Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: Champions league

Indlæg af LeoMessi »

Jeg er ikke just imponeret af Juventus.

Allerede efter 5 minutters spilletid kunne de fleste jo godt fornemme, at det ville gå helt galt for Atlético Madrid. Juventus fik lov til at slå de tidlige indlægge ind til Ronaldo og Mandžukić på et konstant plan, hvilket jo var hele deres gameplan. Det forekommer mig fuldstændigt vanvittigt at Simeone ikke læser det, og beordrer spillerne til at trække lidt længere op. Han så fuldt ud tilfreds ud, og forventede i ramme alvor at de bare kunne stille sig ned og fedte en 2-0 hjem. Det er jo en rookie mistake af dimensioner, og jeg forstår ikke hvordan disse bliver begået år efter år efter år af diverse managers.

Jeg er ret sikker på, at et hold som Manchester City eller FC Barcelona kan slå dem ud. Det er to hold der gerne vil stå lidt højere på banen og som altid gerne vil spille fremadrettet fodbold. De stiller sig ikke bare lige pludseligt ned og forsøger at fedte et resultat hjem.
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Antimadridista
Indlæg: 9229
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 946 gange

Re: Champions league

Indlæg af Antimadridista »

!Option skrev:
Tello skrev:Following his hat-trick performance against Atletico Madrid, Cristiano Ronaldo stated that Juventus brought him to the club for his mentality in Europe.

"It was meant to be a special night and it was, not just for my goals but for the attitude we showed. That is the sort of mentality you need to win the Champions League. This was why Juventus brought me here. To help do things that they have never done before," said Ronaldo.

Fra hestens egen mund.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Uagtet hvad man syntes om manden personligt, og guderne skal vide jeg ikke er hans største fan, så er ovenstående jo reelt set en fuldstændig legitim udmelding, særligt efter gårsdagens kamp. Juventus har formodentlig købt ham for NETOP at gøre forskellen i Champions League.

Og når det kommer til CR og CL, så må man efterhånden også bare erkende at han stort set altid dukker op når det gælder? Ja han har kampe hvor han er usynlig, men det har Messi da i aller højeste grad også.

Uanset hvordan vi vender og drejer det, så er CR altså bare pt kongen af CL.

At det så er noget som kan bringe folks pis sådan i kog kommer jeg aldrig til at forstå, særligt ikke efter han er skiftet til Juve. Nyd dog bare at se en målmaskine som ham smadre Atletico ud af turneringen, og så lad os se hvad vi selv kan gøre ved Lyon i aften ;-)
Personligt forstår jeg ikke helt, at man kan adskille personen, når netop personligheden er så udtalt markant på rigtig mange negative områder, fra spilleren.
Hvor skuespillere som eksempelvis Spacey mfl fordømmes og mere eller mindre må afslutte deres karrierer, så fortsætter Cristiano med at spille, blive beundret af millioner, vinde titler og kåringer etc. Bare det, at nærmest intet er ændret efter voldtægtssagen og øvrige anklager, finder jeg klamt. Sikke et forbillede for unge drenge...!!

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 921
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 175 gange
Blevet takket: 151 gange

Re: Champions league

Indlæg af !Option »

Antimadridista skrev:
!Option skrev:
Tello skrev:Following his hat-trick performance against Atletico Madrid, Cristiano Ronaldo stated that Juventus brought him to the club for his mentality in Europe.

"It was meant to be a special night and it was, not just for my goals but for the attitude we showed. That is the sort of mentality you need to win the Champions League. This was why Juventus brought me here. To help do things that they have never done before," said Ronaldo.

Fra hestens egen mund.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Uagtet hvad man syntes om manden personligt, og guderne skal vide jeg ikke er hans største fan, så er ovenstående jo reelt set en fuldstændig legitim udmelding, særligt efter gårsdagens kamp. Juventus har formodentlig købt ham for NETOP at gøre forskellen i Champions League.

Og når det kommer til CR og CL, så må man efterhånden også bare erkende at han stort set altid dukker op når det gælder? Ja han har kampe hvor han er usynlig, men det har Messi da i aller højeste grad også.

Uanset hvordan vi vender og drejer det, så er CR altså bare pt kongen af CL.

