Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Kubala
Indlæg: 10100
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Champions league

Indlæg af Kubala »

Visca El Barca skrev:
ulrich skrev:[youtube]2Y7f2mjYDSk[/youtube]
Han laver en Beckham, hvor er det fedt!.

Jeg blev så glad, da jeg så Fabio brænde straffen, for manden er så klam, og den jeg ikke kan holde ud, selvfølgelig lige efter Pepe, som jeg hader, selvom er had er det værste, og man skal ikke hade nogen, men Pepe kan man kun hade.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

Pepe er i hvert fald meget svær at elske, eller bare nogenlunde holde ud. Ramos er også klam, men på en måde kan jeg lide ham, fordi han har det med at fucke det up for Real. Det gør han tit, og i de vigtige kampe især. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: .
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

Og nu til den helt store konstatering. Et engelsk hold i C.L finale, nul fra La Liga, P.L er klart stærkere liga end La Liga.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Kubala
Indlæg: 10100
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Champions league

Indlæg af Kubala »

Visca El Barca skrev:Pepe er i hvert fald meget svær at elske, eller bare nogenlunde holde ud. Ramos er også klam, men på en måde kan jeg lide ham, fordi han har det med at fucke det up for Real. Det gør han tit, og i de vigtige kampe især. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: .

Ja ok, jeg medgiver at Fabio er ok, så længe han fucker op, men vil aldrig glemme de svinske ting, han lavede mod Messi, slagtede ham og efterfølgende slå El Kaptaljen og hr. Maestro.

Badabing
Indlæg: 1297
Tilmeldt: søn dec 04, 2011 11:36 pm
Har takket: 89 gange
Blevet takket: 96 gange

Re: Champions league

Indlæg af Badabing »



Sådan her havde jeg det, da Schweinsteiger scorede det afgrøende straffe.

Desuden er Neuer pissesej! Den mand har reddet min dag!
ᕦ( ͡° ͜ʖ ͡°)ᕤ

emo
Indlæg: 17789
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Champions league

Indlæg af emo »

Knock knock

Hello Ramos

Ramos. '' can I have the ball back please ''
In about 30 mins time, Sergio Ramos' penalty will collide above the Indian ocean with Charlie Adam's.
Allez...

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

Hvor er det fedt at det er Heynckes' hold som sender Real ud. Han blev fyret af den klamme klub, da han havde ført dem til en C.L titel for første gang i 31-32 år!. Få dage efter fyrede de ham, når tager han dem hårdt i nummeren.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Kubala
Indlæg: 10100
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Champions league

Indlæg af Kubala »

Visca El Barca skrev:Og nu til den helt store konstatering. Et engelsk hold i C.L finale, nul fra La Liga, P.L er klart stærkere liga end La Liga.

Hehe ja, det bliver konstateret hele verdenen rundt, de kære engelske klubber har brug for promovering, hvis de skal have den stor andel af markedet i fodboldsporten.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Champions league

Indlæg af Daluigi »

Min sommerferie er reddet... kan I forstå det!? Den er reddet!

Jeg kunne end ikke i min vådeste drøm have forestillet mig et bedre resultat efter i aften. Mourinho sidder på knæ og ber til hans evige held fortsætter - Men nej! Cristiano bukker som altid under for presset. Det samme gør Ramos og Kaka...

Jeg jublede SÅ vildt da Cristiano brændte at jeg bare fortsatte jublen da Kaka og Ramos kom efterfølgende.. der var ingen pause!

Det er torsdag nat, jeg skal afleverer eksamensopgaver imorgen, fredag.. Jeg er fuld, og jeg er pisse hamrende glad!

Min sommerferie er reddet! Kan i forstå det!? Mourinho skal bare tage til det pressemøde og falde på knæ af gråd! Kom så med de uefa beskldninger! Jeres straffespark var SÅ tyndt så det var til at kaste op over!!

- Mest konstruktive indlæg, længe I know
Forumlegende

Kubala
Indlæg: 10100
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Champions league

Indlæg af Kubala »

Wazza skrev:Det er jo lidt den samme logik enkelte La Liga "fans" har kørt med. At fordi de engelske hold ikke kom langt i CL, betød det at PL var en dårlig liga nu, og langt under La Liga niveau.
Jeg synes ikke at man kan begynde at snakke om at den ene liga er dårligere end den anden pga en enkelt sæson i Champions League.
Jeg vil dog medgive, at lige pt. så er Madrig og Barca niveauet over topholdene i Premier League.

