Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Champions league

Indlæg af Blaugrana92 »

Piquénbauer skrev:
Blaugrana92 skrev:Tænk lige, hvad det kunne være blevet til, hvis vi havde beholdt Dani Alves.

Endnu engang: Fuck Bartomeu. Fuck ham big time. Store idiot.
Hvad kunne det være blevet til? Holdet ville jo stadig vælte rundt. Alves gjorde f.eks. ikke det store da vi gik fuldstændig ned i anden halvdel af sidste sæson.
Måske, måske ikke. Hvem ved om han havde betydet noget. Noget af det vi har manglet, i de opgør hvor vi har tabt vigtige point, er netop den slags lederskikkelse og vindertype som Dani Alves var og er. Det er altså ikke tilfældigt, at Dani er blandt de allermest vindende spillere i gamet.

I øvrigt kan det da godt være, at fejlen ikke blev begået i sommers, men sæsonen inden. Det ændrer jo ikke på at ansvaret ligger hos den nuværende administration, som det også gør i alt, alt, alt for mange andre tilfælde, hvor vi har dummet os.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

Fejlen var netop hans kontraktforhold, og den tillid man ikke viste ham fra ledelsen.
Ja op til karantænen hvor alves mente at man ikke satte pris på ham og kun forlængede da man ikke kunne få andet. Den er jeg helt med på.

Alves var rigtig fin efter årskiftet til 2015 men efter vores treble sæson faldt han igen i niveau. Jeg skal ikke sige om det var pga hvad der skete ude for banen men jeg har mine tvivl da han ikke havde leveret før årsskiftet til 2015.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Champions league

Indlæg af emo »

Ja, Thiago kan også nævnes. Hvad er der for en klausul at indføre for en lovende spiller. Plus alle deres handler som har slået fejl. De har en stor fejlmargin.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

FCBSOCI
Indlæg: 2468
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1198 gange
Blevet takket: 535 gange

Re: Champions league

Indlæg af FCBSOCI »

Livets største gåde: Vi solgte Alves til Juve. Nøj, hvor har han været god for Juve.

Jeg er dog helt på linie med Piquenbauer. Voldsomt mange Barca fans var utilfredse med, at Alves bevidstløst hældte bolde ind i feltet til modstanderne. Måske passer han bare bedre til Juve? Måske var vi ikke helt retfærdige i kritikken af Alves? Eller måske har han bare fået sin anden ungdom?

Nu har han og Higuain bare at spille godt i finalen mod Real Madrid. Men det ender jo nok med, at Higuain fejler Big time, som han har for vane i de store kampe, mens Ronaldo laver sejrsmålet på et tap ind :devil: .

ulrich
Indlæg: 1705
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Champions league

Indlæg af ulrich »

mens Ronaldo laver sejrsmålet på et tap ind
Du mener straffe.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

Måske, måske ikke. Hvem ved om han havde betydet noget. Noget af det vi har manglet, i de opgør hvor vi har tabt vigtige point, er netop den slags lederskikkelse og vindertype som Dani Alves var og er. Det er altså ikke tilfældigt, at Dani er blandt de allermest vindende spillere i gamet.

I øvrigt kan det da godt være, at fejlen ikke blev begået i sommers, men sæsonen inden. Det ændrer jo ikke på at ansvaret ligger hos den nuværende administration, som det også gør i alt, alt, alt for mange andre tilfælde, hvor vi har dummet os.
Jeg tror ikke det havde gjort en forskel. Vores største problem i ligaen har været mod dårlige hold og det var lige netop i disse kampe at alves ofte spillede skidt. Det kan dog godt være at han kunne have givet lidt i cl. Jeg har dog min tvivl når man ser på hvor skidt vi har spillet og hvordan vi overhovedet ikke har fungeret som et hold.

