Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Champions league

Indlæg af A$AP »

Fuldstændigt skudt, at Pogba ikke starter.. En midtbane med Herrera, Tominay og Matic kan selv Valverde ikke overgå.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Champions league

Indlæg af Flax_Generous »

Ræsonnementet er, at Pogba ikke er 100% klar, fordi han var syg i lørdags. Men ja, Mourinho graver sin egen grav, hvis det går galt med sådan en opstilling. Martial mangler også efter min mening.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8347
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: Champions league

Indlæg af Michman »

Kæft De Gea er verdens bedste målmand by fare..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Champions league

Indlæg af MessiPogba »

Hvor er de Gea bare unaturlig god. Den redning der er vild.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Champions league

Indlæg af MessiPogba »

Flax_Generous skrev:Ræsonnementet er, at Pogba ikke er 100% klar, fordi han var syg i lørdags. Men ja, Mourinho graver sin egen grav, hvis det går galt med sådan en opstilling. Martial mangler også efter min mening.
Det er i hvert falid risikabelt, at Mourinho turde at bænke Pogba op til sådan en stor kamp for Uniteds sæson.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Champions league

Indlæg af Blaugrana92 »

Det er selvfølgelig en ekstremt flot redning af De Gea, men det er virkelig også en elendig afslutning af Muriel. Han kan ikke placere den værre. Apropos, var det meget imponerende, at Werge ikke engang kunne kende forskel på Muriel og Mercado.

Jeg er overordnet uimponeret af United.

Det er nok ikke engang så meget selve præstationen, men nærmere tilgangen. Sevilla er et godt hold, bevares, men de er altså ikke bedre, end at United med det hold de har - med de penge de har brugt de sidste to-tre år - simpelthen bare bør slå dem. Også på udebane. Det er ikke længe siden at Sevilla fik enormt store klø af Eibar.

Jeg var selv på Ramón Sánchez Pizjuán til kampen mod Girona, og Girona var helt bestemt det bedst spillende hold. Sevilla var heldige med at få alle tre point med. Nu er Banega godt nok med i dag - i modsætning til kampen mod Girona - men ellers er midtbanen virkelig til at snakke med. N'Zonzi har store bevægelser, og hvis han bliver udsat for intenst presspil, ligesom Girona udsatte ham for, så kommer han altså til kort. Men Mourinho er som altid forudsigeligt kedelig og defensiv i de her kampe.

I øvrigt er det lidt vildt at se en 32-årig Jesús Navas løbe fra Alexis Sánchez med bolden for fødderne. Han er godt spillende i dag.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Champions league

Indlæg af MessiPogba »

Blaugrana92 skrev:Det er selvfølgelig en ekstremt flot redning af De Gea, men det er virkelig også en elendig afslutning af Muriel. Han kan ikke placere den værre. Apropos, var det meget imponerende, at Werge ikke engang kunne kende forskel på Muriel og Mercado.

Jeg er overordnet uimponeret af United.

Det er nok ikke engang så meget selve præstationen, men nærmere tilgangen. Sevilla er et godt hold, bevares, men de er altså ikke bedre, end at United med det hold de har - med de penge de har brugt de sidste to-tre år - simpelthen bare bør slå dem. Også på udebane. Det er ikke længe siden at Sevilla fik enormt store klø af Eibar.

Jeg var selv på Ramón Sánchez Pizjuán til kampen mod Girona, og Girona var helt bestemt det bedst spillende hold. Sevilla var heldige med at få alle tre point med. Nu er Banega godt nok med i dag - i modsætning til kampen mod Girona - men ellers er midtbanen virkelig til at snakke med. N'Zonzi har store bevægelser, og hvis han bliver udsat for intenst presspil, ligesom Girona udsatte ham for, så kommer han altså til kort. Men Mourinho er som altid forudsigeligt kedelig og defensiv i de her kampe.

I øvrigt er det lidt vildt at se en 32-årig Jesús Navas løbe fra Alexis Sánchez med bolden for fødderne. Han er godt spillende i dag.
Altså helt ærligt. Hvad forventer du af et Mourinho-trænet hold? Han kunne have Messi, prime Iniesta, Kroos, Boateng, Marcelo, Busquets, Lewandowski, og han ville stadigvæk spille som en kujon.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: Champions league

Indlæg af Xavi6Smede »

Pogba er virkelig ikke nogen specielt god fodboldspiller.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Champions league

Indlæg af Flax_Generous »

United har ikke været gode, men den her kamp er ikke engang i nærheden af at være en af Uniteds mest defensive og destruktive præstationer.

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Champions league

Indlæg af Kubala »

Svært for Pogba at folde sig ud, når instrukserne er så fastlåst.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Champions league

Indlæg af Blaugrana92 »

Xavi6Smede skrev:Pogba er virkelig ikke nogen specielt god fodboldspiller.
Selvfølgelig er han det. Han var fantastisk i Juventus. Mourinhos tilgang i kampe, som den her, er desværre bare the stuff of nightmares for spillere som Pogba.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8347
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: Champions league

Indlæg af Michman »

Xavi6Smede skrev:Pogba er virkelig ikke nogen specielt god fodboldspiller.
Han er en af de bedste midtbane spillere. Han er virkelig god. Det er forkert at skrive at han ikke er specielt god..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Champions league

Indlæg af Kubala »

Og så har han(Pogba) lavet 10 assist og 3 mål i 17 kampe, så helt dårlig er han vel ikke? Mou har bare dræbt manden. Forkert position samt fastlåst rolle.

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: Champions league

Indlæg af Xavi6Smede »

Pogba har store kvaliteter, teknisk og fysisk er han fremragende. Men han er også skrækkelig uintelligent på banen, og han tager så mange forkerte beslutninger. Han er milevidt fra de bedste spillere.
Men det klart, at det ikke fremmer hans åbenlyse kvaliteter, at spille under Mourinho.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Champions league

Indlæg af Flax_Generous »

Pogba er ikke uden ansvar for sine dårlige kampe, men Mourinho bruger ham åbenlyst heller ikke på en måde som får det optimale ud af ham. Det kan man i øvrigt sige om alle Uniteds offensive spillere.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: DrGink og 35 gæster