Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

eldurum

Champions league

Indlæg af eldurum »

tænkte at vi manglede sådan et topic, anyways, resultaterne fra idag:
Arsenal 1 - 0 AS Roma
Arsenal fik et ok resultat, som kunne have været større, 65-35 i Arsenals favør.
FT Atletico Madrid 2 - 2 FC Porto
Meget åben , men pga. erfaring og effektivitet, mener jeg Porto har gode chancer 60-40.
FT Inter Milan 0 - 0 Manchester U.
Denne kamp er også meget åben, men united skabte virkelige nogle store chancer og tror der kommer flere af dem på Oldtrafford, 60 - 40

FT Lyon 1 - 1 Barcelona
Godt resultat, når man har set kampen.. vi skal bare holde buret rent og så ville det være meget mystisk hvis ikke vi selv scorer et mål.

Toure

Re: Champions league

Indlæg af Toure »

Jeg overvejede at starte denne tråd, men du var mig i forkøbet :P . Nåh, godt du opretter den. Jeg skal i skole, men skal nok skrive en indlæg når jeg er draget hjem :wink:

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Champions league

Indlæg af zqa »

eldurum skrev: 65-35 i Arsenals favør.
Hvorfor?
#jesuisSheep

eldurum

Re: Champions league

Indlæg af eldurum »

zqa skrev:
eldurum skrev: 65-35 i Arsenals favør.
Hvorfor?
Der er self. intet faktuelt over det, men det er hvad jeg fornemmer. Roma spillede en virkelig tam kamp, mens Arsenal havde en pæn håndfuld chancer, som de ikke udnyttede. Deres 1-0 sejr kunne have været noget større.
Til returopgøret vender Adebayor, Eduardo og måske også walcott tilbage, som må siges at være forstærkninger på de offensive pladser.
Roma skal frem på banen, og det giver automatisk huller nede bagved, og hvis Arsenal så først bare scorer én enkelt pind, så skal Roma scorer 3, hvilket jeg ikke tror de gør. Desuden er De Rossi er ikke med næste gang pga. karantæne..
Det er som sagt en estimering - Roma har ikke været for overbevisende. Det har Arsenal tilgengæld heller ikke set igennem hele sæsonen indtil videre, men de plejer at kunne yde i de store kampe, derfor tror jeg mest på dem - selvom der kan ske alt i knockout-kampene.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Champions league

Indlæg af zqa »

God begrundelse. Roma er dog stærke hjemme, og plejer at spille væsentligt bedre hjemme end ude. Jeg synes stadig den er meget lige. 55-45 på roma sejr, men om de går videre, det ved jeg endnu ikke.
#jesuisSheep

eldurum

Re: Champions league

Indlæg af eldurum »

zqa skrev:God begrundelse. Roma er dog stærke hjemme, og plejer at spille væsentligt bedre hjemme end ude. Jeg synes stadig den er meget lige. 55-45 på roma sejr, men om de går videre, det ved jeg endnu ikke.
Det har du helt ret i, der er en verden til forskel på Roma ude og hjemme. Statistisk set har Roma vundet 9, fået 2 uafgjorte og tabt én gang i serie a, hvorimod de har tabt 7 ude og kun vundet 4.

Som sagt, alt kan ske..

eldurum

Re: Champions league

Indlæg af eldurum »

Odds:

Chelsea ? - ? Juventus
gæt: 1 eller x (tæt)

Real Madrid ? - ? Liverpool
gæt : x

Sporting Lisbon ? - ? Bayern Munich
gæt : x ? ?

Villarreal ? - ? Panathinaikos
gæt: 1

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 843
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: Champions league

Indlæg af Diabolito »

Jeg oddsede alle kampe i går X.. Ærgeligt at tabe den på et straffespark, men jeg syntes stadig det var meget godt ramt
El Señor de las Tartas

eldurum

Re: Champions league

Indlæg af eldurum »

Det er bittert når det sker, at man intet vinder pga. én kamp ..
Hvad havde du fået igen ?

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 843
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: Champions league

Indlæg af Diabolito »

Omkring de 5000 for en 50'er. Havde også været for godt til at være sandt at spille 4 x X og få dem alle hjem.

Det var mere ærgeligt i sidste runde af slutspillet, hvor alle kampe gik hjem med undtagelse af Liverpool - Atl. Madrid. Her skulle Atl. Madrid vinde på udebane og Liverpool får et straffe i 5 minutters overtid, der overhovedet ikke var skyggen af. Der var nærmere frispark til forsvarsspilleren. Dér var jeg bitter...
El Señor de las Tartas

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Champions league

Indlæg af emo »

I aften ender alle kampene under 2,5 mål, pånær Pana kampen hvor de går amok og scorer en del med mulgihed for x.
Allez...

XaviHernandez

Re: Champions league

Indlæg af XaviHernandez »

Chelsea - Juventus
X

Real Madrid - Liverpool
2

Sporting Lisbon - Bayern Munich
X

Villarreal - Panathinaikos
1

eldurum

Re: Champions league

Indlæg af eldurum »

Hvor er Xabi Alonso vanvittig med de skud han fyrer af fra midten af , virkelig tæt på at han score til 0 - 1 i liverpool-real kampen.

eldurum

Re: Champions league

Indlæg af eldurum »

nu begynder det virkelig at se sort ud for Madrid..... :D

Toure

Re: Champions league

Indlæg af Toure »

Yeah, Real Madrid taber! Xabi Alonso spillede fantastisk, og det gjorde Kuyt faktisk også. Benayoun gjorde det også godt, og scorer et dejligt mål. Er dette starten på Real Madrid nedgang?! Lad os håbe det... :wink:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 7 gæster