Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Champions league

Indlæg af klogfyr »

Man må sige at Neymar er kommet i gang i PSG. 5 mål og 5 assists i 5 kampe.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Champions league

Indlæg af MessiPogba »

klogfyr skrev:Man må sige at Neymar er kommet i gang i PSG. 5 mål og 5 assists i 5 kampe.
Det er sgu også det afkast, man forventer for en mand, der har kostet 1,65 milliarder kroner. Det er arrogant skrevet af mig, men det er vel ikke helt forkert?

Men det er noget af en trio, de har fået sig med Cavani, Mbappé og Neymar. 2 kampe sammen, 8 mål i alt blandt de tre med 4 til Cavani og 2 hver til Neymar.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Blaugrana al vent
Indlæg: 522
Tilmeldt: ons maj 10, 2017 5:45 pm
Geografisk sted: Esé
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 38 gange
Kontakt:

Re: Champions league

Indlæg af Blaugrana al vent »

MessiPogba skrev:
klogfyr skrev:Man må sige at Neymar er kommet i gang i PSG. 5 mål og 5 assists i 5 kampe.
Det er sgu også det afkast, man forventer for en mand, der har kostet 1,65 milliarder kroner. Det er arrogant skrevet af mig, men det er vel ikke helt forkert?

Men det er noget af en trio, de har fået sig med Cavani, Mbappé og Neymar. 2 kampe sammen, 8 mål i alt blandt de tre med 4 til Cavani og 2 hver til Neymar.
Bliver spændende at se PSG mod Bayern. Der kan de ikke nødvendigvis dominere spillemæssigt
Jeg bløder Blaugrana

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Champions league

Indlæg af Kubala »

Jeg tror, at de vinder over Bayern. Bayern er bare ikke ligeså gode, som de var engang.

Mht. de mange mål og assist, så er det jo heller ikke så svært igen, når man spiller i den franske liga samt møder Celtic i CL. Og Ney skal op og ramme 50-60 mål plus 10-20 assist, før prisen kan retfærdiggøres. Han skal levere Messi og Ronaldo stats de kommende sæsoner.
Senest rettet af Kubala ons sep 13, 2017 12:21 pm, rettet i alt 1 gang.

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Champions league

Indlæg af Kubala »

Han skal nok score mange mål i Frankrig og lave en masse assist. Kunne han have gjort det i La liga? Altså Messis tal, i flere sæsoner? Jeg tvivler.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Champions league

Indlæg af Storken »

Ligue 1 er en ret svag liga, hvis man ser bort fra de 4-5 bedste hold. Der mangler simpelthen noget tyngde.

Tello
Indlæg: 7701
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: Champions league

Indlæg af Tello »

Kubala skrev:Han skal nok score mange mål i Frankrig og lave en masse assist. Kunne han have gjort det i La liga? Altså Messis tal, i flere sæsoner? Jeg tvivler.
Også skal man også tænke på, at Messi har spillet sammen med dusinvis af forskellige spillere på midtbanen og i angrebet i løbet af de sidste 10 år, men alligevel har Messi bare altid været et bæst i sig selv. Neymar blev bedre af at spille sammen med netop Messi, og tvivler på, at han kan levere det der nærmer sig Messi i løbet af de næste 5-6 år, end ikke i en svagere liga.

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Champions league

Indlæg af Skydefinten »

Asensio er ikke med for Real i aften. Hvorfor? Well, pga af en infektion og indgroet hår på sit ben efter en barbering. #BødekasseIncoming
:cool: :cool:
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Champions league

Indlæg af MessiPogba »

Skydefinten skrev:
Asensio er ikke med for Real i aften. Hvorfor? Well, pga af en infektion og indgroet hår på sit ben efter en barbering. #BødekasseIncoming
:cool: :cool:
Nu spørger jeg måske dumt, men hvordan kan noget så "uskyldigt for en fodboldspiller" som at barbere ben komme så langt ud med infektion? Wtf? Kan indgroet hår være skyld i sådan noget?
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Champions league

Indlæg af Blaugrana92 »

Hahaha, hvor er det dårlig af Lovren. Først ophæver han offsiden og så misser han fuldstændig bolden.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Champions league

Indlæg af A$AP »

Det forsvar der. Håber FSG er glad for sin beslutning om at holde på en spiller der ikke gad at være der, for en pris der kunne have givet et helt nyt forsvar (verdensklasse spillere de kunne have fået for de penge) bare så de kunne fremstå som en topklub. Elendig defensiv.

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 921
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 175 gange
Blevet takket: 151 gange

Re: Champions league

Indlæg af !Option »

Coutinho ligner godt nok en der er træt af og sidde og fryse på bænken en kold aften i Liverpool, i en turnering hvor det er en succes bare at være med og en sensation og gå videre fra gruppen nærmest :grin:
Rey Abi!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Champions league

Indlæg af Blaugrana92 »

Så kom Yarmolenko da også i gang for Dortmund. Vanvittigt sparket ind!

kklaus
Indlæg: 9725
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 631 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: Champions league

Indlæg af kklaus »

Der er fart på mellem Tottenham og Dortmund!
Giv mig min sko tilbage, røv!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Champions league

Indlæg af Skydefinten »

Frispark til Sevilla ved 2-1 målet. Håbløst dommer.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 62 gæster