Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14992
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1683 gange
Blevet takket: 1121 gange
Kontakt:

Re: Champions league

Indlæg af Lopezzz »

Det her venter dem på Camp Nou

phpBB [video]
MDCCCXCIX

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: Champions league

Indlæg af LeoMessi »

Real Madrid imponerer overhovedet ikke og det er før blevet bevist, at de er til at snakke med på Bernabéu, men så skal en som f.eks. Lewandowski til at steppe alvorligt op, hold fast hvor var han dårlig hele kampen igennem.

FC Bayerns bænk er forresten også enormt dårlig, ham Corentin Tolisso? Skræmmende.

Forstår heller ikke helt, at man valgte at satse med Robben, når der alligevel er en returkamp om små 6 dage? Han var tydeligvis ikke fit.
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Champions league

Indlæg af MessiPogba »

Jines skrev:Well, smuk fodbold må man altid have respekt for, og det er jo ikke ligefrem det United og tildels os brillierer i pt.
Ja, Liverpool spiller fantastisk fodbold og dejligt frisk. Jeg hader bare den klub så meget.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Champions league

Indlæg af MessiPogba »

Jeg er simpelthen imponeret over, at Bayern har negligeret det at have fart i offensiven. Det er kun Coman, der er et lyn. Robben kan jo ikke løbe for fuld kraft, for så bliver han skadet.

De fjernede Costa for at hente James. James er dygtig, men han har ikke fart.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Champions league

Indlæg af Kubala »

Bayern gjorde det meste rigtigt. De var bare virkelig uskarpe. Det er jo ligegyldigt, om deres kanter havde fart eller ej(de har i øvrigt fint nok med fart), når man kan skabe chancer, hvilket de gjorde i massevis. Hvad de ikke kunne, var at afslutte ordentligt.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Champions league

Indlæg af A$AP »

Det hele er Neymars skyld.

Antimadridista
Indlæg: 9220
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 946 gange

Re: Champions league

Indlæg af Antimadridista »

Kan Bayern ikke vikariere for os på campen, så tager vi Real 0-3 i Madrid...

Nej jeg vrøvler...

Er der nogen der sådan halv objektivt kan fortælle mig om det var fair nok i aften...? Ååhh jeg vrøvler stadig..selvfølgelig kan det ikke have været fair.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Champions league

Indlæg af A$AP »

Thiago var bekymrende ringe i dag. Hans afleveringer var elendige, han luntede bare rundt og fik slet ikke sat sit aftryk på kampen. Så kan vi sgu lige så godt beholde Rakitic.

Den kontrollerende midtbane spiller er en døende race. I hvert fald hvis man har Xavi-standarder som mig.

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Champions league

Indlæg af Kubala »

Antimadridista skrev:Kan Bayern ikke vikariere for os på campen, så tager vi Real 0-3 i Madrid...

Nej jeg vrøvler...

Er der nogen der sådan halv objektivt kan fortælle mig om det var fair nok i aften...? Ååhh jeg vrøvler stadig..selvfølgelig kan det ikke have været fair.
Bayern var bedst, men fodbold er ikke altid fair. Men altså, man skal også kunne score og det kunne Bayern ikke. Det er vel så objektivt, man kan være.

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: Champions league

Indlæg af LeoMessi »

A$AP skrev:Thiago var bekymrende ringe i dag. Hans afleveringer var elendige, han luntede bare rundt og fik slet ikke sat sit aftryk på kampen. Så kan vi sgu lige så godt beholde Rakitic.

Den kontrollerende midtbane spiller er en døende race. I hvert fald hvis man har Xavi-standarder som mig.
Vildt, så forskelligt man alligevel kan se på enkelte præstationer.

Jeg synes Thiago lagde dårligt ud i de første par minutter, men efterfølgende var han en af FC Bayerns bedste mand, hvis ikke den bedste.

Han var meget sikker i sin boldomgang (67 pasninger, 62 af dem succesfulde), og lagde to key passes i kampen, hvor blandt dem var den frispilning til Ribery som fuldstændigt misbruger chancen.
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Antimadridista
Indlæg: 9220
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 946 gange

Re: Champions league

Indlæg af Antimadridista »

Real ER skarpe. Punktum.

Bayern var også pænt uskarpe mod Sevilla, så alt andet havde egentlig også overrasket mig.

Det er lidt mærkeligt. Jeg havde det faktisk langt værre efter Real-PSG. Måske vænner man sig bare langsomt til det. Langsomt accepterer man ligesom bare at der ikke er noget at stille op. At det er sådan her det bliver.

Men derfra og til reelt at se kampene..no thanks.

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Champions league

Indlæg af Kubala »

Det er jo meget fint med de tal(med afleveringsprocenter og keypass til Ribery; som i øvrigt bare skulle skubbes til siden, noget der ikke burde være det sværeste i verden på det niveau), men han lavede grusomme fejlafleveringer, som skabte virkelig farlige omstillinger og situationer. Derudover er han total passiv og nonchalant ved deres første mål. Han kigger bare, hvor han i stedet for skulle have gået hen mod Marcelo.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7072
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Champions league

Indlæg af Daluigi »

Hvis Real vinder i år, så har de fået en fortjent svær vej og på fornem vis vundet den. Fred være med det. De bliver nr. 3 i Spanien :lol:

Synes folk har for travlt med at fokusere på rivalerne, når de reelt set er os voldsomt underlegne denne sæson. Vi dominerer dem dette årti, husk nu at nyde det.
Forumlegende

Kawhi
Indlæg: 215
Tilmeldt: man aug 14, 2017 8:16 am
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: Champions league

Indlæg af Kawhi »

Daluigi skrev:Synes folk har for travlt med at fokusere på rivalerne, når de reelt set er os voldsomt underlegne denne sæson. Vi dominerer dem dette årti, husk nu at nyde det.
Hvis de nu vinder CL i år, så har de vundet turneringen 4 gange de seneste 5 år. På den helt store internationale scene i verdens største klubturnering, så er det nok mere Real der dominerer os.

At vi har overtaget i de indbyrdes opgør og dominerer den hjemlige turnering er fantastisk, men vores præstationer i Europa beviser bare at vi ikke er så overlegne som vi ønsker.

Er meget tilfreds med at hive to titler denne sæson ift. forventningerne i pre-season, men mere positivt er der vel heller ikke at sige om vores sæson?

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Champions league

Indlæg af Flax_Generous »

Det er lidt sært. Når man kigger i historiebøgerne vil det se ud som om Real Madrid var Europas suverænt bedste hold. Man vil næppe bemærke, at de faktisk kun har ét mesterskab i de seneste fem år. Men hatten af for deres succes i Champions League - de har styr på den turnering.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster