Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Starnils
Indlæg: 447
Tilmeldt: man jun 20, 2016 11:02 pm
Har takket: 165 gange
Blevet takket: 65 gange

Re: Champions league

Indlæg af Starnils »

MessiPogba skrev:
A$AP skrev:God start for Bayern

:lol:



Men hvad står der på de to første tweets?
I det andet tweet skriver han om revanche, og det er et måltid man spiser koldt :?: Det skal nok bare forståes som om, at han virkelig gerne vil hævne sig på Madrid.

Og Carajo er et form for skældsord https://www.urbandictionary.com/define.php?term=Carajo - Nogen ret specielle tweets fra en fodboldspiller, men de er hvert fald motiveret til at få revanche!
Socio. no. 54.257

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: Champions league

Indlæg af LeoMessi »

Arturo Vidal var måske alligevel lidt for overtændt.
Bayern Munich midfielder Arturo Vidal has set alarm bells off in Bavaria after appearing to suffer an injury to his right knee on Sunday. He was forced out of a training session, carried by Franck Ribery and goalkeeper coach Toni Tapalovi, until he was taken away by a golf buggy.
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15032
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1692 gange
Blevet takket: 1126 gange
Kontakt:

Re: Champions league

Indlæg af Lopezzz »

Billede
MDCCCXCIX

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Champions league

Indlæg af A$AP »

..Oooog det var så det for Vidal. Han skal opereres.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Champions league

Indlæg af JonasV »

Han havde nok alligevel fået rødt kort efter 7-8 minutter på banen, mod Madrid.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Champions league

Indlæg af MessiPogba »

JonasV skrev:Han havde nok alligevel fået rødt kort efter 7-8 minutter på banen, mod Madrid.
Fint nok. SÅ kan de køre Martinez, Kimmich og Thiago centralt. De tre forventer jeg er bedre til at fastholde hovedet koldt i forhold til Vidal, der er en terrier. Så må Kimmich lige væk fra sin backplads og Rafinha må lige vikarere.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

PuyolErGud
Indlæg: 10728
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 598 gange
Blevet takket: 574 gange

Re: Champions league

Indlæg af PuyolErGud »

MessiPogba skrev:
JonasV skrev:Han havde nok alligevel fået rødt kort efter 7-8 minutter på banen, mod Madrid.
Fint nok. SÅ kan de køre Martinez, Kimmich og Thiago centralt. De tre forventer jeg er bedre til at fastholde hovedet koldt i forhold til Vidal, der er en terrier. Så må Kimmich lige væk fra sin backplads og Rafinha må lige vikarere.
Og Rafinha overfor Ronaldo? Yay.

Antimadridista
Indlæg: 9260
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 933 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: Champions league

Indlæg af Antimadridista »

Kan det ikke være martinez, thiago og James centralt?

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Champions league

Indlæg af MessiPogba »

PuyolErGud skrev:
MessiPogba skrev:
JonasV skrev:Han havde nok alligevel fået rødt kort efter 7-8 minutter på banen, mod Madrid.
Fint nok. SÅ kan de køre Martinez, Kimmich og Thiago centralt. De tre forventer jeg er bedre til at fastholde hovedet koldt i forhold til Vidal, der er en terrier. Så må Kimmich lige væk fra sin backplads og Rafinha må lige vikarere.
Og Rafinha overfor Ronaldo? Yay.
Husker jeg forkert, eller var det ikke kimmich, der havde det lidt svært Ronaldo og især på indlæg? Det har selvfølgelig de fleste backspillere i verden, da Ronaldo er en høj spiller, men Rafinhga har mere erfaring og er en anstændig back.

Det vigtigste er jo, at Bayern kan nulstille Reals midtbane, for gør de det, så får Ronaldo ikke sine forsyninger at score på. Kimmich har en vild motor, nu hvis Vidal er ude. Og så er Kimmich ikke ligeså hothead som Vidal er, at han ødelægger holdets taktik med et eventuelt rødt kort.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Champions league

Indlæg af MessiPogba »

Antimadridista skrev:Kan det ikke være martinez, thiago og James centralt?
Det vil jeg mene lige er en tand for offensiv mod Real. Modric og Kroos skal ikke have rum at lege i.

Ulrich
Rafinha - Boateng - Hummels - Alaba
Martinez
Thiago - Kimmich
Müler - Lewandowski - James

Så ville jeg indskifte Robben, når Marcelo er kørt død.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Antimadridista
Indlæg: 9260
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 933 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: Champions league

Indlæg af Antimadridista »

MessiP@

Kan du selvfølgelig have ret i! Ikke lave en ny naiv PSG'er...

Antimadridista
Indlæg: 9260
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 933 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: Champions league

Indlæg af Antimadridista »

Håber man får Mullers ekstatiske war-face at se!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15032
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1692 gange
Blevet takket: 1126 gange
Kontakt:

Re: Champions league

Indlæg af Lopezzz »

Uanset hvem Bayern stiller op med og hvilken formation de bruger, de kommer ikke videre hvis de ikke scorer mange mål i Madrid og der er ikke mange som tror på det. Jeg har på fornemmelsen at Bayern bliver fuldstændig kørt over men jeg håber ikke at det sker.
Faktisk tror jeg mere på Roma og Liverpool at de kan stoppe Real
MDCCCXCIX

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Champions league

Indlæg af A$AP »

Billede

Jeg husker stadig hvor pisse sur jeg var lige efter denne her. I dag griner jeg af hvor sjovt det egentligt var. Fucking Thomas Müller :lol:.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Champions league

Indlæg af Blaugrana92 »

Det er ikke desto mindre vanvittigt dårligt dommerarbejde, ikke at fløjte et frispark til Alba i situationen. Altså, vi var røget ud på røv og albuer uanset hvad, men den der er bare katastrofalt ringe. Hvem dømte egentlig kampen, Cüneyit Cakir eller sådan noget?

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 50 gæster