Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Reevenge
Indlæg: 1228
Tilmeldt: lør maj 02, 2009 10:27 pm
Har takket: 146 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: Champions league

Indlæg af Reevenge »

Lidt under 3000 gæster på madridista.dk her kl 00.09 :razz: :razz: :razz: :razz: :razz:

Brugeravatar
puyol83
Indlæg: 269
Tilmeldt: man dec 08, 2008 1:56 pm
Har takket: 10 gange
Blevet takket: 27 gange

Re: Champions league

Indlæg af puyol83 »

Goaaal skrev:Men hvad siger det om vores spil, at Ajax offensiv kører Reals defensiv mere rundt på 54 minutter, end vi gjorde på 180 minutter?
Enig i denne betragtning, og jeg tænkte også noget lignende under deres første kamp, hvor Ajax også udspillede dem i store dele af kampen: de spiller jo som Barca burde (efterstræbe at) spille.

Så kan man indvende at Valverde jo skaber resultater, og den ros skal han selvfølgelig have, men jeg tror at mange Barcafans havde givet ham ligeså mange point for forsøget på at implementere en spilfilosofi som den Ajax har vist i disse 2 kampe - også selvom resultaterne ikke havde været ligeså gode.

Men i sidste ende falder det tilbage på præsidenten, der trods alt har hyret Valverde og netop forlænget med ham. Han (og forgængeren) synes mere interesseret i resultater og profit end filosofi og identitet...


Og kæmpe respekt til Ajax - det var en fuldstændig fantastisk præstation de leverede og vanvittige mål! Tænkte lidt på Messi vs. Courtois i Atletico kampen for mange år siden da Schöne lagde den over i det lange hjørne :grin:
O le le O la la, ser del Barça és el millor que hi ha

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Champions league

Indlæg af Lopezzz »

Men men men, Real er den eneste hold der vandt CL 2 år i træk.

Who gives a FUCK!!! :grin: :grin:
MDCCCXCIX

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

puyol83 skrev:
Goaaal skrev:Men hvad siger det om vores spil, at Ajax offensiv kører Reals defensiv mere rundt på 54 minutter, end vi gjorde på 180 minutter?
Enig i denne betragtning, og jeg tænkte også noget lignende under deres første kamp, hvor Ajax også udspillede dem i store dele af kampen: de spiller jo som Barca burde (efterstræbe at) spille.

Så kan man indvende at Valverde jo skaber resultater, og den ros skal han selvfølgelig have, men jeg tror at mange Barcafans havde givet ham ligeså mange point for forsøget på at implementere en spilfilosofi som den Ajax har vist i disse 2 kampe - også selvom resultaterne ikke havde været ligeså gode.

Men i sidste ende falder det tilbage på præsidenten, der trods alt har hyret Valverde og netop forlænget med ham. Han (og forgængeren) synes mere interesseret i resultater og profit end filosofi og identitet...


Og kæmpe respekt til Ajax - det var en fuldstændig fantastisk præstation de leverede og vanvittige mål! Tænkte lidt på Messi vs. Courtois i Atletico kampen for mange år siden da Schöne lagde den over i det lange hjørne :grin:
Vi kan jo ikke spille som Ajax. Man skal ikke have set ret mange kampe med de 2 hold for at se at mens Ajax er unge og aggressive så er vi gamle og langsomme. Den måske vigtigste faktor for Ajax var deres genpres og det kan vi ikke komme i nærheden af.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Champions league

Indlæg af Antimadridista »

Lopezzz skrev:Men men men, Real er den eneste hold der vandt CL 2 år i træk.

Who gives a FUCK!!! :grin: :grin:
3 år..desværre.

Men sikke dog en forrygende nyhed at tjekke på mobilen kl sent i går :grin:

Tillykke til alle antimadridistas

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Champions league

Indlæg af B-Freak »

Ajax spillede godt, men El Classico har altså også bare sit eget liv, så synes det er svært at sammenligne
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Champions league

Indlæg af Antimadridista »

Tænker lidt, at de double classicos har kørt dem lidt møre, både fysisk og psykisk. Så vi slog dem faktisk lidt ud... ;-)

Ba sai luo na
Indlæg: 287
Tilmeldt: søn jan 14, 2018 2:26 am
Har takket: 34 gange
Blevet takket: 45 gange

Re: Champions league

Indlæg af Ba sai luo na »

