Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
De La Barça
Indlæg: 802
Tilmeldt: tors apr 20, 2017 11:19 am
Har takket: 298 gange
Blevet takket: 44 gange

Re: Champions league

Indlæg af De La Barça »

Det værste ved Ramos er at han piver så meget når han får igen.

Sendt fra min ONEPLUS A5010 med Tapatalk

Kawhi
Indlæg: 215
Tilmeldt: man aug 14, 2017 8:16 am
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: Champions league

Indlæg af Kawhi »

De La Barça skrev:Det værste ved Ramos er at han piver så meget når han får igen.
Kunne ikke være mere enig!

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Champions league

Indlæg af Kubala »

Ej, det går jo ikke begge vej. Det er jo en enorm overdrivelse. Fair nok, at du prøver at forsvare Ramos, men skulle vi nu ikke lige være realistiske? Det er jo ikke bare tilfældigt, at han modtager så mange kort, og er kendt for sit temperament. En hensynsløs og voldelig spiller.

Kawhi
Indlæg: 215
Tilmeldt: man aug 14, 2017 8:16 am
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: Champions league

Indlæg af Kawhi »

Kubala skrev:Ej, det går jo ikke begge vej. Det er jo en enorm overdrivelse. Fair nok, at du prøver at forsvare Ramos, men skulle vi nu ikke lige være realistiske? Det er jo ikke bare tilfældigt, at han modtager så mange kort, og er kendt for sit temperament. En hensynsløs og voldelig spiller.
Det går klart begge veje, hvis vi nu lige tager vores rød- og blåfarvede briller af. Selvfølgelig kan man finde undtagelser, men at sige at Ramos ikke modtager albuer og stemplinger i fodboldkampe passer ikke.
Han har temperament, spiller hensynsløst, tager chancer i sit spil og går lige til stregen, hvilket kaster mange advarsler af sig. En forsvarsspiller med de egenskaber må da være en angribers værste mareridt?
Hvordan skal en forsvarsspiller ellers spille over for verdens bedste offensiver?

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Champions league

Indlæg af Kubala »

Det går netop ikke begge veje. Du må også gerne tage dine farvede briller af. Ingen af de spillere er så aggressive mod Ramos, som han er mod dem. Og hvordan skal man spille mod de offensive spillere? Ligesom de fleste forsvarsspillere, dem, der ikke skader en.

Antimadridista
Indlæg: 9260
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 933 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: Champions league

Indlæg af Antimadridista »

Hold da magle, hvor kunne det bare ikke siges mere præcist.

http://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/puyol ... elser.html

Desværre får det bare en til at blive endnu mere forbitret..:(

3 cl i træk..det er jo helt sort!!

Pique, bussi, raki, alba, ini, messi og suarez, burde aldrig spille copa før tidligst semi og kun hvis det passer ok ind i programmet.

Brugeravatar
De La Barça
Indlæg: 802
Tilmeldt: tors apr 20, 2017 11:19 am
Har takket: 298 gange
Blevet takket: 44 gange

Re: Champions league

Indlæg af De La Barça »

Meget enig med Puyol!
Det er ekstremt svært at vinde alle tre titler og derfor ville det mest fornuftige være, at se bort fra pokalturneringen. Det skal man ikke misforstå, for jeg var henrykt over at spille en finale, men det bør være reserverne og de yngste der gør det. Det skal dem som altid spiller kunne forstå. Messi er verdens bedste spiller, men han bør udfolde sit talent i ligaen og i Europa
Drop nu bare Copa del Rey. En turnering til ære for Spaniens konge. Så næsten hellere satse på Copa Catalunya.

Antimadridista
Indlæg: 9260
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 933 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: Champions league

Indlæg af Antimadridista »

Det er bare mystisk, når nu mange af os tilhængere, her på afstand, sagtens har kunnet se problemet i flere år, men intet er blevet gjort..?
Ved ikke om de der 2*trebble i 09 & 15, har fået trænere, ledere og måske også truppen, til at få lidt storhedsvanvid!?

Der bliver også altid udtalt inden sæsonstart: "Ja vi går efter det hele". Man er blevet forvænt indefra og har ikke formået at tænke helt klart!

Prøv at tænk, for 2.5 år siden, gjorde vi nærmest nar af F Perez, ja man var på nippet til at have en smule ondt af manden, da han sad der i logen og kiggede ned på Benitez og stillingen 0-4...da troede man jo nærmest at han måtte gå..altså Perez...!

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: Champions league

Indlæg af LeoMessi »

Mon ikke ledelsen og Valverde netop får diskuteret prioriteterne til den kommende sæson, og at Valverde samtidig får/har lært af sin(e) fejl?

Med tilføjelsen af Coutinho, Griezmann (muligvis) og Thiago (rygter) og endnu en sæson med den bedste verden nogensinde har set/kommer til at se, så ville jeg - hvis jeg var FC Barcelona fan - bestemt se frem mod den kommende sæson.

Med det kommende VM in mente, så ville rotation ivhertfald være nøglen til at kunne få succes i Champions League, og på dette punkt skal Valverde naturligvis blive langt bedre og med tilføjelsen af ovenstående spillere, så gøre ledelsen det bestemt også lettere for ham.

Som jeg ser det, så er der altså tale om få justeringer, før det går hen og bliver rigtigt godt.
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Antimadridista
Indlæg: 9260
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 933 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: Champions league

Indlæg af Antimadridista »

Jeg ser det nok ikke helt som få justeringer.

Man kan omvendt også sige, at når nu det lyder så enkelt ala nu beslutter vi at prioritere anderledes, hvorfor er det så ikke blevet gjort noget tidligere..? Måske er det ikke så enkelt for denne ledelse/stab/trup..??

Men jo, ja ja, på papiret, i teorien, kan det blive super godt det hele...men måske også bare mere af det samme!

kklaus
Indlæg: 9727
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: Champions league

Indlæg af kklaus »



Måske ikke så mærkeligt han ikke spillede optimalt.


Ramos. Selvfølgelig fristes man vel til at sige.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Champions league

Indlæg af Flax_Generous »

Det er lidt bekymrende, at han først får sådan en diagnose en uge efter kampen.

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Champions league

Indlæg af Goaaal »

Jeg håber at det der bliver blæst helt ud af proportione og at folk indser hvor svinsk Real har været i perioder.

Brugeravatar
Jamial
Indlæg: 1038
Tilmeldt: lør okt 20, 2007 8:16 pm
Har takket: 417 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: Champions league

Indlæg af Jamial »

Flax_Generous skrev:Det er lidt bekymrende, at han først får sådan en diagnose en uge efter kampen.
Det er vel lige så bekymrende, at Ramos falder med albuen først ind i hovedet på ham. Never change, Ramos.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Champions league

Indlæg af MessiPogba »

Er det Liverpool, der lige bruger medierne til at dække over Karius' elendighed på og finde en undskyldning, så han ikke bliver flået mere levende?

Jeg skal virkelig på ingen måder kunne afvise, det er virkelig sket, for Ramos' skulder i tindingen kan nemt give sådan en hjernerystelse, men det virker mærkeligt, den kommer så meget efter.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 54 gæster