Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Kvoller
Indlæg: 5217
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 806 gange
Blevet takket: 589 gange

Re: Champions league

Indlæg af Kvoller »

Filten skrev:
lør apr 30, 2022 7:14 pm
Kvoller skrev:
lør apr 30, 2022 7:09 pm
Men endte du med at spille nogen steder?
Tror slet ikke han har været der. 🥱
Der er nok en meget stor chance for at han ikke har :lol:

Antimadridista
Indlæg: 9318
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 946 gange
Blevet takket: 955 gange

Re: Champions league

Indlæg af Antimadridista »

Isageren@

Deltog du i andre prominente ungdomsturneringer og har du spillet som senior, på noget niveau?

Magnus Frost
Indlæg: 715
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: Champions league

Indlæg af Magnus Frost »

Antimadridista skrev:
lør apr 30, 2022 8:12 pm
Isageren@

Deltog du i andre prominente ungdomsturneringer og har du spillet som senior, på noget niveau?

Who the fuck cares ?

Hvis i har et problem med udtalelser omkring folks personlige liv kan i så ikke skrive beskeder direkte til den person. Det her har jo ikke noget at gøre med champions league og fylder bare forummet med irrelevante beskeder.

Skal vi ikke holde barca forummet til barca emner ?
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

Filten
Indlæg: 2038
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 225 gange
Blevet takket: 206 gange

Re: Champions league

Indlæg af Filten »

Magnus Frost skrev:
søn maj 01, 2022 12:11 pm
Antimadridista skrev:
lør apr 30, 2022 8:12 pm
Isageren@

Deltog du i andre prominente ungdomsturneringer og har du spillet som senior, på noget niveau?

Who the fuck cares ?

Hvis i har et problem med udtalelser omkring folks personlige liv kan i så ikke skrive beskeder direkte til den person. Det her har jo ikke noget at gøre med champions league og fylder bare forummet med irrelevante beskeder.

Skal vi ikke holde barca forummet til barca emner ?
Han bragte det tydeligvis selv på banen. så nej.
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano, Cesar Soto

nosslo15
Indlæg: 1050
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 155 gange

Re: Champions league

Indlæg af nosslo15 »

Kære Alle.

Jeg forstår ikke, hvorfor i skal være så nedladende over for Isageren, bare fordi han hævder at have en særlig historie.

Hvis ikke nogen kan modbevise historien, så må den jo være rigtig nok - og så må man tage den som udgangspunkt for at Isageren har det lidt specielt med Messi. Sådan er det.

Isageren er vel ikke den eneste herinde med en speciel historie, det er der mange andre der har. Jeg har i hvert fald.

Nå vejret er skønt og jeg skal ud og se på - Blomster. :grin:

Antimadridista
Indlæg: 9318
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 946 gange
Blevet takket: 955 gange

Re: Champions league

Indlæg af Antimadridista »

Jeg tror også jeg kunne fortælle en mængde af anekdoter, som jeg ikke tror alle og enhver også kan skrive under på. Men når man på et Barca Forum, gang på gang, henviser til de her oplevelser med at blive fravalgt for selveste Messi, så vil jeg mene det har en vis relevans.

Om det så er sandt eller ej :?: Folk kan jo skrive hvad som helst for at skabe noget hejs og opmærksomhed…!

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2652
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 262 gange

Re: Champions league

Indlæg af Isageren »

Nu er det jo heller ikke sådan at jeg går og hader Messi, jeg er stadig Barca fan og dermed også tilhænger af ham. Hvis man er god til noget og det bliver taget fra én, så vil man altid være lidt indebrændt.

Generelt bliver jeg udsat for meget hate herinde, det er også fair nok. Der er et fællesskab som er bygget op over mange år, og det er klart, at det vil gå ud over nogen, når man skal finde en boksepude der kan tage slagene.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

nosslo15
Indlæg: 1050
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 155 gange

Re: Champions league

Indlæg af nosslo15 »

Antimadridista skrev:
søn maj 01, 2022 1:36 pm
Jeg tror også jeg kunne fortælle en mængde af anekdoter, som jeg ikke tror alle og enhver også kan skrive under på. Men når man på et Barca Forum, gang på gang, henviser til de her oplevelser med at blive fravalgt for selveste Messi, så vil jeg mene det har en vis relevans.

Om det så er sandt eller ej :?: Folk kan jo skrive hvad som helst for at skabe noget hejs og opmærksomhed…!
JO selvfølgelig skaber det noget opmærksomhed, når man fortæller sådan en historie, sand eller ej. Men jeg synes ikke, at jeg har oplevet, at Isageren, udover det personlige, har en helt anden opfattelse af Messi end den generelle herinde.

