Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Champions league

Indlæg af A$AP »

Real sejr giver 3.60 i morgen... Selvom Neymar er ude, og Mbappe stadig er tvivlsom. Mbappe bliver dog nok klar. X2 giver 1.90 igen.. Fristende.

Brugeravatar
De La Barça
Indlæg: 802
Tilmeldt: tors apr 20, 2017 11:19 am
Har takket: 298 gange
Blevet takket: 44 gange

Re: Champions league

Indlæg af De La Barça »

A$AP skrev:Real sejr giver 3.60 i morgen... Selvom Neymar er ude, og Mbappe stadig er tvivlsom. Mbappe bliver dog nok klar. X2 giver 1.90 igen.. Fristende.
Har selv spillet X2 til odds 2.10.

Tror den bliver 2-2.


Visca el Barça i Visca Catalunya

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5493
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 574 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: Champions league

Indlæg af SpillerSomMESSI »

De La Barça skrev:
A$AP skrev:Real sejr giver 3.60 i morgen... Selvom Neymar er ude, og Mbappe stadig er tvivlsom. Mbappe bliver dog nok klar. X2 giver 1.90 igen.. Fristende.
Har selv spillet X2 til odds 2.10.

Tror den bliver 2-2.


Visca el Barça i Visca Catalunya

PSG fører 2-0 indtil ‘88 minut... så bang.. Ronaldo offside mål godkendt 2-1
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
De La Barça
Indlæg: 802
Tilmeldt: tors apr 20, 2017 11:19 am
Har takket: 298 gange
Blevet takket: 44 gange

Re: Champions league

Indlæg af De La Barça »

SpillerSomMESSI skrev:
De La Barça skrev:
A$AP skrev:Real sejr giver 3.60 i morgen... Selvom Neymar er ude, og Mbappe stadig er tvivlsom. Mbappe bliver dog nok klar. X2 giver 1.90 igen.. Fristende.
Har selv spillet X2 til odds 2.10.

Tror den bliver 2-2.


Visca el Barça i Visca Catalunya

PSG fører 2-0 indtil ‘88 minut... så bang.. Ronaldo offside mål godkendt 2-1
Hehe! Tror det bliver 2-0 til PSG og så scorer Cristina to offside mål.


Visca el Barça i Visca Catalunya

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Champions league

Indlæg af Skydefinten »

Har kørt 4 krydser på odds (kombineret).

PSG - CR
MU - SEVILLA
TOT - JUVE
BARCA - CFC :roll:

Jeg har ikke tænkt mig at vinde
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Champions league

Indlæg af Skydefinten »

PSG ultras har åbenbart holdt RM hotellet i Paris vågen med sange og fyrværkeri hele natten. Uefa er ikke begejstret.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Champions league

Indlæg af MessiPogba »

Skydefinten skrev:PSG ultras har åbenbart holdt RM hotellet i Paris vågen med sange og fyrværkeri hele natten. Uefa er ikke begejstret.
Nej, det må gøre ondt, når ens kære barn ikke er glade.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Champions league

Indlæg af zqa »

Det bliver mere og mere populært. Uefa straffede en klub for det samme i sommers, hvilket er fuldstændig absurd. Hajduk Split fans’ gjorde det også mod Brøndby inden deres EL kamp i sommers - der kom dog ikke noget efterspil.
#jesuisSheep

Tello
Indlæg: 7701
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: Champions league

Indlæg af Tello »

Casemiro får aldrig gult.
Ronaldo står altid på stregen.
Hvis ikke de selv leverer,
så baner dommeren vejen.
Et straffespark der ikke findes,
eller et rødt kort der blev glemt,
havde ATM ikke choket,
så havde det hele været omvendt.
Balon D'or nummer 6,
det er uundgåeligt efterhånden.
Så længe korruptionen lever,
lige så længe lever ånden.

