Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5519
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 580 gange
Blevet takket: 571 gange

Re: Champions league

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Du glemte da vist Juves comback i Madrid, men dommeren valgte at give Real straffe i en meget tvivlsom situation, hvor Real scorer på straffe (CR) i overtiden og går videre 2—3

Der var vist også en mega heldig Shalke kamp…
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15138
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1706 gange
Blevet takket: 1133 gange
Kontakt:

Re: Champions league

Indlæg af Lopezzz »

Antimadridista skrev:
tors maj 09, 2024 12:27 pm
Red skrev:
tors maj 09, 2024 7:57 am
Endnu en dommerkendelse der går Reals vej…

Håber satme den dommer aldrig ser en bane igen

Jeg køber en Reus trøje hvis Dortmund vinder!
Dortmund har jo ikke en jordisk chance!

Som jeg skrev inden, Real skal trække et rødt kort for ikke at gå videre..

Mener de har vundet de sidste 8 eller 9 CL finaler de har deltaget i…

Men det er komplet vanvittigt hvordan de stort set altid kommer videre sådan her!

Mod city var det også enormt marginalt. Mod Leipzig var de også lidt på hælene..

I 2022, mod PSG, spillet helt ned i Paris og taber heldigt kun 1-0, kommer fortjent bagud hjemme mod PSG, før Donnarumma laver en kæmpe fejl midtvejs i 2 halvleg til 1-1. Så bliver PSG nervøse og vupti 3-1, ud af det blå!!

Mod Chelsea i kvarten, nede 0-3 hjemme og samlet 2-3, får så et sent mål til 1-3 og et str i den forlængede..

I semi, City samlet foran 5-3 da overtiden starter, så scorer Real 2 gange og igen et str i den forlængede..

Finale. Real har nærmest 1 skud på mål, nens Liverpool vader i chancer. Resultat 1-0 Real :roll:

Og dertil alt det der skete tilbage i 10’erne. Sidste minut i finalen i 14 , str finale mod Atlético i 16, Bayern kampene, PSG igen i 18, Liverpool finalen i 18…osv

Ved vores sejre har der været marginaler med os hist og pist, men slet ikke overhovedet i nærheden af Reals, ligesom vi i 10 og 12 havde enorm stolpe ud…

Det er komplet crazy.

Og som sagt. Dortmund har ikke den fjerneste chance.
Dortmund har kun 2 muligheder.

1. Smide alle 11 spillere på mål og holde ud til straffesparkskonkurrencen.
2. Lad være med at spille fodbold men går amok i stedet for og tæske de hvide banditter og alle dommerne.

Jeg vælger muligheder nr.2 fordi dommerne vil gøre alt for at hjælpe puta i straffesparkskonkurrencen.
MDCCCXCIX

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20875
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: Champions league

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Det kan godt være at Real Madrid er på vej mod deres 15. UCL titel, men har de det her? Nej det har de ikke.
La Masia vil altid slå deres akademi. Ingen har nogensinde domineret fodboldverdenen som Barça under Pep.

Billede

Antimadridista
Indlæg: 9335
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 950 gange
Blevet takket: 957 gange

Re: Champions league

Indlæg af Antimadridista »

FCBarcelonaChr skrev:
tors maj 09, 2024 2:48 pm
Det kan godt være at Real Madrid er på vej mod deres 15. UCL titel, men har de det her? Nej det har de ikke.
La Masia vil altid slå deres akademi. Ingen har nogensinde domineret fodboldverdenen som Barça under Pep.

Billede
Nej de har heller ingen tripple’er, eller vundet så meget anseelse for spil og dominans, ej heller har noget hold, mig bekendt, haft var det 6 eller 7 spillere fra sit akademi i samme VM finale.

Derfor skærer det stadig en luns af mit forårshumør, når de gang på gang laver det nummer :|

Jeg fulgte kampen på livescore i går, blev begejstret da den stod 0-1, da jeg tjekkede igen 2-3 minutter før tid, stod den stadig 0-1, men samtidig tænkte jeg bare “nu sker det”. Næste tjek 5 min senere..2-1…. :roll:

Antimadridista
Indlæg: 9335
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 950 gange
Blevet takket: 957 gange

Re: Champions league

Indlæg af Antimadridista »

SpillerSomMESSI skrev:
tors maj 09, 2024 1:49 pm
Du glemte da vist Juves comback i Madrid, men dommeren valgte at give Real straffe i en meget tvivlsom situation, hvor Real scorer på straffe (CR) i overtiden og går videre 2—3

Der var vist også en mega heldig Shalke kamp…
Si!

