Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Champions league

Indlæg af A$AP »


Badabing
Indlæg: 1297
Tilmeldt: søn dec 04, 2011 11:36 pm
Har takket: 89 gange
Blevet takket: 96 gange

Re: Champions league

Indlæg af Badabing »

A$AP skrev:

:lol: :lol:
ᕦ( ͡° ͜ʖ ͡°)ᕤ

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20611
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1109 gange

Re: Champions league

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Genialt!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15031
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1691 gange
Blevet takket: 1126 gange
Kontakt:

Re: Champions league

Indlæg af Lopezzz »

Samtlige Bayern spillere vil pege på himlen hvis de scorede et mål og dedikere målet til Tito men Puta og især den Gustav-100%-Look A Like har ingen følelser overhoved. Han bliver aldrig nogensinde et godt menneske.
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7076
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Champions league

Indlæg af Daluigi »

Lopezzz skrev:Samtlige Bayern spillere vil pege på himlen hvis de scorede et mål og dedikere målet til Tito men Puta og især den Gustav-100%-Look A Like har ingen følelser overhoved. Han bliver aldrig nogensinde et godt menneske.
Hov hov. Nu skrev madridista jo 5 linjer inde på deres hjemmeside, om den afdøde mand de hyppigt omtalte i deres nyheder som assistenten... Så skal du ikke bebrejde Cristiano, at han ikke føler behov for at vise sin respekt til de faderløse børn og den sørgende fodboldverden.
Forumlegende

Rivaldowski
Indlæg: 75
Tilmeldt: tirs apr 01, 2014 9:25 pm
Geografisk sted: Hvidovre
Har takket: 6 gange
Blevet takket: 3 gange

Re: Champions league

Indlæg af Rivaldowski »

Synes nu at Real har spillet bedre fodbold i denne sæson end f.eks under Mourinho men det ændrer det ikke hvor usympatisk et hold det er.
Pisse ærgeligt at Bayern får hug. Det må ha' været det tidlige mesterskab der har gjort at de ligesom har tabt pusten. Der var sgu en fra min venneliste der var så fræk at kalde Pep for "den mest overvurdere træner længe".. Det kunne jeg sgu ik lade gå ubemærket hen. Men trist for Pep. Han havde nok tankerne andetsteds i kølvandet på Titos død.
All times are good, when old.

mozadreve

Re: Champions league

Indlæg af mozadreve »

Lopezzz skrev:Samtlige Bayern spillere vil pege på himlen hvis de scorede et mål og dedikere målet til Tito men Puta og især den Gustav-100%-Look A Like har ingen følelser overhoved. Han bliver aldrig nogensinde et godt menneske.
Hvad er der galt med Ronaldo? Han kan lige at gøre noget ud af sig selv, og det skal han da have lov til. Jeg tror man skal huske sig selv på hvad han har været i gennem som ung. Fattigdom og en alkoholiker som far der døde da han var 20. Så skal han da have lov til at være glad når han får succes. Han er også et fantastisk menneske uden for banen og har hjulpet rigtig mange mennesker.

og mht. Tito så tror jeg du kræver uretfærdigt meget af et hold som intet havde med Tito at gøre. Ville vi gøre det samme hvis Mourinho, gud forbyde det, var død? nok ikke.. jeg nægter simpelthen at tro at bayern-spillerne ville dedikere nogen mål til Tito, og det er der hellere ikke noget der tyder på. Der har været flere spillereaktioner og kondolencer efter Tito's død fra real spiller end fra nogen anden hold. Lad nu real være i fred og lad rivialiseringen forblive i el clasico. Real er et fantastisk hold og de har nogle fantastiske spillere der giver massere af gode fodboldoplevelser, Ronaldo især. Bare fordi manden har vane for at bryde janteloven, gør det ham jo ikke til et dårligt menneske.

I stedet for at være trist over at Real vandt, så lad os da hellere være glade for at de samme tyskere som ydmygede os sidste år blev ydmyget godt og grundigt i dag.
Senest rettet af mozadreve ons apr 30, 2014 12:16 am, rettet i alt 2 gange.