Og ja jeg er fint klar over at ledelsen har en stor del af skylden. Og det selvom jeg overhovedet ikke mener de er så ringe som de bliver gjort til.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Champions league

Indlæg af emo »

FCBSOCI skrev:Livets største gåde: Vi solgte Alves til Juve. Nøj, hvor har han været god for Juve.
Gratis... [emoji20]

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

emo skrev:Ja, Thiago kan også nævnes. Hvad er der for en klausul at indføre for en lovende spiller. Plus alle deres handler som har slået fejl. De har en stor fejlmargin.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Kan han virkelig det? Jeg synes virkelig at hele sagen omkring Thiago er blevet fordrejet. Jeg ser den slet ikke så sort/hvidt som det bliver fremstillet.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

Vi solgte ikke alves. Han smuttede.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Champions league

Indlæg af emo »

Piquénbauer skrev:
emo skrev:Ja, Thiago kan også nævnes. Hvad er der for en klausul at indføre for en lovende spiller. Plus alle deres handler som har slået fejl. De har en stor fejlmargin.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Kan han virkelig det? Jeg synes virkelig at hele sagen omkring Thiago er blevet fordrejet. Jeg ser den slet ikke så sort/hvidt som det bliver fremstillet.
Det mener jeg, at den godt kan. Ved selvf ikke hvad der er foregået præcist, men synes godt det kunne lugte af et dårlig ledelsesret som gav bagslag og de endte med at se dumme ud.

Desuden, Alves er den spiller i årets Chl som har skabt flest chancer, 27, uden de to i dag.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

emo skrev:
Piquénbauer skrev:
emo skrev:Ja, Thiago kan også nævnes. Hvad er der for en klausul at indføre for en lovende spiller. Plus alle deres handler som har slået fejl. De har en stor fejlmargin.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Kan han virkelig det? Jeg synes virkelig at hele sagen omkring Thiago er blevet fordrejet. Jeg ser den slet ikke så sort/hvidt som det bliver fremstillet.
Det mener jeg, at den godt kan. Ved selvf ikke hvad der er foregået præcist, men synes godt det kunne lugte af et dårlig ledelsesret som gav bagslag og de endte med at se dumme ud.

Desuden, Alves er den spiller i årets Chl som har skabt flest chancer, 27, uden de to i dag.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Synes det var ret tydeligt med thiago at han manglende tålmodighed og lagde meget vægt på at spille og slå igennem. Hvor det skete betød ikke så meget for ham (der var blandt andet snakken om real). Derfor ser jeg det også som meget sandsyneligt at han krævede den klausul når man tænker på at han på daværende tidspunkt stod bag ini, xavi og cesc.

Så kan man selvfølgelig altid sige at det var skidt at man gik med til klausulen men jeg tror vitterligt ikke man havde det store valg. For mig var det største problem at man ikke spillede ham så prisen steg. Og det siger jeg fordi vi havde tjent lidt mere da jeg er overbevist om at han stadig var smuttet (pep og starter) hvilket jeg bygger på det han har sagt efterfølgende.

IMO vil thiago altid være en snothvalp der manglende tålmodighed. Det var legender der var foran ham og så må man vente til at det bliver ens tur. Desuden var han ikke engang ret vild da han spillede for os.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Champions league

Indlæg af emo »

Det er højest sandsynligt en blanding. Men jeg mener at de folk som sidder på de kontorer burde være så kompetente handelsmænd, at de ikke burde kunne begå sådan nogle fejl, der omhandler så store summer.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

Tja der ser vi forskelligt på det. Jeg mener overhovedet ikke at ledelsen er så ringe som de bliver gjort til. Ja de har lavet fejl (især deres passive tilgang til at erstatte vigtige spillere som puyol, xavi, alves) men jeg mener faktisk at de har gjort et rigtig fint arbejde med både køb (udover det jeg lige nævnte) og økonomiske aftaler uden for banen.

Det der pisser mig mest af med dem er de åndssvage sager de har været involveret i med hensyn til f.eks. neymar handlen. Det har virkelig sat klubben i et skidt lys.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg håber ikke at dette betyder noget for juve i finalen. Det kan godt dræbe lidt af det momentum de har omkring clean sheets.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Champions league

Indlæg af emo »

De har jo lukket mål ind i ligaen , tror ikke de er så fokuseret på det.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 54 gæster