Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

Glæder mig til at se hvad alle dem der svinede neymar for brown episoden siger til den med ronaldo. Frispark ja, gult kort nej, rødt kort aldrig.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10100
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Champions league

Indlæg af Kubala »

Direkte rødt er voldsomt(kunne have givet gult, da handling er bevidst og han muligvis frarøver CR en målchance), men hvad laver manden? Først straffe og så det der.
Senest rettet af Kubala ons okt 23, 2013 9:57 pm, rettet i alt 1 gang.

emo
Indlæg: 17791
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Champions league

Indlæg af emo »

Det er jo et frispark, ikke engang gult. Er jo skub i hals er ikke slag eller noget beskidt. Jeg forstår det ikke.
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

Kubala skrev:Direkte rødt er voldsomt, men hvad laver manden? Først straffe og så det der.
Han laver frispark... Mere gør han ikke.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8365
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 637 gange

Re: Champions league

Indlæg af Michman »

Jeg melder mig syg hvis Madrid vinder.. Gider fandme ikke høre på min chef.. Er så tæt på at vippe ham en hver gang han snakker om Neymar..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

gygfo

Re: Champions league

Indlæg af gygfo »

Piquénbauer skrev:
gygfo skrev:
Piquénbauer skrev:
gygfo skrev:En stor og stærk angriber ville tilføje Barca en tiltrængt dimension, ligesom llorente har gjort det for Juve.
Ja zlatan var en kæmpe succes.
Jeg er en af de få som synes, Ibrahimovic klarede det fint i Barca. 29 kampe og 16 mål. Det er en bedre statistik, end mange af de spillere, der render rundt i angrebet PT.
Han sænkede spillet helt vildt og gjorde os endnu mere stillestående. Hvis vi skulle have en stor spiller så skulle han være ligeså hurtig som neymar, ligeså teknisk som iniesta og ligeså arbejdsom som alexis. Ellers ville han ikke hjælpe os.
De gange hvor Barca møder hold som parkerer bussen foran målet, der sidder jeg og river mig selv i håret af ren frustration. Det er ikke altid, vi har held med at trylle os forbi den parkerede bus, og der ønsker jeg mig, at vi havde nogle andre strenge at spille på. Vi har nogle fremragende spillere, der kan iscenesætte en stor og stærk angriber. Som det er nu, så frygter modstanderholdende ikke Barca, hvis de har grebet på os forsvarsmæssigt.
Hvis vi havde en stor og stærk angriber, blev modstanderne tvunget til at gå frem og møde os længere oppe på banen.

Kubala
Indlæg: 10100
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Champions league

Indlæg af Kubala »

Piquénbauer skrev:
Kubala skrev:Direkte rødt er voldsomt, men hvad laver manden? Først straffe og så det der.
Han laver frispark... Mere gør han ikke.


Ja, fordi han spiller som en amatør, derfor laver han frispark. Han kunne have fået gult for den der, da handlingen er bevidst, men som sagt ikke rødt. Når han så har kostet et mål og laver det der, så undrer jeg mig - ikke andet.
Senest rettet af Kubala ons okt 23, 2013 10:02 pm, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Champions league

Indlæg af Daluigi »

Jeg har tilsvarende en kollega, som mener at Cristiano skaber alle sine mål selv, mens Messi lever af tap-ins .....
Det er absurd disse mennesker eksisterer
Forumlegende

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

gygfo skrev:
Piquénbauer skrev:
gygfo skrev:
Piquénbauer skrev:
gygfo skrev:En stor og stærk angriber ville tilføje Barca en tiltrængt dimension, ligesom llorente har gjort det for Juve.
Ja zlatan var en kæmpe succes.
Jeg er en af de få som synes, Ibrahimovic klarede det fint i Barca. 29 kampe og 16 mål. Det er en bedre statistik, end mange af de spillere, der render rundt i angrebet PT.
Han sænkede spillet helt vildt og gjorde os endnu mere stillestående. Hvis vi skulle have en stor spiller så skulle han være ligeså hurtig som neymar, ligeså teknisk som iniesta og ligeså arbejdsom som alexis. Ellers ville han ikke hjælpe os.
De gange hvor Barca møder hold som parkerer bussen foran målet, der sidder jeg og river mig selv i håret af ren frustration. Det er ikke altid, vi har held med at trylle os forbi den parkerede bus, og der ønsker jeg mig, at vi havde nogle andre strenge at spille på. Vi har nogle fremragende spillere, der kan iscenesætte en stor og stærk angriber. Som det er nu, så frygter modstanderholdende ikke Barca, hvis de har grebet på os forsvarsmæssigt.
Hvis vi havde en stor og stærk angriber, blev modstanderne tvunget til at gå frem og møde os længere oppe på banen.
Men det har vi jo set at de ikke gør? Vores kampe mod inter viste jo netop at det ikke virkede. Zlatan sænkede nærmest vores spil endnu mere. Det største problem for os er at vi ikke score på vores chancer. Ikke at vi mangler en stor angriber.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Champions league

Indlæg af # 23 »

Dafuq Vidal? Hvad brokker du over?
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

Kubala skrev:
Piquénbauer skrev:
Kubala skrev:Direkte rødt er voldsomt, men hvad laver manden? Først straffe og så det der.
Han laver frispark... Mere gør han ikke.


Ja, fordi han spiller som en amatør, derfor laver han frispark. Han kunne have fået gult for den der, da handlingen er bevidst, men som sagt ikke rødt. Når han så har kostet et mål og laver det der, så undrer jeg mig - ikke andet.
Argh... Han bliver sat af ronaldo. Det er vel ikke at spille som en amatør? Han har lavet en fejl ved straffesparket men der var intet dårligt ved det røde kort.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Champions league

Indlæg af A$AP »

# 23 skrev:Dafuq Vidal? Hvad brokker du over?
Over banen :glad:

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8365
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 637 gange

Re: Champions league

Indlæg af Michman »

Daluigi skrev:Jeg har tilsvarende en kollega, som mener at Cristiano skaber alle sine mål selv, mens Messi lever af tap-ins .....
Det er absurd disse mennesker eksisterer
Man får virkelig lyst til at slå dem.. Eller jeg gør ihvertfald. Kan især ikke have at de ikke har argumenter for deres meninger. Man kan ikke føre en fornuftig diskussion med disse "mennesker"..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

# 23 skrev:Dafuq Vidal? Hvad brokker du over?
At hvis juve kunne få rødt så kunne han vel også få et straffespark.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17791
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Sv: Champions league

Indlæg af emo »

# 23 skrev:Dafuq Vidal? Hvad brokker du over?
Over skubbet. Så komisk ud med sparket, men fik skub inden.
Allez...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 35 gæster