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2810
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 152 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Champions league

Indlæg af whidgee »

mozadreve skrev:
Lopezzz skrev:Samtlige Bayern spillere vil pege på himlen hvis de scorede et mål og dedikere målet til Tito men Puta og især den Gustav-100%-Look A Like har ingen følelser overhoved. Han bliver aldrig nogensinde et godt menneske.
Hvad er der galt med Ronaldo? Han kan lige at gøre noget ud af sig selv, og det skal han da have lov til. Jeg tror man skal huske sig selv på hvad han har været i gennem som ung. Fattigdom og en alkoholiker som far der døde da han var 20. Så skal han da have lov til at være glad når han får succes. Han er også et fantastisk menneske uden for banen og har hjulpet rigtig mange mennesker.

og mht. Tito så tror jeg du kræver uretfærdigt meget af et hold som intet havde med Tito at gøre. Ville vi gøre det samme hvis Mourinho, gud forbyde det, var død? nok ikke.. jeg nægter simpelthen at tro at bayern-spillerne ville dedikere nogen mål til Tito, og det er der hellere ikke noget der tyder på. Der har været flere spillereaktioner og kondolencer efter Tito's død fra real spiller end fra nogen anden hold. Lad nu real være i fred og lad rivialiseringen forblive i el clasico. Real er et fantastisk hold og de har nogle fantastiske spillere der giver massere af gode fodboldoplevelser, Ronaldo især. Bare fordi manden gøre noget ud af sig selv gør det ham jo ikke til et dårligt menneske.

I stedet for at være trist over at Real vandt, så lad os da hellere være glade for at de samme tyskere som ydmygede os sidste år blev ydmyget godt og grundigt i dag.
Så har vi endnu en Real-fan i forklædning herinde. Hvornår stopper det?

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

Skulle lige til at skrive det. Kan ikke komme i tanke om en barcafan der kan lide mou.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

mozadreve

Re: Champions league

Indlæg af mozadreve »

whidgee skrev:Så har vi endnu en Real-fan i forklædning herinde. Hvornår stopper det?
Så ærlighed er nu lige pludselig forrædderi? Hold nu op med at være så sart. De spiller godt og det må vi erkende.
Piquénbauer skrev:Skulle lige til at skrive det. Kan ikke komme i tanke om en barcafan der kan lide mou.
Well there's a first for everything! Mourinho er vel verdens mest underholdende træner uanset om man kan lide hans spillestil eller ej. Han minder om Balotelli og ham kan man også kun elske.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Champions league

Indlæg af Blaugrana92 »

mozadreve skrev:Hvad er der galt med Ronaldo? Han kan lige at gøre noget ud af sig selv, og det skal han da have lov til. Jeg tror man skal huske sig selv på hvad han har været i gennem som ung. Fattigdom og en alkoholiker som far der døde da han var 20. Så skal han da have lov til at være glad når han får succes. Han er også et fantastisk menneske uden for banen og har hjulpet rigtig mange mennesker.
Det er sjovt hvordan en hård opvækst betyder frikort til at have så stort et ego, at man knapt nok kan rumme det hele i sin egen krop. Det ville ikke være i orden hvis han kom fra en akademiker-familie med høj indkomst? Eller hvad? Jeg forstår det ikke. Serge Ibaka mistede sin mor som 8-årig, tilbragte 4 år under de mest kummerlige forhold, midt i den blodigste konflikt verden har set siden WWII. Han har ikke noget behov for at pudse sit ego hver gang han laver noget der er bare tilnærmelsesvis godt.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Champions league

Indlæg af Blaugrana92 »

mozadreve skrev:Well there's a first for everything! Mourinho er vel verdens mest underholdende træner uanset om man kan lide hans spillestil eller ej. Han minder om Balotelli og ham kan man også kun elske.
Hvis du med underholdende mener dobbelt-moralsk, hyklerisk, slibrig og dårlig vinder, så har du skam ret i at han velsagtens er den mest underholdende træner i verden.

mozadreve

Re: Champions league

Indlæg af mozadreve »

Blaugrana92 skrev:Det er sjovt hvordan en hård opvækst betyder frikort til at have så stort et ego, at man knapt nok kan rumme det hele i sin egen krop. Det ville ikke være i orden hvis han kom fra en akademiker-familie med høj indkomst? Eller hvad? Jeg forstår det ikke. Serge Ibaka mistede sin mor som 8-årig, tilbragte 4 år under de mest kummerlige forhold, midt i den blodigste konflikt verden har set siden WWII. Han har ikke noget behov for at pudse sit ego hver gang han laver noget der er bare tilnærmelsesvis godt.
Han har en masse selvtillid og er utrolig konkurrerende. Kun gode ting hvis du spørger mig. Det gør en spiller meget bedre. Jeg ser ham ikke som arrogant. Jeg savner de ting i Messi, derfor Messi aldrig bliver nogen Maradona. Og så tror jeg hellere ikke på janteloven, og kritikken mod Ronaldo har klart præg af jantelov.
Blaugrana92 skrev:Hvis du med underholdende mener dobbelt-moralsk, hyklerisk, slibrig og dårlig vinder, så har du skam ret i at han velsagtens er den mest underholdende træner i verden.
Underholdning er underholdning =) Jeg siger ikke at jeg er enig med ham eller at han ikke har begået fejl før, men underholdende dét er han!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Champions league