Og det er ikke for bare at være nossefår mavesur! Og selvfølgelig er de også dygtige, har fundet den perfekte formel, kæmper til det absolut sidste og har en fabelagtig psyke i de sidste minutter..modsat andre der bliver stressede og febrilske i slutfasen (se bare PSG), så er det som om Real bliver kølige og kliniske.!

Men stadig, er det dælme utrolig at det kan lade sig gøre, altså rent statistisk. Og at div modstandere gang på gang laver store personlige fejl, eller banker alt forbi!

Det er forbløffende…

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Champions league

Indlæg af Kubala »

Antimadridista skrev:
tors maj 09, 2024 12:11 pm
Kubala skrev:
ons maj 08, 2024 11:30 pm
Antimadridista skrev:
ons maj 08, 2024 11:26 pm
Kubala skrev:
ons maj 08, 2024 10:57 pm
PuyolErGud skrev:
ons maj 08, 2024 10:55 pm
Kubala skrev:
ons maj 08, 2024 10:54 pm
PuyolErGud skrev:
ons maj 08, 2024 10:51 pm
Kubala skrev:
ons maj 08, 2024 10:49 pm
Real er jo også fortjente vindere af denne kamp.
Ja da. Det er man vel altid hvis man scorer flest mål? Faktum er bare, at de igangsættes af et kæmpe drop. Det er jo ikke Reals skyld, men det er bare ufatteligt.
De sad på hele kampen. Og brændte derudaf. Ja, de fik så et heldigt mål, men de bedste får også engang imellem heldet med sig.
Jamen vi er da enige. At brænde er vel så bare mangel på kvalitet i lig så høj grad eller? De har jo siddet på kampen, men hvis Bayern havde vundet 1-0 havde det jo også været fortjent sejr.

Jeg ved ærlig talt ikke, hvad jeg skal sige. Jeg lader den ligge. Chancer og xG fortæller sit tydelige sprog.
Da City kørte dem over, men tabte på str, var det fortjent at Real vandt i din logik, fordi de var effektive og City brændte og brændte. Havde Bayern vundet 0-1 i aften, havde det åbenbart ikke længere været fortjent selvom de så havde vundet på samme vis som Real gjorde mod city…
Jeg har ikke skrevet, at en Bayern sejr ville være ufortjent. Jeg skrev, at Real vandt fortjent. De var det bedste hold på dagen.
Selvfølgelig har du det.

Her:

“Jeg ved ærlig talt ikke, hvad jeg skal sige. Jeg lader den ligge. Chancer og xG fortæller sit tydelige sprog.”
Jeg snakkede om, at de fortjente sejren. Overordnet set. Ikke, at Bayern fortjente eller ikke fortjente. Var Bayern gået videre, havde jeg jo ikke skrevet, at de ikke fortjente at gå videre.

Antimadridista
Indlæg: 9335
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 950 gange
Blevet takket: 957 gange

Re: Champions league

Indlæg af Antimadridista »

Sure! :lol:

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15138
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1706 gange
Blevet takket: 1133 gange
Kontakt:

Re: Champions league

Indlæg af Lopezzz »

FCBarcelonaChr skrev:
tors maj 09, 2024 2:48 pm
Det kan godt være at Real Madrid er på vej mod deres 15. UCL titel, men har de det her? Nej det har de ikke.
La Masia vil altid slå deres akademi. Ingen har nogensinde domineret fodboldverdenen som Barça under Pep.

Billede
Det har de ikke og de vinder titler på stribe uden dem. Det siger alt om hvor lavt mentalt niveau er hos alle øvrige klubber i Europa.
Reals mental styrke er uovervindelig. Ikke engang City kunne klare dem på hjemmebanen.
MDCCCXCIX

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 24 gæster