At det så er noget som kan bringe folks pis sådan i kog kommer jeg aldrig til at forstå, særligt ikke efter han er skiftet til Juve. Nyd dog bare at se en målmaskine som ham smadre Atletico ud af turneringen, og så lad os se hvad vi selv kan gøre ved Lyon i aften ;-)
Personligt forstår jeg ikke helt, at man kan adskille personen, når netop personligheden er så udtalt markant på rigtig mange negative områder, fra spilleren.
Hvor skuespillere som eksempelvis Spacey mfl fordømmes og mere eller mindre må afslutte deres karrierer, så fortsætter Cristiano med at spille, blive beundret af millioner, vinde titler og kåringer etc. Bare det, at nærmest intet er ændret efter voldtægtssagen og øvrige anklager, finder jeg klamt. Sikke et forbillede for unge drenge...!!
Det er vel den evige debat om "kunstneren og hans kunst" kan adskilles. Det er som du skriver personligt om man syntes, at det er rigtigt eller forkert at gøre.

Jeg er selv på den side, at jeg langt hen ad vejen godt kan/vil adskille det, netop for ikke at skulle begrænse sig. Seneste eksempel er vel MJ som der lige har kørt en lang debat om i en anden tråd. Ingen tvivl om, at det han måske/måske ikke har gjort er dybt forkasteligt, men det får mig fx ikke til at stoppe med at høre hans musik. Spaceys udskejelser har heller ikke stoppet mig fra at se House of Cards osv. ;-)

Nu blev det ret off-topic ifht. CL, men ja, personlig præferencer for hvornår man fravælger folk og fred være med det :smile:
Rey Abi!

Antimadridista
Indlæg: 9229
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 946 gange

Re: Champions league

Indlæg af Antimadridista »

!Option skrev:
Antimadridista skrev:
!Option skrev:
Tello skrev:Following his hat-trick performance against Atletico Madrid, Cristiano Ronaldo stated that Juventus brought him to the club for his mentality in Europe.

"It was meant to be a special night and it was, not just for my goals but for the attitude we showed. That is the sort of mentality you need to win the Champions League. This was why Juventus brought me here. To help do things that they have never done before," said Ronaldo.

Fra hestens egen mund.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Uagtet hvad man syntes om manden personligt, og guderne skal vide jeg ikke er hans største fan, så er ovenstående jo reelt set en fuldstændig legitim udmelding, særligt efter gårsdagens kamp. Juventus har formodentlig købt ham for NETOP at gøre forskellen i Champions League.

Og når det kommer til CR og CL, så må man efterhånden også bare erkende at han stort set altid dukker op når det gælder? Ja han har kampe hvor han er usynlig, men det har Messi da i aller højeste grad også.

Uanset hvordan vi vender og drejer det, så er CR altså bare pt kongen af CL.

At det så er noget som kan bringe folks pis sådan i kog kommer jeg aldrig til at forstå, særligt ikke efter han er skiftet til Juve. Nyd dog bare at se en målmaskine som ham smadre Atletico ud af turneringen, og så lad os se hvad vi selv kan gøre ved Lyon i aften ;-)
Personligt forstår jeg ikke helt, at man kan adskille personen, når netop personligheden er så udtalt markant på rigtig mange negative områder, fra spilleren.
Hvor skuespillere som eksempelvis Spacey mfl fordømmes og mere eller mindre må afslutte deres karrierer, så fortsætter Cristiano med at spille, blive beundret af millioner, vinde titler og kåringer etc. Bare det, at nærmest intet er ændret efter voldtægtssagen og øvrige anklager, finder jeg klamt. Sikke et forbillede for unge drenge...!!
Det er vel den evige debat om "kunstneren og hans kunst" kan adskilles. Det er som du skriver personligt om man syntes, at det er rigtigt eller forkert at gøre.

Jeg er selv på den side, at jeg langt hen ad vejen godt kan/vil adskille det, netop for ikke at skulle begrænse sig. Seneste eksempel er vel MJ som der lige har kørt en lang debat om i en anden tråd. Ingen tvivl om, at det han måske/måske ikke har gjort er dybt forkasteligt, men det får mig fx ikke til at stoppe med at høre hans musik. Spaceys udskejelser har heller ikke stoppet mig fra at se House of Cards osv. ;-)

Nu blev det ret off-topic ifht. CL, men ja, personlig præferencer for hvornår man fravælger folk og fred være med det :smile:
Jeg anklager ikke dig for noget, vil jeg bare lige understrege :glad:
Det er hele møllen omkring Cristiano og fodboldmiljøet, som jeg moralsk syntes opfører sig forkert og enormt kynisk. Lige fra klubben Juve, til medier og visse grupper af fans, når de forherliger manden og ignorer facts. Jeg mener primært miljøet skal tage ansvar, som skuespilsmiljøet har. Man skal selvfølgelig ikke undlade at se film med eksempelvis Spacey, men modsat Cristiano, så er han blevet dømt moralsk og på pengepungen af sit miljø. Det er Cristiano ikke.

