Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Champions league

Indlæg af rummenigge »

emo skrev:
Giorgio Chiellini: "If Luiz Adriano had done that against us, we'd have to finish the game with eight players"
Så så Chiellini... ;-)
Man kan ikke lade være med at holde med Chiellini der. Adriano bedte SÅ meget at blive losset ned efter de provokationer han lavede. Inkompetent af dommeren at Adriano ikke fik kort for sine provokationer ud mod publikum og imod FCN spillerne. Som der en der sagde, manden havde aldrig turdet at lave samme nummer i Tyrkiet eller et andet sted hvor tilskuernes fanatisme grad er en eller otte niveauer højere end i DK.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Champions league

Indlæg af JonasV »

Daluigi skrev:
Blaugrana92 skrev:Jeg kan godt huske det, og som det står i min erindring, bliver bolden altså frem for alt sparket ud fordi de er under massivt pres. Som jeg husker det har Shakhtar spilleren der sparker bolden ud, slet ikke opfattet at der ligger en og er 'skadet', men at han er bliver presset af adskillige af vores spillere i en position lige foran eget felt, hvorfor han selvfølgelig vælger at cleare bolden, hvorefter en anden Shakhtar spiller begynder at signalere, at hans holdkammerat sparkede bolden ud, fordi der lå en og var 'skadet'.

Det er som sagt sådan at jeg husker situationen, men det er jo ved at være en 5 års tid siden, så jeg kan sagtens tage fejl. Jeg kunne ikke lige umiddelbart snuse klippet op nogle steder, så ovenstående er direkte fra hukommelsen.
Lige præcis!!! Det var SÅ latterligt at høre på Preben Mundlorts kommentar i går! Situationen kan SLET ikke sammenlignes. Kun hvis man er barca-hater
Gad vide hvorfor El Prebsi har set sig så sur på Barça? Måske synes han bare vores klub har fået for meget opmærksomhed og eksponering ...og han kan bedst lide selv at være i centrum...?

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Champions league

Indlæg af JonasV »

rummenigge skrev:Det ses ofte at modstanderholdet ikke standser op når en spiller ligger nede og ømmer sig. Det skal de heller ikke medmindre dommeren fløjter. Ofte bruger de pressede hold denne nu-ligger-jeg-mig-ned taktik og derfor kan man ikke altid lave fairplay på dem. De ses ofte i La Liga hvor det mest er pga publikumspresset at et hold sparker bolden ud.
Spot on. Man kunne ønske, at der også kom fokus på denne side af sagen!

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Champions league

Indlæg af Flax_Generous »

Fin beskrivelse af Abramovichs Chelsea.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Champions league

Indlæg af Skydefinten »

Så står Preben lige og skamroser Mourinhos opførsel og væremåde i sin tid i Real Madrid :eek:

Luna gav ham dog tørt på bagefter. Usympatisk var ordet.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Champions league

Indlæg af emo »

Skydefinten skrev:Så står Preben lige og skamroser Mourinhos opførsel og væremåde i sin tid i Real Madrid :eek:

Luna gav ham dog tørt på bagefter. Usympatisk var ordet.
Shit, så ikke. Dumme dumme løbetur før bold, er overbevist om at jeg har slået mig selv ihjel og er i min egen Lost-verden nu.

Mon ikke det kommer på Onside.dk.
Allez...

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Champions league

Indlæg af Blaugrana92 »

Skydefinten skrev:Så står Preben lige og skamroser Mourinhos opførsel og væremåde i sin tid i Real Madrid :eek:

Luna gav ham dog tørt på bagefter. Usympatisk var ordet.
Damn, jeg gik glip af det. Hvad sagde Luna og var det rettet mod Preben eller Mourinho?

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Champions league

Indlæg af B-Freak »

Luna sagde at man i Madrid har set en ny side af Mourinho, den usympatisk side.

Hvorimod Preben mente at Mourinho var faldet til ro i Madrid.
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Champions league

Indlæg af Skydefinten »

Der mistede jeg de sidste promiller for den Preben, som jeg engang hyldede.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

michaelk94

Re: Champions league

Indlæg af michaelk94 »

Skydefinten skrev:Så står Preben lige og skamroser Mourinhos opførsel og væremåde i sin tid i Real Madrid :eek:

Luna gav ham dog tørt på bagefter. Usympatisk var ordet.
Så fik du også overdrevet godt og grundigt.

Preben kritiserer rent faktisk Mourinho, men siger, at han er blevet mere stille og rolig på grund af Real Madrid, men at man aldrig rigtig kan stoppe en mand som Mourinho med hans underlige opførsel.

Herefter kommer Luna så og siger at Mou virker endnu mere usympatisk, men der burde Luna altså lige tage sine subjektive mening om Mourinho væk, for alle kan da være enige om, at Mourinhos første sæson var en skandale mht hans opførsel. Den har han ændret kraftigt siden, så her må man da give Preben ret? :)

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Champions league

Indlæg af Blaugrana92 »

Objektivitet findes ikke, Michael. Det er en skrøne.

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Champions league

Indlæg af B-Freak »

Nu siger Luna så at Ronaldo stadig tuder i Madrid, fordi han ikke får nok credit...

Blandt andet gik Madrid i pressen og talte positivt om Pepe efter weekendens kamp og sagde intet om Ronaldo der havde spillet med bind på øjet.
Derudover er skatten steget i Spanien og Luna tvivler på at Madrid kan/vil betale for ham, Luna tror det ikke.
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Champions league

Indlæg af emo »

@ michaelk94

Men det han viste i første sæson var det mest usympatiske han nogensinde har vist, værre end hans første tid i Cfc..., Så der skal vel mere end et par måneder for at ændre på alt det "pis"-han har lavet sidste sæson.
Allez...

michaelk94

Re: Champions league

Indlæg af michaelk94 »

Blaugrana92 skrev:Objektivitet findes ikke, Michael. Det er en skrøne.
Hehe, det kan jeg godt selv nikke genkende til.

Jeg ville dog alligevel lige forsvare Preben her, selvom jeg godt ved det ikke ligefrem er jeres yndlingsekspert herinde. :)

michaelk94

Re: Champions league

Indlæg af michaelk94 »

emo skrev:@ michaelk94

Men det han viste i første sæson var det mest usympatiske han nogensinde har vist, værre end hans første tid i Cfc..., Så der skal vel mere end et par måneder for at ændre på alt det "pis"-han har lavet sidste sæson.
Ja, men så forsvarer du jo faktisk også Preben her, for Preben kritiserede ham jo netop for hans start, men at det var blevet bedre med tiden i Real Madrid. Luna sagde at det var blevet værre i forhold til fx første sæson.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 51 gæster