Indlæg af Blaugrana92 »

mozadreve skrev:Han har en masse selvtillid og er utrolig konkurrerende. Kun gode ting hvis du spørger mig. Det gør en spiller meget bedre. Jeg ser ham ikke som arrogant. Jeg savner de ting i Messi, derfor Messi aldrig bliver nogen Maradona. Og så tror jeg hellere ikke på janteloven, og kritikken mod Ronaldo har klart præg af jantelov.
Man kan sagtens være smækfyldt med selvtillid og være et konkurrencemenneske udover det sædvanlige, uden at have behov for at flashe sine lårmuskler når man har scoret et mål. Puyol er et meget godt eksempel på en spiller, der har mindst ligeså meget tro på sig selv og er et mindst ligeså stort konkurrencemenneske, men hvis ego ikke er på størrelse med La Sagrada Familia.

Jeg håber så i øvrigt ikke at Messi nogensinde bliver nogen Maradona. Manden havde nær slået sig selv ihjel før han var fyldt 50. Stoffer, problemer med vægten, problemer med privatøkonomien.

Janteloven er ikke noget man tror på eller ikke tror på. Det er ikke ligesom med Gud. Jeg er heller ikke stor fan af Janteloven. Man skal have lov til at blære sig, når man har kæmpet så meget for at opnå noget stort. Men der må for helvede da være en grænse. Det kan altså også blive kvalmende, faktisk grænsende til decideret sygt - ikke at det nødvendigvis er det sidste lige i Ronaldo's tilfælde.

mozadreve

Re: Champions league

Indlæg af mozadreve »

Blaugrana92 skrev:Man kan sagtens være smækfyldt med selvtillid og være et konkurrencemenneske udover det sædvanlige, uden at have behov for at flashe sine lårmuskler når man har scoret et mål. Puyol er et meget godt eksempel på en spiller, der har mindst ligeså meget tro på sig selv og er et mindst ligeså stort konkurrencemenneske, men hvis ego ikke er på størrelse med La Sagrada Familia.

Jeg håber så i øvrigt ikke at Messi nogensinde bliver nogen Maradona. Manden havde nær slået sig selv ihjel før han var fyldt 50. Stoffer, problemer med vægten, problemer med privatøkonomien.

Janteloven er ikke noget man tror på eller ikke tror på. Det er ikke ligesom med Gud. Jeg er heller ikke stor fan af Janteloven. Man skal have lov til at blære sig, når man har kæmpet så meget for at opnå noget stort. Men der må for helvede da være en grænse. Det kan altså også blive kvalmende, faktisk grænsende til decideret sygt - ikke at det nødvendigvis er det sidste lige i Ronaldo's tilfælde.
Ej hold nu op. Hvad er der galt i at han peger på sin ben som fejring? Det skal forstås humoristisk og ikke tolkes som arrogance. Puyol er også fantastisk men har selvfølgelig en anden personlighed end Ronaldo, men det gør jo ikke Ronaldo til decideret arrogant. De er begge selvsikre OG ydmyg på hver deres måde.

Angående Maradona. Og hvad så? Det hans liv og han har lov til at begå fejl. Det skal ikke tage æren fra hans talent. Hvor ville han dog også være kedelig hvis han ikke havde gjort noget forkert. Vi skal ikke leve vores liv som robotter. Så hellere have problemer med økonomien, problemer med vægten og næsten slå sig selv ihjel før man er fyldt 50. Jeg drømmer om den dag Messi gør som Maradona og tør vise sig selv frem.

Janteloven bygger på princippet om at man ikke skal tro man er noget. Det giver da perfekt mening at snakke om at man enten tror eller ikke tror på det princip og dermed janteloven. Ingen behov for rettelse. Jeg siger hellere ikke at aroggance er godt, men jeg er altså uenig i at Ronaldo skulle være arrogant. Han er ydmyg på sin egen (diskrete) måde, og finder ikke behov for at lade det komme til udtryk ved at holde sig selv tilbage hverken i medierne eller på banen.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 45 gæster