Brugeravatar
Jamial
Indlæg: 1038
Tilmeldt: lør okt 20, 2007 8:16 pm
Har takket: 417 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: Champions league

Indlæg af Jamial »

zqa skrev:Det bliver mere og mere populært. Uefa straffede en klub for det samme i sommers, hvilket er fuldstændig absurd. Hajduk Split fans’ gjorde det også mod Brøndby inden deres EL kamp i sommers - der kom dog ikke noget efterspil.
Hvis ikke de skal straffe klubben, hvad skal de så gøre? For vi er vel enige om, at det er ekstremt usportsligt, og vel også enige om, at det godt kan have indflydelse på kampens resultat (såfremt spillerne rent faktisk bliver holdt vågne af det...).

Brugeravatar
De La Barça
Indlæg: 802
Tilmeldt: tors apr 20, 2017 11:19 am
Har takket: 298 gange
Blevet takket: 44 gange

Champions league

Indlæg af De La Barça »

Jamial skrev:For vi er vel enige om, at det er ekstremt usportsligt
Selvfølgelig er det usportsligt, men vi er vel også enige on at det ikke er klubben, der er usportslig? Jeg tvivler da i hvert fald på at det er klubben, der har bedt deres fans om at smide med fyrværkeri midt om natten i byen. Det var noget andet hvis det skete på Parc des Princes.

Hvor langt går klubbens ansvar?

Jeg har ikke svaret. Det er et svært spørgsmål.


Visca el Barça i Visca Catalunya

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Champions league

Indlæg af zqa »

Jamial skrev:
zqa skrev:Det bliver mere og mere populært. Uefa straffede en klub for det samme i sommers, hvilket er fuldstændig absurd. Hajduk Split fans’ gjorde det også mod Brøndby inden deres EL kamp i sommers - der kom dog ikke noget efterspil.
Hvis ikke de skal straffe klubben, hvad skal de så gøre? For vi er vel enige om, at det er ekstremt usportsligt, og vel også enige om, at det godt kan have indflydelse på kampens resultat (såfremt spillerne rent faktisk bliver holdt vågne af det...).
Det har jeg ikke svaret på, men jeg kan ærlig talt ikke se, at det er klubbens problem, at der er nogle fans og ultras der larmer foran et spillerhotel. Det er vel en politiopgave, ligeså vel som det er en politiopgave at standse slagsmål udenfor stadion.
#jesuisSheep

Brugeravatar
Jamial
Indlæg: 1038
Tilmeldt: lør okt 20, 2007 8:16 pm
Har takket: 417 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: Champions league

Indlæg af Jamial »

zqa skrev:
Jamial skrev:
zqa skrev:Det bliver mere og mere populært. Uefa straffede en klub for det samme i sommers, hvilket er fuldstændig absurd. Hajduk Split fans’ gjorde det også mod Brøndby inden deres EL kamp i sommers - der kom dog ikke noget efterspil.
Hvis ikke de skal straffe klubben, hvad skal de så gøre? For vi er vel enige om, at det er ekstremt usportsligt, og vel også enige om, at det godt kan have indflydelse på kampens resultat (såfremt spillerne rent faktisk bliver holdt vågne af det...).
Det har jeg ikke svaret på, men jeg kan ærlig talt ikke se, at det er klubbens problem, at der er nogle fans og ultras der larmer foran et spillerhotel. Det er vel en politiopgave, ligeså vel som det er en politiopgave at standse slagsmål udenfor stadion.
Jeg er enig. Men, hvad gør man så for at stoppe det? UEFA presser klubberne, klubberne presser borgmester (whatever), borgmesteren presser politimesteren, politiet gør mere for at stoppe det. Det er nok tankegangen, i hvert fald.

Klubberne har ikke ansvaret, jeg er helt enig, men hvad andet kan UEFA gøre? :p

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

Ret vild opstilling fra real... Ingen kroos eller modric.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Champions league

Indlæg af A$AP »

Det der er en direkte opstilling, hvis jeg nogensinde har set en. Desperate PSG skal straffes på omstillinger.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 43 gæster