Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Jbninc

Re: Champions league

Indlæg af Jbninc »

Da-Playmaker skrev:
Brombi skrev:liverpool bankede lige manu 1-3 idag på f*cking trafford.. jeg har ikk lyst til at møde liverpool..
1-4 og de scorede kun på forsvarsfejl.
Kun på forsvarsfejl? Frisparksmålet, var da ikke en forsvarsfejl, men et utrolig flot skud i det korteste hjørne. Men okay, alle mål kan jo næsten undskyldes med en forsvarsfejl med de rette øjne.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7070
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 850 gange

Re: Champions league

Indlæg af Daluigi »

Liverpool ydmygede netop idag United på Old Trafford... Ikke det bedste tidspunkt at argumenterer for at United skulle være sværere for os.
Forumlegende

Goldenbaum
Indlæg: 121
Tilmeldt: lør nov 08, 2008 8:54 pm
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 8 gange

Re: Champions league

Indlæg af Goldenbaum »

Daluigi skrev:Liverpool ydmygede netop idag United på Old Trafford... Ikke det bedste tidspunkt at argumenterer for at United skulle være sværere for os.
Hahaha netop, Jeg tror at Flax har det ad H. til idag (hvilket er forståeligt) så han vender nok tilbage i morgen når han er kommet sig efter nederlaget. Som sagt Liverpool er lige nu skræmmende i CL, men jeg håber alligevel at vi trækker dem. Kan vi ikke slå dem fortjener vi heller ikke at vinde.

XaviHernandez

Re: Champions league

Indlæg af XaviHernandez »

Jbninc skrev:
Da-Playmaker skrev:
Brombi skrev:liverpool bankede lige manu 1-3 idag på f*cking trafford.. jeg har ikk lyst til at møde liverpool..
1-4 og de scorede kun på forsvarsfejl.
Kun på forsvarsfejl? Frisparksmålet, var da ikke en forsvarsfejl, men et utrolig flot skud i det korteste hjørne. Men okay, alle mål kan jo næsten undskyldes med en forsvarsfejl med de rette øjne.
Vidic, der begår frisparket, får rødt. Tror aldrig jeg har set Vidic spille så dårligt, ærligt talt.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Champions league

Indlæg af Flax_Generous »

Jeg har da været herinde i går. :)

Enlig svale gør ingen en sommmer, som man siger. Jeg synes stadig, at Liverpool er et svagere hold. Uniteds værste præstation siden City-nederlaget ændrer ikke på det store billede. Medmindre det fortsætter sådan i de næste par kampe.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Champions league

Indlæg af zqa »

Villarreal - Arsenal
Manchester United - FC Porto
Liverpool - Chelsea
Barcelona - Bayern München

Sweet.
#jesuisSheep

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Champions league

Indlæg af zqa »

Vinderen af United-Porto - Vinderen af Villarreal - Arsenal
Vinderen af Barcelona - Bayern München - Vinderderen af Liverpool - Chelsea.
#jesuisSheep

Mambo

Re: Champions league

Indlæg af Mambo »

Jeg Synes egentlig at det er en okay lodtrækning- havde dog hellere set at vi havde fået enten Porto eller Villarreal.

Jeg har ikke den store fidus til Bayern, de tævede godt nok Sporting Lissabon samlet 12-1.( som Bayern bestemt ikke skal have hele æren for,- men af det jeg har set med Bayern i den tyske og pokalen, så virker de langt fra skræmmende. Synes bestemt ikke deres forsvar er noget og råbe hurra for, og til tider ide forladt angrebsspil.!

Så ser meget pæne muligheder for at gå videre til semifinalerne, der venter så tilgengæld en svær kamp, som der enten bliver Liverpool eller Chelsea.

emo
Indlæg: 17776
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Champions league

Indlæg af emo »

Man må sige at United er i finalen, de KAN ikke kikse deres vej. De er bedre end Porto, Villareal og Arsenal, dog håber jeg at Arsenal kan yde dem god modstand og evt. smide dem ud. En finale mellem Barcelona - Arsenal vil igen være fantastisk.

Barca får det svært. Ikke nødvændigvis mod Bayern, men mod Chelsea eller Pool, og frygter helt klart Pool mest, da de er stærke i det defensive.

Men spændende kampe.
Allez...

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Champions league

Indlæg af Blaugrana92 »

Umiddelbart burde vi ikke få nogle problemer med Bayern. De har overhovedet ikke været imponerende i år, tværtimod. Deres sejr mod Sporting var nærmere et udtryk for Sportings elendighed end for Bayerns styrke. På udebane har de haft en katastrofal sæson, især i ligaen. De har kun vundet 3 ud af de 13 kampe de har spillet på fremmed græs indtil videre. Det er jo ikke just imponerende! Tror vi har gode chancer, men semifinalen bliver straks værre. Chelsea har vi dog haft det forholdsvist godt med i Champions League, så hvis det bliver dem kan jeg godt se os stå i finalen. Ikke at det bliver let, for det gør det bestemt ikke. Dog tror jeg det bliver en del sværere hvis vi skal op mod Liverpool. Men jeg har så meget fidus til Guardiola's taktiske evner at jeg er sikker på vi nok skal hive den finaleplads hjem på en eller anden vis! :D

I love Barca

Re: Champions league

Indlæg af I love Barca »

Weee :D

AndersDK

Re: Champions league

Indlæg af AndersDK »

Tre skalpe ligger på vejen til pokalen med de store ører:
Bayern - Burde være in the bag. Vigtigst er at få Ribery med hjem.
Chelsea - der slår Pool ud via hjemmebane fordelen i sidste kamp, men ikke har klasse til at klare Barcelona
ManU - Finalen over alle finaler, the battle of the giants, Defending Champion vs Peoples Choice, CR7 vs Messi(as) Finalen tør jeg ikke gætte på.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Champions league

Indlæg af zqa »

Det er bare virkelig, virkelig skidt, at første kamp er hjemme, både i kvart-og semifinalen..
#jesuisSheep

Jbninc

Re: Champions league

Indlæg af Jbninc »

Ville gerne ha' set Chelsea som modstander. Tror dog Bayern som modstander kommer til at give nogle gode kampe med masser mål.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Champions league

Indlæg af zqa »

Muligheden forelægger, at vi spiller mod dem i semifinalen.
#jesuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 10 gæster