Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Champions league

Indlæg af Jesni »

Piquénbauer skrev:
PuyolErGud skrev:Hvad skal Pep mere gøre? Bayern skaber jo chancer, og Atl havde vel kun målet og så straffet. Fuck de er forfærdelige. Hvis Real kommer i finalen, er det pest eller kolera x 1000.

Sendt fra min HTC One mini med Tapatalk
Han skulle have gået mere efter et udebanemål i første kamp. Det samme kan siges om kampen mod os sidste år. Han er for konservativ på udebane og det viser hans stats også.
Ja, vores udebanekampe under Pep var så latterligt defensive. Enig i den kritik.

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Champions league

Indlæg af B-Freak »

Hmm så ikke slow udgaven, var der offside på ATM's mål?
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Champions league

Indlæg af A$AP »

Pep vil altid være en helt i mine øjne, og forhåbentligt også i alle andre Barca fans. Jeg er ligeglad med hvordan andre klubber og fans ser på ham, han er altid velkommen i Barca.

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Champions league

Indlæg af Jesni »

B-Freak skrev:Hmm så ikke slow udgaven, var der offside på ATM's mål?
Umiddelbart nej. Deres straffespark var helt væk både i dom og eksekvering.

kklaus
Indlæg: 9735
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1284 gange

Re: Champions league

Indlæg af kklaus »

JonasV skrev:Atletico Madrid - fantastisk moral!
Jeg havde nok benyttet et andet ordvalg, Werge.
Det er der, man bare lukker Viaplay-vinduet og tænker på noget andet... Burn The Witch på repeat.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

Jesni skrev:
Piquénbauer skrev:
PuyolErGud skrev:Hvad skal Pep mere gøre? Bayern skaber jo chancer, og Atl havde vel kun målet og så straffet. Fuck de er forfærdelige. Hvis Real kommer i finalen, er det pest eller kolera x 1000.

Sendt fra min HTC One mini med Tapatalk
Han skulle have gået mere efter et udebanemål i første kamp. Det samme kan siges om kampen mod os sidste år. Han er for konservativ på udebane og det viser hans stats også.
Ja, vores udebanekampe under Pep var så latterligt defensive. Enig i den kritik.
Det er noget af det eneste hvor man virkelig kan kritisere ham. Der er simpelthen for mange dårlige resultater på udebane. Og når man rammer semi i cl så er der ikke plads den slags.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Champions league

Indlæg af Kubala »

De vandt over PSV i straffesparkskonkurrencen og burde have været ude her mod Bayern, da Bayern klart var bedst. De eneste, som de slå sådan nogenlunde fortjent, var vel et kriseramt Barca-mandskab.

Håber sgu, at de kan slå Real, hvis Real går videre, men det her Atleti hold dummer sig i finalen. De ligner samme hold, som tabte til Real sidst de mødtes i finalen. De kæmper sig frem og så falder de fra hinanden i finalen. De faldt også fra hinanden her mod Bayern, men Lewan og nogle af de andre var for uskarpe.
Senest rettet af Kubala tirs maj 03, 2016 11:01 pm, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20875
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: Champions league

Indlæg af FCBarcelonaChr »

A$AP skrev:Pep vil altid være en helt i mine øjne, og forhåbentligt også i alle andre Barca fans. Jeg er ligeglad med hvordan andre klubber og fans ser på ham, han er altid velkommen i Barca.
Enig.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Champions league

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:
Jesni skrev:
Piquénbauer skrev:
PuyolErGud skrev:Hvad skal Pep mere gøre? Bayern skaber jo chancer, og Atl havde vel kun målet og så straffet. Fuck de er forfærdelige. Hvis Real kommer i finalen, er det pest eller kolera x 1000.

Sendt fra min HTC One mini med Tapatalk
Han skulle have gået mere efter et udebanemål i første kamp. Det samme kan siges om kampen mod os sidste år. Han er for konservativ på udebane og det viser hans stats også.
Ja, vores udebanekampe under Pep var så latterligt defensive. Enig i den kritik.
Det er noget af det eneste hvor man virkelig kan kritisere ham. Der er simpelthen for mange dårlige resultater på udebane. Og når man rammer semi i cl så er der ikke plads den slags.
Enig. Han er generelt alt for konservativ på udebane i det første opgør. Han har måske fordel af at starte på hjemmebane.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Champions league

Indlæg af JonasV »

Man ved bare at Grizzebassen & co. kommer til at tage deres fodboldstøvler omvendt på mod RM i finalen. Jeg er nødt til at spille et astronomisk beløb på RM som CL-vindere, for at lappe et stort sår med et lille plaster.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

ATM står altså ret fint til Real. Kan godt forstå man er irriteret over at bayern er ude men atm har fine chancer mod real imo.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Champions league

Indlæg af Jesni »

JonasV skrev:Man ved bare at Grizzebassen & co. kommer til at tage deres fodboldstøvler omvendt på mod RM i finalen. Jeg er nødt til at spille et astronomisk beløb på RM som CL-vindere, for at lappe et stort sår med et lille plaster.
Spil på rødt kort til Ramos. Slår aldrig fejl!

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Champions league

Indlæg af Kubala »

Man kan sgu ikke klandre Pep for udebanen. De tabte 1-0(hvilket kan ske, når man når her til; det er ikke et så dårligt resultat, da man sagtens kan vende det), og så skaber de et hav chancer, men spillerne er total uskarpe. Lewan burde have scoret 3-4 styks. Coman havde også to store osv. Desuden var Atleti var skide heldige.
Senest rettet af Kubala tirs maj 03, 2016 11:03 pm, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20875
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: Champions league

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Jeg tror godt de kan drille Real Madrid i finalen.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5519
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 580 gange
Blevet takket: 571 gange

Re: Champions league

Indlæg af SpillerSomMESSI »

SpillerSomMESSI skrev:Bayern vinder 2-1 i aften
City spiller 2-2 i morgen

Ath. møder Man C i finalen og den ender 1-1 efter forlænget spilletid. City vinder på straffesparks konkurrence.

Now kill me!

Som jeg jo skrev før kampen..
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 54 gæster