Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

Hehe jeg er overhovedet ikke sikker! Er der en derude der kan fortælle os om vi tager helt fejl eller?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Champions league

Indlæg af A$AP »

Well, Messi er vist et gult fra karantæne, så jeg håber da at gule kort vil blive slettet efter denne runde. Så længe vi har det stærkeste hold til rådighed, så er det vel ligegyldigt om andre hold har karantæner.

Tænker at eventuelle karantæner forbliver i semi-finalerne, men at gule kort bliver slettet.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Champions league

Indlæg af Storken »

A$AP skrev:Well, Messi er vist et gult fra karantæne, så jeg håber da at gule kort vil blive slettet efter denne runde. Så længe vi har det stærkeste hold til rådighed, så er det vel ligegyldigt om andre hold har karantæner.

Tænker at eventuelle karantæner forbliver i semi-finalerne, men at gule kort bliver slettet.
Jep gule kort fjernes efter kvartfinalerne, men karantæner står ved magt.

Journalisten
Indlæg: 154
Tilmeldt: tors apr 10, 2014 10:32 am
Blevet takket: 25 gange

Re: Champions league

Indlæg af Journalisten »

Forfærdelige skader. Isoleret set synes jeg, at både Benzema og især Bale skaden er til at leve med i sådan en kamp, men Modric? Det er op ad bakke.

Jeg er sådan ca. 99 procent sikker på, at man stiller op på følgende måde:

Casillas

Carvajal – Ramos – Varane – Coentrao
Illara
Kroos - Isco
James Chicharito Ronaldo

Jeg frygter kampen helt vildt, men det gjorde jeg også før skaderne. Jeg tror egentligt, at det er fint, at Chicharito erstatter Benzema. Benzema er en _meget_ bedre fodboldspiller, men Chicharitos kompetencer er skræddersyet til den her kamp, hvor han skal fylde i feltet. Det samme med Bale – hans kompetencer er _bestemt_ ikke egnede til sådan en kamp her, hvor 11 mand bag bolden skal bekæmpes. Her er Jamés langt bedre.

Så er der selvfølgelig Modric (og Marcelo), hvis skader er helt fatale. Coéntrao spillede jo alle de vigtige kampe sidste sæson, og det gjorde han fantastisk, så det spil skal han finde igen. Modric er uerstattelig, men man kan håbe, at Illaramendi viser noget af sit værd.

Kampen kommer til at forløbe som altid. Et massivt Real Madrid overtag, mens Atlético spiller på kontra. Forudsætninger er der altså for Real-avancement, men det kræver, at kynismen er tilstedeværende.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Champions league

Indlæg af Skydefinten »

Før skaderne var jeg overbevist om, at RM ville køre den hjem med en 1 eller 2 måls sejr, men nu er den ret åben.

Atl. skal jo bare lave en kasse på et af deres farlige dødbolde, så kan de forsvare sig i hus, velsagtens.

Spændende hvor hård kampen bliver - mon ikke man vel se et rødt eller to.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Champions league

Indlæg af Storken »

Bookmakerne giver Real Madrid 58% chance for at gå videre. Det ser ikke helt så sort ud, som nogle vil gøre det til.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Champions league

Indlæg af Skydefinten »

Jeg skrev også "ret åbent". Det er vel også tæt på 58% :lol:
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Journalisten
Indlæg: 154
Tilmeldt: tors apr 10, 2014 10:32 am
Blevet takket: 25 gange

Re: Champions league

Indlæg af Journalisten »

Storken skrev:Bookmakerne giver Real Madrid 58% chance for at gå videre. Det ser ikke helt så sort ud, som nogle vil gøre det til.
Derfor har jeg også stukket ud på Atlético. Derfor vil jeg ved Real-sejr være helt vildt lykkelig, mens jeg ved Atlético avancement vil hive pengene hjem til en afbudsrejse til sommer.

Jeg vil uomtvisteligt blive mest glad for Real avancement, men det kan give lidt glæde i de sorte tider, hvis jeg hiver sådan et beløb hjem.

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Champions league

Indlæg af emo »

Storken skrev:Bookmakerne giver Real Madrid 58% chance for at gå videre. Det ser ikke helt så sort ud, som nogle vil gøre det til.
Men vil Real Madrid ikke også altid være favoritter til at vinde en kamp, når de spiller hjemme. Og i dette tilfælde har de brug for en ren sejr, så det er vel helt på sin plads.
Allez...

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Champions league

Indlæg af Storken »

Min pointe var, at nogle Real Madrid fans nærmest allerede har malet fanden på væggen og afskrevet avancement. Det er trods alt mest sandsynligt, at de går videre.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Champions league

Indlæg af A$AP »

Kan ikke finde ud af, om jeg helst vil møde Bayern over to kampe i en semi-finale, eller over én kamp i en finale. Måske finale. Vi får Juventus i næste runde, Bayern trækker Atletico. Det ville være fint.

kklaus
Indlæg: 9729
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: Champions league

Indlæg af kklaus »

Umiddelbart vil jeg hellere have Bayern i en finale end over 2 kampe.
Giv mig min sko tilbage, røv!

kklaus
Indlæg: 9729
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: Champions league

Indlæg af kklaus »

5 — Guardiola's Bayern is the first team to score 5 goals in the first half of a Knock Out round in the history of the UCL [via MrChip] #Pep
Giv mig min sko tilbage, røv!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

kklaus skrev:
5 — Guardiola's Bayern is the first team to score 5 goals in the first half of a Knock Out round in the history of the UCL [via MrChip] #Pep
Så han slår bare rekorder. Ikke noget nyt. Det er Pep standard. I mine øjne suverænt den bedste træner i klubfodbold.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Champions league

Indlæg af Heartbreaker »

Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 51 gæster