Og så synes jeg heller ikke, at han omtaler det så ofte, som du mener. Men ja, det står i bunden af hans profil.

nosslo15
Indlæg: 1050
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 155 gange

Re: Champions league

Indlæg af nosslo15 »

Isageren skrev:
søn maj 01, 2022 1:44 pm
Nu er det jo heller ikke sådan at jeg går og hader Messi, jeg er stadig Barca fan og dermed også tilhænger af ham. Hvis man er god til noget og det bliver taget fra én, så vil man altid være lidt indebrændt.

Generelt bliver jeg udsat for meget hate herinde, det er også fair nok. Der er et fællesskab som er bygget op over mange år, og det er klart, at det vil gå ud over nogen, når man skal finde en boksepude der kan tage slagene.
Hvis du mener at folk hater på dig, så skal du sige fra - over for det konkrete eksempel.

Så er der helt sikkert nogen, som vil støtte dig. ;-)

Magnus Frost
Indlæg: 715
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: Champions league

Indlæg af Magnus Frost »

Filten skrev:
søn maj 01, 2022 1:03 pm
Magnus Frost skrev:
søn maj 01, 2022 12:11 pm
Antimadridista skrev:
lør apr 30, 2022 8:12 pm
Isageren@

Deltog du i andre prominente ungdomsturneringer og har du spillet som senior, på noget niveau?

Who the fuck cares ?

Hvis i har et problem med udtalelser omkring folks personlige liv kan i så ikke skrive beskeder direkte til den person. Det her har jo ikke noget at gøre med champions league og fylder bare forummet med irrelevante beskeder.

Skal vi ikke holde barca forummet til barca emner ?
Han bragte det tydeligvis selv på banen. så nej.


Det er vel ligegyldigt hvem der bragte det på banen?herregud hvor er det her nogle gange en børnehave. Min besked var ikke rettet specifikt til nogen, men kan i så ikke lave en tråd i det mindste så vi andre på forhånd kan ignorere jer.
VI ER LIGEGLADE!
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5509
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 579 gange
Blevet takket: 570 gange

Re: Champions league

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Nå, anekdoter aside…

City er stadig lidt svækket i forhold til skader, og Real er kun spillemæssigt blevet stærkere og stærkere… slentrede sig til en sikker 4~0 sejr i går hvor de hvilede deres profiler.

Hvorfor scorer de så mange mål i alle turneringer med så stor lethed?!?,


Arrrrgggg. Hate it.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

nosslo15
Indlæg: 1050
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 155 gange

Re: Champions league

Indlæg af nosslo15 »

SpillerSomMESSI skrev:
søn maj 01, 2022 2:28 pm
Nå, anekdoter aside…

City er stadig lidt svækket i forhold til skader, og Real er kun spillemæssigt blevet stærkere og stærkere… slentrede sig til en sikker 4~0 sejr i går hvor de hvilede deres profiler.

Hvorfor scorer de så mange mål i alle turneringer med så stor lethed?!?,


Arrrrgggg. Hate it.
JA, Casemiro var jo med igår, så det betyder, at Madrid går i finalen. I hvert fald ifølge min spådom.

Og så håber jeg bare at Liverpool smadrer dem totalt.

Magnus Frost
Indlæg: 715
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: Champions league

Indlæg af Magnus Frost »

Jeg forstår ikke at der er så mange der tror på real, ja de har en tendens til at få dommerkendelser med sig og har en vindermentalitet der gør de aldrig giver op og bestemt nogle gode spillere, men city er bare et bedre hold OG de fører fra start.

Men ja ligegyldigt hvad jeg håber bare på en ligeså fed kamp som sidste gang. Hold kæft hvor var det underholdende :glad:
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

Antimadridista
Indlæg: 9318
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 946 gange
Blevet takket: 955 gange

Re: Champions league

Indlæg af Antimadridista »

Magnus Frost skrev:
søn maj 01, 2022 5:59 pm
Jeg forstår ikke at der er så mange der tror på real, ja de har en tendens til at få dommerkendelser med sig og har en vindermentalitet der gør de aldrig giver op og bestemt nogle gode spillere, men city er bare et bedre hold OG de fører fra start.

Men ja ligegyldigt hvad jeg håber bare på en ligeså fed kamp som sidste gang. Hold kæft hvor var det underholdende :glad:
Som du selv nævner, vindermentalitet og aldrig at give op. Dertil har de været underdog utallige gange de senere år, hvor modstanderne har smidt en klar fordel ala PSG i år.

Historien siger at Real vinder, selvom city måske spiller bedst og produceret flest chancer!

Håber selvfølgelig på undtagelsen….

Iniesta007
Indlæg: 598
Tilmeldt: tors mar 11, 2021 4:54 pm
Har takket: 36 gange
Blevet takket: 85 gange

Re: Champions league

Indlæg af Iniesta007 »

Hvad sker der for Liverpool :sick:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 29 gæster