Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Champions league

Indlæg af Daluigi »

Fantastisk lodtrækning!! For 3 dage siden så det ud til, vi ikke fik flere kampe i år, og nu har vi fået en herlig modstander, som kan give os et par gode kampe, og en stor favoritværdighed. Jeg havde på hjemmesiden stemt på PSG som dem jeg håbede vi trak, så det her er jo super!

Træls at enten Bayern eller Juve "allerede" ryger ud. At Real får Gala, kan man jo kun grine lidt af. Men altså når de nu fik United i første runde, så skal man da være lidt for farvet, for ikke at unde dem en lidt nemmere modstander.

Jeg er lykkelig drenge - Vi får 2 geniale CL-aftener som minimum! Hvad mere kunne vi forlange efter den første kamp i Milano?
Senest rettet af Daluigi fre mar 15, 2013 3:59 pm, rettet i alt 1 gang.
Forumlegende

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

Video: PSG sports director Leonardo asks girlfriend-journalist to marry him after Barcelona draw http://video.repubblica.it/sport/leonar ... =&ref=fbpr … [via @lennycccp]
Han er en skør men stilet mand.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

Barcelona have qualified 1 from 5 times they played against a French team in a two-legged tie #fcblive Against Lyon in 2008-09 [via mrchip]
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Champions league

Indlæg af Quaresma »

Quaresma skrev:Har på fornemmelsen, at vi trækker Paris.
Daaamn, nigguh
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

PSG is the team that has faced most times (5) a Spanish team in a two-legged tie without having been eliminated once #fcblive [via mrchip]
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Champions league

Indlæg af Daluigi »

Visca El Barca skrev:
PSG is the team that has faced most times (5) a Spanish team in a two-legged tie without having been eliminated once #fcblive [via mrchip]
Det der med Messi ikke havde scoret på engelsk jord, eller mod en italiensk klub osv osv.... Det betyder absolut intet.

Vi er favoritter, og vi skal nok gå videre.
Forumlegende

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Champions league

Indlæg af rummenigge »

Daluigi skrev:
Visca El Barca skrev:
PSG is the team that has faced most times (5) a Spanish team in a two-legged tie without having been eliminated once #fcblive [via mrchip]
Det der med Messi ikke havde scoret på engelsk jord, eller mod en italiensk klub osv osv.... Det betyder absolut intet.

Vi er favoritter, og vi skal nok gå videre.
Det er jo i perfekt tråd med at dette er Barcas rekordnedlægningssæson ;-)
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Champions league

Indlæg af Skydefinten »

Ah, pis. BM-Juventus samtidigt...emo, stik mig dit fladskærm med 2*tv-tuner/splitscreen! (Eller var det Zqa...)
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Sv: Champions league

Indlæg af emo »

Skydefinten skrev:Ah, pis. BM-Juventus samtidigt...emo, stik mig dit fladskærm med 2*tv-tuner/splitscreen! (Eller var det Zqa...)
Haaaa, biaaatch. Jeg har splitscreen ja. Lorte planlægning CHL.
Allez...

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Champions league

Indlæg af Heartbreaker »

Prøv lige at smid et billede op af, hvordan det ser ud.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Champions league

Indlæg af Daluigi »

Billede
Forumlegende

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Sv: Champions league

Indlæg af emo »

Aah, gad godt hvis den kunne det ovenstående. Men den lille er 17 tommer den store er 30 tommer. Overraskende stort nok til at kunne se og læse undertekster uden problemer fra sofaen.

Billede
Allez...

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Champions league

Indlæg af Elbarca »

For mig at se er Málaga ikke bedre end Gala spiller for spiller. Og dortmund ville passe os fint på trods af de er et stærkere hold i disse år. Vi har bare et godt tag på tysk fodbold. Men på nuværende tidspunkt i turneringen kan alle slå alle ud. Det ene hold skal bare have en dårlig dag.

Jeg syntes ikke Paris passer alt for godt til os. Vi får ofte problemer mod fysik. Var det ikke sidste sommer vi spillede 2-2 mod dem i en træningskamp?

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Champions league

Indlæg af emo »

Elbarca skrev:Jeg syntes ikke Paris passer alt for godt til os. Vi får ofte problemer mod fysik. Var det ikke sidste sommer vi spillede 2-2 mod dem i en træningskamp?
Jo, det var det. Dog ikke en kamp man kan vurdere noget udfra. Vi havde reserverne på banen så vidt jeg husker. Mål af Rafa eller Sergio, kan det ikke passe.
Allez...

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Champions league

Indlæg af Elbarca »

Messi scorede det ene på straffe. Og Rafael det andet jo. Jeg husker bare at jeg var overrasket i løbet af kampen over at vi ikke havde det nemmere mod dem end tilfældet var. De vil jo nok parkere bussen og det gør fysiske hold bedst mod os.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 37 gæster