Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Champions league

Indlæg af JonasV »

Vi er videre som 1'ere fra puljen. Skønt!

BarçaDK

Re: Champions league

Indlæg af BarçaDK »

Shit... Bayern, Chelsea, Arsenal, Milan, Paris og Dortmund er tre meget realistiske gruppe toere. Galatasaray og Benfica er heller ikke dårlige. Shit. Er der slet ingen dårlige hold der går videre i år? :-o

Wauw, en farlig lodtrækning.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Champions league

Indlæg af JonasV »

Dortmund ville være ubehagelige at rende ind i. Håber på alle måder de vinder deres gruppe ;)

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Champions league

Indlæg af # 23 »

JonasV skrev:Dortmund ville være ubehagelige at rende ind i. Håber på alle måder de vinder deres gruppe ;)
Dortmund må for alt i verden ikke få Barca. De store hold skal ikke allerede ud af 16-delsfinalerne. Dortmund må få min skyld gerne komme så langt som muligt. De er så inderlige awesome. Og så er Klopp en hyggelig hippiefætter!
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Champions league

Indlæg af emo »

Nok de eneste jeg ikke vil møde endnu... ikke at jeg ikke tror at vi kan slå dem, kan vi nok. Men vil gerne se dem komme længere.

Milan, Paris... kom med en af dem hvis det skal være en af de "store".

Og noget siger mig at Juve trækker Real, og smider dem ud.
Allez...

Blach
Indlæg: 543
Tilmeldt: tirs mar 10, 2009 9:48 pm
Har takket: 95 gange
Blevet takket: 23 gange

Re: Champions league

Indlæg af Blach »

Kan Chelsea ikke gå videre hvis de vinder med +3 over Nordsjælland og Juventus bare vinder? Og er der nogen der kan fortælle lidt om scenarier i den pulje?

Håber virkelig at Shaktar får en kæmpe bøde af UEFA og at de får så meget høvl i pressen og på banen de næste par måneder! Og så kunne det være fedt, hvis de ikke gik videre.
"Winning against Madrid is like an orgasm" Xavi Hernandez

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Champions league

Indlæg af rummenigge »

Jeg gider ikke at tænke på hvem Barca kan møde. Vi skal vinde over de bedste for at vinde CHL anyway. Er vi nogenlunde skånt for skader er vi også klare favoritter.

I stedet bemærker jeg en god CHL aften. Vi er sikret 1. pladsen og Chelski er for alvor kommet i farezonen for ikke at komme videre.

Nice!
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Champions league

Indlæg af rummenigge »

Blach skrev:Kan Chelsea ikke gå videre hvis de vinder med +3 over Nordsjælland og Juventus bare vinder? Og er der nogen der kan fortælle lidt om scenarier i den pulje?

Håber virkelig at Shaktar får en kæmpe bøde af UEFA og at de får så meget høvl i pressen og på banen de næste par måneder! Og så kunne det være fedt, hvis de ikke gik videre.
Jeg håber at Shaktar får monster slag fra alle sider, men de skal videre på Chelseas bekostning ;-) I knockout fasen må de gerne blive pryglet maks og Luiz Adriano må gerne få en fed karantæne bare for at være den person som han er.

EDIT: Shaktar er videre forresten....så de skal have deres prygl i knockout fasen...
Senest rettet af rummenigge ons nov 21, 2012 12:06 am, rettet i alt 1 gang.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

CLW

Re: Champions league

Indlæg af CLW »

https://www.facebook.com/FULuizAdriano

Det gik stærkt? Nogen der kan forklare hvad der skete helt præcist?

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Champions league

Indlæg af emo »

Tror at man kigger på indbydres og der står Shakhtar bedre end Cfc, da de scorede flere mål i London end Cfc gjorde i Donetsk...
Allez...

iStokholm

Re: Champions league

Indlæg af iStokholm »

emo skrev:Tror at man kigger på indbydres og der står Shakhtar bedre end Cfc, da de scorede flere mål i London end Cfc gjorde i Donetsk...
Det er korrekt. Så hvis Juventus bare får 1 point med hjem fra Ukraine, så er de videre og Chelsea er... wait for it.... UDE <3

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Champions league

Indlæg af emo »

CLW skrev:https://www.facebook.com/FULuizAdriano

Det gik stærkt? Nogen der kan forklare hvad der skete helt præcist?
http://www.101greatgoals.com/gvideos/te ... sjaelland/

Og, så troede FCN at de havde en aftale med Srna (Shakhtars anfører) om at de vil give dem et mål, men det var ikke alle Shakhtar spillerne der bakkede op om Srna.

http://www.101greatgoals.com/gvideos/pr ... sial-goal/
Allez...

BarçaDK

Re: Champions league

Indlæg af BarçaDK »

Blach skrev:Kan Chelsea ikke gå videre hvis de vinder med +3 over Nordsjælland og Juventus bare vinder? Og er der nogen der kan fortælle lidt om scenarier i den pulje?

Håber virkelig at Shaktar får en kæmpe bøde af UEFA og at de får så meget høvl i pressen og på banen de næste par måneder! Og så kunne det være fedt, hvis de ikke gik videre.
Ved pointlighed mellem Chelsea og Shaktar, vil Shaktar gå videre, da de er bedst indbyrdes (lige mange point indbyrdes, ens målscore indbyrdes, men Shaktar har flere udebanemål).

Da Juventus også er bedre end Chelsea indbyrdes, er der kun én kombination af mulige udfald af de sidste to kampe i gruppen, som vil sende Chelsea videre:
Juventus taber mod Shaktar og Chelsea besejrer Nordsjælland.

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Champions league

Indlæg af # 23 »

Hvor ville jeg gerne have set Luiz Adriano score det mål mod Vinnie Jones eller Roy Keane eller mod det engelske landshold, da Vinnie Jones, Stuart Pearce og Dennis Wise var på. Så havde han nok skulle underskrive nye forsikringspapirer i halvlegen. Eller mod Pepe!!!!!! Det havde været mord på tv. Bogstaveligt.

Nej, hvor havde jeg tændt helt af, hvis jeg var på banen der. Og endda endnu mere klamt, at flere af medspillerne jublede og deres træner og assistent træner gav thumbs op til Adriano, da han gjorde det. Virkelig en klam moral at have.

Men igen. Willian er klasse. Håber rygterne om Tottenham eller Chelsea er sande. Ikke fordi jeg kan lide sidstnævnte, men han fortjener at være i en større klub og mere konkurrencedygtig liga. Synes også, at det er lidt komisk, han ikke har fået debut på det brasilianske landshold, når spillere Elias, Jadson, Jonas fra Valencia kan have fået debut og nogle af dem stadig er på landsholdet. Utroligt i mine øjne.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Champions league

Indlæg af Blaugrana92 »

Så vidt jeg har forstået, var Lucescu helt udtryksløs ude på sidelinjen, og det kun var assistenten der gav Luiz Adriano den opadvendte tommelfinger. Med det sagt er det dog ikke i orden at Lucescu forholder sig så passiv og bare ser til. I sådan en situation kigger spillerne naturligvis først og fremmest mod træneren, og han skal naturligvis give dem instruktioner om hvordan de skal håndtere situationen.

Udover det kan det sagtens tænkes at Luiz Adriano simpelthen ikke så hvad dommeren aftalte med Lorentzen og Willian, men det forklarer dog ikke den gennemført ulækre, hånende og arrogante attitude han rendte rundt med i resten af kampen - og det forklarer naturligvis heller ikke, hvorfor Shakhtar ikke bare gav Nordsjælland et mål, som de retfærdigvis skulle have gjort.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 58 gæster