Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Champions league

Indlæg af A$AP »

Man skulle tro, at Pep snart havde lært sin lektie i disse CL udekampe i knal-eller-fald runderne. Han vidste hvad de ville blive mødt med, og alligevel har de totalt taget fusen på dem. Gundögan og David Silva på midtbanen i en 4-3-3? Ude mod Liverpool, og så med De Bruyne på kanten?

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Champions league

Indlæg af MessiPogba »

A$AP skrev:Man skulle tro, at Pep snart havde lært sin lektie i disse CL udekampe i knal-eller-fald runderne. Han vidste hvad de ville blive mødt med, og alligevel har de totalt taget fusen på dem. Gundögan og David Silva på midtbanen i en 4-3-3? Ude mod Liverpool, og så med De Bruyne på kanten?
Skal han nu kritiseres for at have Silva på midten, n år han har spillet med ham der hele sæsonen?

Pep havde jo lavet de nødvendige ændringer. Han satte De Bruyne på kanten for at gøre det mere kompakt og få mere boldsikkerhed, så de ikke tabte bolden, så Liverpool kunne igangsætte deres farlige kontraer. Han havde både Gündogan og Fernandinho på midten med Silva foran dem. Han havde sågar en centerback som venstre back for at dæmme ned for Salah.

Så Pep tog tingene til sig. Spillerne var bare helt væk. Dog virker det til, at det første Liverpool-mål skulle være dømt for offside, så Liverpool havde de nødvendige marginaler på deres side, som der kræves i de afgørende CL-kampe.

Men jeg finder det lidt spøjst, at man skal kritisere Pep for hans opstilling, når han faktisk havde lavet en del ændringer i forhold til hans opstilling, han mest har brugt i denne sæson med Delph som back, De Bruyne og Silva som 8'ere og Fernandinho som 6'er.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5493
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 574 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: Champions league

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Liverpool viser bare for anden gang i sæsonen at de er bedre end City... deal with it.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Champions league

Indlæg af Kubala »

Liverpool spillede en perfekt halvleg og lukkede godt af i anden halvleg. Alle arbejdede godt. Deres organisation virkede meget godt og har gjort det i et stykke tid nu. De havde dog også marginalerne med sig(straffe til Sterling og offside på Sane, der ikke var der, men blev dømt samt offside på Salah, som burde have været dømt), men sådan er det på det her stadie. City lavede mange organisatoriske fejl, og det må man bare ikke.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Champions league

Indlæg af zqa »

City smadrer dem sikkert 5-0 (!!) hjemme igen.
#jesuisSheep

Jines
Indlæg: 28
Tilmeldt: lør mar 31, 2018 4:39 pm

Re: Champions league

Indlæg af Jines »

SpillerSomMESSI skrev:Liverpool viser bare for anden gang i sæsonen at de er bedre end City... deal with it.
Tabellen siger noget andet. Men Liverpools spillestil har bare sine styrker lige dér, hvor City har deres få svagheder. Imponerende offensiv, og overraskende god defensiv fra Liverpools side. Nok det mest underholdende hold i Europa fra min synsvinkel.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Champions league

Indlæg af Skydefinten »

Dommeren...skal den ende 3-0? :lol:

Billede
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Champions league

Indlæg af MessiPogba »

Det er virkelig absurd at igen høre de engelske PL-fans nu begynde, at Pep er overvurderet, og han ikke er så god, og han ikke engang er verdens bedste træner.

Ret mig hvis jeg tager fejl, men er det ikke ham, der fører hele 16 point foran bysbørnene fra United, som i følge mange PL-fans, inden han blev United-manager, har verdens bedste manager i Mourinho, og er 18 point foran Liverpool i den liga, som så mange PL-fans har tudet mig ørerne fulde er verdens mest konkurrencestærke liga og aldrig er en one eller two-horse race, som vi ser det med Spanien eller Tyskland?

Well, this is awkward.

Jeg kan virkelig blive irriteret på engelske fodboldfans. Det er som om, der er kun en liga i hele verden, der tæller, og resten er Sunday League-omstændigheder, til trods for at spansk fodbold har vundet CL de tre år og har domineret fodbold de sidste 10 år.

Jeg får så meget hovedpine. Pep har vist England en form for fodbold, de største fjolser ikke mente kunne implementeres i engelsk fodbold, fordi de går så meget til den i England. Men nu finder de på andre undskyldninger.

At han får lige hvad, han peger på og bruger for mange penge. Mourinho har brugt over 300 millioner pund, og han er hele 16 point efter og har i flere omgange fået en fodboldlektion af Peps City. Så hvis det er så nemt at vinde, så forstår jeg ikke, at Mourinho og United ikke har gjort rent bord, når de har mere eller mindre samme økonomiske tiltrækningskraft som City.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Champions league

Indlæg af Skydefinten »

Lahoz har fået City - Lpool
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Champions league

Indlæg af JonasV »

Skydefinten skrev:Lahoz har fået City - Lpool
Det må have fået Pep til at tabe det sidste hår, han (ikke) har. Det kan næsten kun blive underholdende, på cirkus-måden.

Tello
Indlæg: 7701
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: Champions league

Indlæg af Tello »

Lahoz, MIG MIG MIG MIG MIG..

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Tello
Indlæg: 7701
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: Champions league

Indlæg af Tello »

"Dommeren er hidsig". Werge.

Nej, dommeren er Lahoz.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

ulrich
Indlæg: 1705
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Champions league

Indlæg af ulrich »

Tello skrev:"Dommeren er hidsig". Werge.

Nej, dommeren er Lahoz.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Ye.. Tænkte nøjagtig det samme. De må se for lidt spansk fodbold...

Sendt fra min ONEPLUS A5010 med Tapatalk

Tello
Indlæg: 7701
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: Champions league

Indlæg af Tello »

ulrich skrev:
Tello skrev:"Dommeren er hidsig". Werge.

Nej, dommeren er Lahoz.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Ye.. Tænkte nøjagtig det samme. De må se for lidt spansk fodbold...

Sendt fra min ONEPLUS A5010 med Tapatalk
Nu er de jo også kun til "verdens bedste liga" [emoji16]

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Champions league

Indlæg af MessiPogba »

Jeg håber, at jeg en dag kommer til at være ligeså inkompetent til mit erhverv som Lahoz er, og stadigvæk være ansat. Det må være en fed følelse at være så uduelig til noget og stadigvæk have et arbejde.

Den mand er en skændsel. Kæmpe narcissist.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 26 gæster