Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Champions league

Indlæg af Goaaal »

Forstår slet ikke rosen af Neymar? Ja han er god for et lækkert show, men kommer jo med ingenting foran mål? Dårlige beslutninger gang på gang. Mbappe spillede desuden dårligere end jeg havde troet. Han virkede pludselig som den unge knægt han er. Cavani helt væk, men derfor beholder man ham altså stadig inde! Ikke unormalt at han falder lidt ud for så at dukke op af ingenting. PSG kommer ingen vegne i år. Deres forsvar er simpelthen for ringe. Det får Barcas unde Lucho til at virke stabilt. Der bliver givet alt for mange store og unødvendige gaver væk.

Ting der irriterer mig ved kampen:

Det er simpelthen ufatteligt så bange dommere er for at dømme mod Real. Ja straffesparket kan dømmes, men det er fandme film uden lige! Suarez eller Neymar havde ALDRIG fået der. Fordeling SF hule kort og frispark er desuden helt off.

Real er elendige, men også hamrende gode. De er væk store dele af kampen, men deres spil er bare bygget op på en måde hvor de med deres små stik indimellem stort set altid får lavet de mål der skal til. Orker ikke hvis de skal vinde Chl igen.

Ronaldo. Hans latterlige statistiker der gemmer for hvor elendig han er blevet. Endnu et straffe. Endnu et hamrende heldigt mål. Alligevel kender vi alle overskrifterne imorgen. Mr. Chl. Ronaldo blev Madrids redningsmand. Osv. Manden spillede elendigt. Elendigt. Cavani havde scoret 4 mål i den kamp, havde han haft Ronaldos plads.

At Barca ikke ejer Alves mere. Så dumt. Verdens bedste på den plads.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

Kubala skrev:PSG var sgu heldige med dommeren, synes jeg. Klart gult til Celso ved straffe, men gav ikke gult.
Der var så heller ikke gult der hvor han fik det.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Champions league

Indlæg af A$AP »

Cristiano Ronaldo's game by numbers vs. PSG:

17 (85%) passes completed
10 shots
2 goals
2 tackles won
0 chances created
0 take-ons completed
Ffs. Dumt straffespark og så et mål med knæet.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Champions league

Indlæg af A$AP »

Og der var også denne her på Ramos.


Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

Nå nu gider jeg sgu ikke bruge mere tid på denne kamp. Jeg krydser fingre for at psg tager den lille chance de har i returen.

Øjnene rettes i stedet mod vores cl kamp. Nøj hvor jeg "glæder" mig.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: Champions league

Indlæg af Rb88 »

det havde nu os været hårdt at dømme straffe på den med Ramos

hvor er Kross klam at se på. 2x film , 1 straffe, ingen gule kort for film. så opfordrer man også til det

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: Champions league

Indlæg af abx »

A$AP skrev:
Adrien Rabiot: "It's great to put 8 goals past Dijon, but it is in these matches that you have to make it count."
Så rigtigt. PSG's motm i dag. Emery kan ikke få nok kritik for at skifte Cavani ud, hold nu kæft hvor var det dumt. Og så på det tidspunkt i kampen.
Næppe. Hang fuldstændig sjæleløs ves Marcelos mål og havde flere situationer med utrolig langsom boldomgang der dræbte opspillet . På ingen måde motm


Sent from my iPhone using Tapatalk
Próxima Estación.... Parallel!

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: Champions league

Indlæg af Xavi6Smede »

Jeg har virkelig lave forventninger til næste uges kamp imod Chelsea. Det kan meget vel blive en taktisk kedelig kamp.

emo
Indlæg: 17780
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Champions league

Indlæg af emo »

Lige inden Real scorer til 2-1, laver CR ikke et ret så stort frispark på den PSG spiller som prøver at cleare bolden efter et indlæg? Så meget ud som frispark men dommeren reagerede slet slet ikke. Igen.



Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Brugeravatar
Jamial
Indlæg: 1038
Tilmeldt: lør okt 20, 2007 8:16 pm
Har takket: 417 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: Champions league

Indlæg af Jamial »

emo skrev:Lige inden Real scorer til 2-1, laver CR ikke et ret så stort frispark på den PSG spiller som prøver at cleare bolden efter et indlæg? Så meget ud som frispark men dommeren reagerede slet slet ikke. Igen.



Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Jo. Det kommenterede jeg også på under kampen. Til grin. Et forkert dømt straffe = mål, mål hvor Ronaldo begår frispark, og et straffe for hånd på bolden der ikke blev givet. Elendig dommer.

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Champions league

Indlæg af Kubala »

Piquénbauer skrev:
Kubala skrev:PSG var sgu heldige med dommeren, synes jeg. Klart gult til Celso ved straffe, men gav ikke gult.
Der var så heller ikke gult der hvor han fik det.
Det kan jeg ikke huske, men jo, dommeren havde en hårdt linje.

emo
Indlæg: 17780
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Champions league

Indlæg af emo »

Glæder mig sq til VAR, fuck at det er komisk og ødelægger flowet, men det skal der til for at eliminere disse fejl. For for meget på spil til at en sommer skal kunne tage stilling til det hele alene, kan umuligt fælge med, det er ikke sådan at de udvikler sig son spillerne og spillet gør.

Med VAR, hvor mange titler havde så gået til andre modstander i den seneste tid. Hrmpf.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: Champions league

Indlæg af abx »

Visca El Barca skrev:Rabiot og Mbappe gjorde det ret godt. Neymar var en smule skuffende.
What? Har fuldstændig modsat oplevelse. Neymar kom igennem hver eneste gang og var eneste farlige trussel. Mbappe fik serveret flere bolde spm han ikke udnyttede og fik ikke held med driblinger .


Sent from my iPhone using Tapatalk
Próxima Estación.... Parallel!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

Ja så har vi set to forskellige kampe. Neymar var en show spiller. Ja han driblede en del på midten, men han varmede bolden for meget og oftest tog han de forkerte beslutninger. Da Mbappe blev iscenesat, kunne man straks se forskel i spillet. Rabiot var dog kampens spiller.

Han var boldsikker på en ellers meget usikker PSG midtbane. Han var faktisk den eneste der prøvede, at styre tempoet og midten. Han trak tempoet ud, når der var brug for det, han holdt på bolden, var konstant spilbar, og lagde nogle gode afleveringer.

Jeg er ked af det, men Neymar var ikke særlig god. PSG kommer ikke videre, hvis Neymar spiller som han gjorde i aftes.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Champions league

Indlæg af Goaaal »

https://en.as.com/en/2018/02/14/footbal ... 20582.html

Selv AS skriver det ikke var straffe. Men Ronaldo skal jo sættes igang i sådan en kamp.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 9 gæster