever stadig.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: Champions league

Indlæg af Kubala »

Piquénbauer skrev:
Kubala skrev:Ja, det er der, ligesom der er fra 3 til 11, men jeg har ikke skrevet, at han henter Messi, men kommer tættere på.
Du skrev at han var ved at komme tæt på. Det er han ikke.
Jep, han er ved at komme tæt på, ikke kommet tæt på. Der er lidt forskel mellem de to, men ja, 9 mål er jo trods alt lidt langt væk, ligesom 8 også er det.
Senest rettet af Kubala tors feb 15, 2018 10:47 am, rettet i alt 1 gang.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 14 gæster