Tello
Indlæg: 7701
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: Champions league

Indlæg af Tello »

Jeg brækker mig over alt det der kører med hans kæreste. "Åh se, hun græder af lykke" osv. Lige så stor en skuespiller som ham. Det var en halv tåre, lige da kameraet pegede i hendes retning.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Champions league

Indlæg af Kubala »

CR er ikke blevet dømt for voldtægt, husk lige på det. Hvis der er en dom, så kan man tale om det og forholde sig til det. Du er trods alt uskyldig til det modsatte er bevist.

Antimadridista
Indlæg: 9229
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 946 gange

Re: Champions league

Indlæg af Antimadridista »

Kubala skrev:CR er ikke blevet dømt for voldtægt, husk lige på det. Hvis der er en dom, så kan man tale om det og forholde sig til det. Du er trods alt uskyldig til det modsatte er bevist.
Talrige folk fra me too moradset, er heller ikke hverken anklaget eller dømt. Men af miljøet er de ekskluderet og økonomisk og folkeligt, er de dømt.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

De dokumenter der er blevet lækket siger en del. Der er ingen tvivl om at cr gik langt over grænsen. Og han betalte sig ud af det.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5489
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 573 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: Champions league

Indlæg af SpillerSomMESSI »

#CRToo
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

ulrich
Indlæg: 1705
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Champions league

Indlæg af ulrich »

Michael Jackson er heller ikke dømt for pædofili.

Sendt fra min ONEPLUS A5010 med Tapatalk

Antimadridista
Indlæg: 9229
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 946 gange

Re: Champions league

Indlæg af Antimadridista »

ulrich skrev:Michael Jackson er heller ikke dømt for pædofili.

Sendt fra min ONEPLUS A5010 med Tapatalk

Men dømt af folket er han, i høj grad.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5489
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 573 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: Champions league

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Egentlig skulle Leroy Sane vel hyldes mere for hans 3 assists og 1 mål i den vilde 7-0 kamp i går end CR

Men selvfølgelig er det come back Juve gjorde simpelthen en stor magisk begivenhed... en af de helt store CHL come backs, forståeligt.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

ulrich
Indlæg: 1705
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Champions league

Indlæg af ulrich »

Antimadridista skrev:
ulrich skrev:Michael Jackson er heller ikke dømt for pædofili.

Sendt fra min ONEPLUS A5010 med Tapatalk

Men dømt af folket er han, i høj grad.
Jep. Det må være fedt, at kunne huske samtaler fra da man var 7 år, som de to i dokumentaren kan.

Sendt fra min ONEPLUS A5010 med Tapatalk

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Champions league

Indlæg af Kubala »

Faktummet er, at CR ikke er dømt endnu. Ikke i retten. Og så længe, han ikke er det, så er han uskyldig til det modsatte er bevist. Sådan burde et retssystem fungere. Jeg kan dog se, at det ikke forholder sig sådan længere, og det er, hvad det er. Jeg forbeholder mig retten til ikke at dømme ham på forhånd, andre må gøre, hvad de synes, er passende.

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: Champions league

Indlæg af Xavi6Smede »

SpillerSomMESSI skrev:Egentlig skulle Leroy Sane vel hyldes mere for hans 3 assists og 1 mål i den vilde 7-0 kamp i går end CR

Men selvfølgelig er det come back Juve gjorde simpelthen en stor magisk begivenhed... en af de helt store CHL come backs, forståeligt.
Det ville da godt nok være komisk hvis han gjorde det. Nuvel, Sane spillede en fin kamp og 1 mål og 3 oplæg er imponerende, men det var altså i en 7-0 kamp imod et absurd ringe fodboldhold. Schalke har altså tabt deres sidste 3 kampe sidste City møde, med 3-0 til Mainz, 0-4 til Düsseldorf (!!) og 4-2 til Bremen.
Gündogan var desuden den store oplevelse i den kamp.

Ronaldos hattrick var trods alt imod det vel bedste defensive hold i verden. Men det vilde er jo ikke hans præstation i går, det vilde er at han gør det igen og igen i CL. Ny klub, 34 år, og han fortsætter bare.. det så vildt, og så forfærdelig irriterende.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 59 gæster