Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Champions league

Indlæg af MessiPogba »

Tello skrev:
Antimadridista skrev:Er lidt ligeglad med hvad han har lavet eller ikke lavet. Han er sluppet så mange gange tidligere.
Han har lavet ting som var meget værre end at rive i håret, hvor han blev på banen.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Men han er ikke Real-spillere mere jo, mate. Husk det. CL tør ikke at gå imod Pappa Perez.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Champions league

Indlæg af Antimadridista »

Tello skrev:
Antimadridista skrev:Er lidt ligeglad med hvad han har lavet eller ikke lavet. Han er sluppet så mange gange tidligere.
Han har lavet ting som var meget værre end at rive i håret, hvor han blev på banen.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Ja det er jo det jeg mener:)

Edit: Preben din lort! "Ikke nok til rødt"! Gu pokker er det da så.

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Champions league

Indlæg af emo »

Blaugrana92 skrev:At rive en modspiller i håret, har ligeså lidt beretiggelse på en fodboldbane, som at bide en modspiller. Hvis Ronaldo har revet Murillo i håret, så er et direkte rødt overhovedet ikke en unfair straf.


Sendt fra min ONEPLUS A6003 med Tapatalk
Allez...

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Champions league

Indlæg af MessiPogba »

Antimadridista skrev:
Tello skrev:
Antimadridista skrev:Er lidt ligeglad med hvad han har lavet eller ikke lavet. Han er sluppet så mange gange tidligere.
Han har lavet ting som var meget værre end at rive i håret, hvor han blev på banen.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Ja det er jo det jeg mener:)

Edit: Preben din lort! "Ikke nok til rødt"! Gu pokker er det da så.
Jeg får AIDS af Preben Elkjær.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Champions league

Indlæg af emo »

A$AP skrev:Fra 1:00. Latterligt rødt kort [emoji38]. Det er forsvarsspilleren der først forsøger at stoppe Ronaldo's løb, og så lader han sig falde til jorden efter de har haft deres håndgemæng. Det at Ronaldo opfordrer ham til at rejse sig op, med minimal berøring er jo heller ikke til rødt kort.

phpBB [video]


Sendt fra min ONEPLUS A6003 med Tapatalk
Allez...

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Champions league

Indlæg af A$AP »

emo skrev:
Blaugrana92 skrev:At rive en modspiller i håret, har ligeså lidt beretiggelse på en fodboldbane, som at bide en modspiller. Hvis Ronaldo har revet Murillo i håret, så er et direkte rødt overhovedet ikke en unfair straf.


Sendt fra min ONEPLUS A6003 med Tapatalk

Præcis.. Så skal der jo dømmes 4-5 røde kort pr kamp. Dommeren falder under for presset her. Gult til hver, hvis der absolut skulle dømmes noget havde været på sin plads.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

På Viaplay har de lige vist billederne og Ronaldo river ham i hovedet. Det hører ingen steder hjemme og han har endda gjort det før mod Bilbao hvor han også fik direkte rødt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5422
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Champions league

Indlæg af SpillerSomMESSI »

ASAP: det er lige blevet vist i slow i studiet... Ronaldo river ham bevidst i håret. Det er klokkeklart rødt.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Champions league

Indlæg af MessiPogba »

A$AP skrev:Fra 1:00. Latterligt rødt kort :lol:. Det er forsvarsspilleren der først forsøger at stoppe Ronaldo's løb, og så lader han sig falde til jorden efter de har haft deres håndgemæng. Det at Ronaldo opfordrer ham til at rejse sig op, med minimal berøring er jo heller ikke til rødt kort.

phpBB [video]
"Ronaldo, der opfordrer ham til at rejse sig op". Oh, the irony.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Champions league

Indlæg af Tello »

Hvis man bare rører nogen på toppen af hovedet, så giver man ikke det blik, bukker ikke fingrene på den måde og flipper ikke sådan ud. Douche.Billede

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Champions league

Indlæg af Blaugrana92 »


Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Champions league

Indlæg af Blaugrana92 »

Blaugrana92 skrev:
Ronaldo river meget tydeligt Murillo i håret. Det røde kort er helt på sin plads. Det har ligeså meget med fodbold at gøre, som at spytte på eller bide sin modstander.

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Champions league

Indlæg af emo »

A$AP skrev:
emo skrev:
Blaugrana92 skrev:At rive en modspiller i håret, har ligeså lidt beretiggelse på en fodboldbane, som at bide en modspiller. Hvis Ronaldo har revet Murillo i håret, så er et direkte rødt overhovedet ikke en unfair straf.


Sendt fra min ONEPLUS A6003 med Tapatalk

Præcis.. Så skal der jo dømmes 4-5 røde kort pr kamp. Dommeren falder under for presset her. Gult til hver, hvis der absolut skulle dømmes noget havde været på sin plads.
Hvordan gult? Man skal ikke lange ud efter en spiller, der er hvad han gør. Man får også rødt for intentionen, hvis nogen nikker ud efter en og ikke rammer, det giver også rødt. Han tage fat i hans hoved om det er lidt eller meget er ligegyldigt, det giver rødt.

Sendt fra min ONEPLUS A6003 med Tapatalk
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

Det er selvfølgelig til rødt. Det kan overhovedet ikke diskuteres. Og hvor er det grineren at de får 2 straffespark. Dobbelt straf til Ronnie,
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Champions league

Indlæg af A$AP »

Når, så må jeg være den eneste der ikke synes det er rødt. Forhåbentligt dommerne kan holde den linje, for sådan nogle ting sker virkeligt hyppigt i fodbold. Spillere der 'langer' ud efter hinanden.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 16 gæster