Du har ret, og derfor skriver jeg også lidt ironisk at man skal hele tiden konstatere det faktum, at PL er bedre end La liga og omvendt. Kan ikke tale på Visca vegne, da han selv kan svare for selv sig. Men det er bare latterligt at folk gør det til sådan noget, når snakken falder på CL. Jeg anser begge liga for at være stærke, forskellen ligger i at PL klubber generelt har flere økonomiske midler at gøre godt med, og derfor ligger de respektive hold og kæmper tæt om pladserne eller de store hold taber generelt over hele sæsonen flere point til de mindre hold. Nogen vil sikkert mene at topholdene i PL er gået ned i niveau og det er selvfølgelig fortalerne for la liga eller andre som prøver at belyse deres synspunkter omkring disse to ligaer. Når alt kommer til alt, så mener jeg at den dag, hvor vi får etableret en liga, hvor samtlige tophold kan konkurrere mod hinanden, og man finder vinderen i denne liga, så kan man snakke mod at hvem der er det bedste.


Mit eget hold, Manchester United er langt fra fordums styrke. Med en masse nye unge spillere, og et hav af skader i år. Fremtiden ser dog rigtig spændende ud, da de unge spillere ser ud til at være, ja rigtig spændende.
Det ser ud som om, at Ferguson har taget ved lære af Barcelona, efter vi rent ud sagt er blevet blæst ud af banen af jer de sidste to gange.
Holdet spiller rigtig positiv fodbold, med hurtige kombinationer og dejligt offensivt spil. Derudover har man i ungdomsrækkerne lagt stilen radikalt om.
Mens de små tekniske spillere tidligere blev sorteret fra pga fysikken, har man med Rene Meulensteen i spidsen, valgt at satse på dem, og der er en masse spændende spillere på vej fra ungdomsrækkerne.

Derudover er det helt vildt at sidde her i dag, og kunne konstatere, at CL finalen i år står mellem Bayern-Chelsea.
Den havde jeg, og helt sikkert rigtig mange, ikke set for et par uger siden.
Men det er fedt at se, at man kan komme langt på god gammeldags fight, selvom det irriterer mig, at I absolut skulle drible bolden over stregen, for hold kæft hvor er det ulækkert og ufortjent at Chelsea er i den finale!
Fight og fight, ja det er jo smagssag, hvis man kalder det for at parkere bussen foran eget felt, og nogen vil sågar kalde det kujonagtigt boldspil, imens andre kalder det for fighte, og mener det med glimt i øjet, så håber du ikke tager det personligt og gå ud fra at det er møntet på dig, det er bare generelt. Desuden er jeg personligt glad for at jeg er fan af Barca, hvor sejren betyder ikke alt, men også hvordan man spiller.

Kubala
Indlæg: 10100
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Champions league

Indlæg af Kubala »

Wazza"]Det er jo lidt den samme logik enkelte La Liga "fans" har kørt med. At fordi de engelske hold ikke kom langt i CL, betød det at PL var en dårlig liga nu, og langt under La Liga niveau.
Jeg synes ikke at man kan begynde at snakke om at den ene liga er dårligere end den anden pga en enkelt sæson i Champions League.
Jeg vil dog medgive, at lige pt. så er Madrig og Barca niveauet over topholdene i Premier League.[quote][/quote]

Du har ret, og derfor skriver jeg også lidt ironisk at man skal hele tiden konstatere det faktum, at PL er bedre end La liga og omvendt. Kan ikke tale på Visca vegne, da han selv kan svare for sig selv. Men det er bare latterligt at folk gør det til sådan noget, når snakken falder på CL. Jeg anser begge liga for at være stærke, forskellen ligger i at PL klubber generelt har flere økonomiske midler at gøre godt med, og derfor ligger de respektive hold og kæmper tæt om pladserne eller de store hold taber generelt over hele sæsonen flere point til de mindre hold. Nogen vil sikkert mene at topholdene i PL er gået ned i niveau og det er selvfølgelig fortalerne for la liga eller andre som prøver at belyse deres synspunkter omkring disse to ligaer. Når alt kommer til alt, så mener jeg at den dag, hvor vi får etableret en liga, hvor samtlige tophold kan konkurrere mod hinanden, og man finder vinderen i denne liga, så kan man snakke om at hvem der er de bedste.
Senest rettet af Kubala tors apr 26, 2012 2:11 am, rettet i alt 3 gange.

Kubala
Indlæg: 10100
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Champions league

Indlæg af Kubala »

Jeg er elendig til at quote.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Champions league

Indlæg af Daluigi »

[quote="Kubala"]Jeg er elendig til at quote.[quote]

Ja
Forumlegende

emo
Indlæg: 17789
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Champions league

Indlæg af emo »

Haha... :grin:
Allez...

Kubala
Indlæg: 10100
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Champions league

Indlæg af Kubala »

Daluigi skrev:
Kubala skrev:Jeg er elendig til at quote.

Ja

Ahahaha, det er for sindssygt at jeg er så elendig til det. Kan dog undskylde med at jeg er ny, og skal lære det. Men det er ved at være pinligt efterhånden.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 37 gæster