Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

dinhxa

Re: Champions league

Indlæg af dinhxa »

Bayern <3
Det er forhåbentlig starten på en fantastisk uge!

Marcelo, hijo de puta. Typisk Mou's Madrid; når de taber (fortjent), så skal spillerne selvfølgelig lige koge over, så Mou har noget andet at snakke om end holdets præstation efter kampen

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14962
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1675 gange
Blevet takket: 1116 gange
Kontakt:

Re: Champions league

Indlæg af Lopezzz »

Puha RM, det bliver en walkover på lørdag.
Tror det bliver La Manita X2.
MDCCCXCIX

Mes Que Un Club

Re: Champions league

Indlæg af Mes Que Un Club »

emo skrev:
Madbassen skrev:Nogen der ved, hvem der risikerer karantæne i finalen, hvis de får gult i næste kamp?
Hvis det er Real spillerne du mener, så alle dem der fik gult i dag, http://livescore.com/default.dll/game?c ... ame=594542 er ude af en eventuel finale hvis de får gult i næste kamp.
Seriøst? Vidste jeg godt nok ikke. Men så er der godt nok mange af deres spillere der er i fare for at få karantæne i en evt. finale...

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Champions league

Indlæg af Guardiola »

Det bliver virkeligt en vanvittigt spændende retur. Den må være helt på vippen, med Bayern og Real lige sandsynlige at finde i finalen. Håber at finalens by kan gøre udslaget, i kraft af tyskere der kæmper røven ud af bukserne. Men jeg ville ikke turde oddse på videre avancement til nogle af holdene.

drømmefodbold
Indlæg: 113
Tilmeldt: lør aug 20, 2011 4:37 pm
Har takket: 16 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: Champions league

Indlæg af drømmefodbold »

Hvordan kan marcelo ikke få rødt. Også alonso var tæt på. Jeg frygter Messi bliver fodboldinvalid i weekenden. Der er så mange grimme tacklinger i det hold

emo
Indlæg: 17777
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Champions league

Indlæg af emo »

Uha, nu må jeg lige passe på, men det plejer da at være to samlet = karantæne i CHL og slutrunder som VM og EM.
Allez...

Badabing
Indlæg: 1297
Tilmeldt: søn dec 04, 2011 11:36 pm
Har takket: 89 gange
Blevet takket: 96 gange

Re: Champions league

Indlæg af Badabing »

klogfyr skrev:
Badabing skrev:Hvad gjorde Marcelo? Jeg ser ikke kampen
det gjorde dem, der har yousee heller ikke
Billede
ᕦ( ͡° ͜ʖ ͡°)ᕤ

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Champions league

Indlæg af Flax_Generous »

Visca El Barca skrev:Og så Webb, selvom jeg er meget meget imod trusler, så vil jeg godt kunne forstå hvis nogen truer ham, efter denne lorte indsats. En klam skaldet englænder, der slet ikke dømmer konsekvent. Idioten tror han er en diplomat, der sidder ved FN forhandlinger.
Rolig nu, altså. Webb gjorde det fint nok omstændighederne taget i betragtning. Han lod sig ikke påvirke af tilskuerne eller spillerne - faktisk satte han et par af dem på plads, f.eks. med et smukt gult til Higuain - og han lavede ingen graverende fejldomme, der ødelagde kampens flow eller resultat. Så du er helt galt på den, Visca.

Ret du hellere skytset mod Real Madrid, der gjorde alt, hvad de kunne for forbitre og spolere kampen.

Madbassen
Indlæg: 1431
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Valby
Har takket: 156 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: Champions league

Indlæg af Madbassen »

emo skrev:Uha, nu må jeg lige passe på, men det plejer da at være to samlet = karantæne i CHL og slutrunder som VM og EM.
Er det ikke 3 gule kort, der udløser karantæne?
Soci nummer 122.432

Barça - RCD Espanyol 1-0 (Z. Ibrahimović pen.)
F.C. København - Barça 1-1 (L. Messi)
Barça - Arsenal F.C. 3-1 (L. Messi, Xavi H., L. Messi pen.)
Barça - Real Madrid C.F. 2-1 (J. Mathieu, L. Suarez)

ulrich
Indlæg: 1705
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Sv: Champions league

Indlæg af ulrich »

Mht gule kort. Har de ikke ændret reglerne så man skal have tre gule kort for karantæne?

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14962
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1675 gange
Blevet takket: 1116 gange
Kontakt:

Re: Champions league

Indlæg af Lopezzz »

drømmefodbold skrev:Hvordan kan marcelo ikke få rødt. Også alonso var tæt på. Jeg frygter Messi bliver fodboldinvalid i weekenden. Der er så mange grimme tacklinger i det hold
Bare rolig, vi har Tarzan og Valdes ;)
MDCCCXCIX

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Champions league

Indlæg af Blaugrana92 »

Lopezzz skrev:
drømmefodbold skrev:Hvordan kan marcelo ikke få rødt. Også alonso var tæt på. Jeg frygter Messi bliver fodboldinvalid i weekenden. Der er så mange grimme tacklinger i det hold
Bare rolig, vi har Tarzan og Valdes ;)
... Mascherano!

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Champions league

Indlæg af Bager »

Fedt at RM taber når de endelig møder noget gedigen modstand. Jeg mener dog godt at BM kunne have gjort flere ting rigtige. De havde mange dumme boldtab. 2-1 er et ok resultat, men jeg har på fornemmelsen at det ikke er nok. Jeg vurderer det til at være omkring 40% for avancement for BM's vedkommende. Men fedt at RM får et nederlag.
Visca el Barca

Kubala
Indlæg: 10050
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 107 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Champions league

Indlæg af Kubala »

Visca El Barca skrev:
Kubala skrev:Han brænder jo chance efter chance.
Ja det er irriterende at han er så uskarp i aften.
Ja, Gomez har i den grad irriteret mig, men noget andet var der ikke straffe. Min computer kogte og gik ud i den 86. min. En anden ting Visca, vi talte om Ozil og om ikke dead face scorer. Utroligt at det sker, når man omtaler en negativt, og det resultere sig i noget positivt for velkomne. Det er absurdt.

Edit: kan læse Bayern fik scoret til 2-1 og Gomez gjorde uret til ret igen, det letter lidt på mine frustrationer mod ham, og galhuset gik i selvsving, Hehe fedt. Det er ikke helt optimalt, men meget bedre end 1-1. Var ved at poste indlægget, men det gik baglås.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Champions league

Indlæg af Blaugrana92 »

Hahaha, Peter har som sædvanlig et eller andet tidspunkt hvor målmanden lige skal i fokus - enten er det fordi målmanden har begået en fejl, eller også er det fordi at dommeren har begået en fejl, hvor det gik udover målmanden. Jeg er simpelthen ikke enig i at det forstyrrer Casillas' udsyn. Ser man positionere oppefra, ser det nogenlunde sådan her ud - som jeg så det i hvert fald:

---R
---G
-C

R er naturligvis Ribéry, G er Gustavo (eller var det Alaba?) og C er Casillas. De står ikke på linje med hinanden. Det er kun Ribéry og Gustavo (Alaba?) der er på linje, mens Casillas står lidt skævt i forhold til dem, hvorfor Gustavo (Alaba?) altså ikke står i vejen i forhold til at kunne se bolden. Men som sagt - det var blot sådan jeg så det lige før i gengivelsen.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 8 gæster