Det er jo svært bare ikke at være glad. Hvor er det fedt at Ajax bankede Real ud på den måde.
Sikke en dejlig uge . barca drøner real ud af copa del rey hvor suares laver Paneka straffe sparket. Ramos’s varemærke. Endda I Real madrids egne hule. Ydmygelsen komplet .
Smasker dem igen I ligaen og så bliver det fuldent med en Ajax sejr. Det fryder mig simpelthen så meget at jeg ligefrem synes jeg er en dårlig person...haha.
Real er ude af CHL ...Man var jo næsten nået dertil at man ikke troede det kunne ske. ( respekt til real for at have skabt den aura omkring klubben )
Nu skal Barca for pokker bare ikke dumme sig mod Lyon!!!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Champions league

Indlæg af Lopezzz »

Madrid har indkasseret 8 mål på Bernabeu på bare 6 dage. Sikke en nedsmeltning haha
MDCCCXCIX

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Champions league

Indlæg af Antimadridista »

Ba sai luo na skrev:Det er jo svært bare ikke at være glad. Hvor er det fedt at Ajax bankede Real ud på den måde.
Sikke en dejlig uge . barca drøner real ud af copa del rey hvor suares laver Paneka straffe sparket. Ramos’s varemærke. Endda I Real madrids egne hule. Ydmygelsen komplet .
Smasker dem igen I ligaen og så bliver det fuldent med en Ajax sejr. Det fryder mig simpelthen så meget at jeg ligefrem synes jeg er en dårlig person...haha.
Real er ude af CHL ...Man var jo næsten nået dertil at man ikke troede det kunne ske. ( respekt til real for at have skabt den aura omkring klubben )
Nu skal Barca for pokker bare ikke dumme sig mod Lyon!!!
Du er bestemt ikke nogen dårlig person :glad:

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Champions league

Indlæg af emo »

Antimadridista skrev:Tænker lidt, at de double classicos har kørt dem lidt møre, både fysisk og psykisk. Så vi slog dem faktisk lidt ud... ;-)
Der er jeg enig, tror at det var rigitgt godt for at de skulle møde Ajax så kort efter to sværre kampe imod os, både mentalt og fysisk, samt at vi har en pause.
Allez...

blunderbaws
Indlæg: 294
Tilmeldt: lør aug 11, 2018 8:36 pm
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 26 gange

Re: Champions league

Indlæg af blunderbaws »

Jeg så ikke kampen, og her dagen efter prøver jeg at finde ud af, hvordan frenkie gjorde det? Nogen siger han var dårlig og spillede alibispil, andre siger han bandt hele holdet sammen.

Hvad synes i?

Sendt fra min ONEPLUS A6003 med Tapatalk

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: Champions league

Indlæg af Daluigi »

blunderbaws skrev:Jeg så ikke kampen, og her dagen efter prøver jeg at finde ud af, hvordan frenkie gjorde det? Nogen siger han var dårlig og spillede alibispil, andre siger han bandt hele holdet sammen.

Hvad synes i?

Sendt fra min ONEPLUS A6003 med Tapatalk
Han var rigtig god, men lavede en enkelt enorm fejl, som burde have kostet mål. Fjollede driblinger alene med 2 mand foran eget felt - en regulær hjerneblødning. Men vil sige, at han generelt ligner en leder, og har sublim teknik og overblik. Rigtig spændende.
Forumlegende

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

Synes til tider frenkie ser lidt langsom ud defensivt (tilbageløb og positionering) men alligevel vinder han mange bolde tilbage. Offensivt er han virkelig god på bolden og det at han konstant kan true med driblinger bliver genialt at have.

Den fejl han laver er enorm men samtidig viser det mig at han har de nosser der skal til. MAtS, Pique, bussi osv har alle lavet enorme fejl omkring vores felt. Man ser det også fra Arthur nu. Men som Barcaspiller så skal man simpelthen turde at tage de chancer. Der vil komme fejl men så længe spilleren tager det til sig og ikke bliver bange så er det kun positivt.

Synes han var rigtig, rigtig god og jeg må indrømme at mine forventninger er steget markant efter kampen i går.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Champions league

Indlæg af Lopezzz »

Nogen der kan finde ud af om det her er det værste der er sket for dem i klubbens historie?
MDCCCXCIX

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 13 gæster