Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Rivaldo10

Re: Champions league

Indlæg af Rivaldo10 »

Passer mig fint, at vi sandsynligvis møder Chelski. Forhåbentlig slår vi dem ud igen.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15120
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1705 gange
Blevet takket: 1133 gange
Kontakt:

Re: Champions league

Indlæg af Lopezzz »

FC. Barcelona skrev: Finalen bliver en gentagelse af 2006. :D
hehe jeg tænker på det samme :wink:
MDCCCXCIX

Rivaldo10

Re: Champions league

Indlæg af Rivaldo10 »

Kunne være fedt. Også de 2 hold i Europa, der spiller det flotteste fodbold IMO. SÅ det ville være en sejr for fodbolden. Ville også være et fedt modsvar og KÆMPE modsætning til AC-Milan-Liverpool opgørene.

XaviHernandez

Re: Champions league

Indlæg af XaviHernandez »

Lopezzz skrev:
FC. Barcelona skrev: Finalen bliver en gentagelse af 2006. :D
hehe jeg tænker på det samme :wink:
Med Abidal som målscorer :D

Brugeravatar
GiovaniDosBentzen
Indlæg: 273
Tilmeldt: tors mar 13, 2008 11:59 pm
Geografisk sted: Århus !
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: Champions league

Indlæg af GiovaniDosBentzen »

Chelsea - Liverpool , sindsyg kamp ... Reina og Cech ser dog skidte ud i nogle situationer ..
the story of life is quicker than the wink of an eye. the story of love is hello and goodbye, until we meet again - jimi hendrix

Toure

Re: Champions League

Indlæg af Toure »

Jeg har kun éen ting at sige om Manchester United, efter CL kampen mod Porto her i aftes: De er drønhamrende kedelige. At spille så trælst og uattraktivt og tilmed slippe godt fra det, går over min forstand. Efter min mening har United kun en Cristiano Ronaldo, som har sine momenter og et godt skud, og ellers er de gode til at pakke sig ind i forsvaret og ligge der hele kampen.

Det må siges at være et supergodt spark, Ronaldo får sat i kassen, men det er også det eneste positive glimt ved kampen i aftes. Personligt håber jeg at Manchester United kommer i finalen, og bagefter får lammetæv af et velfungerende Barca-hold. :wink:

Hold kæft, hvor hader jeg Manchester United...

Jbninc

Re: Champions league

Indlæg af Jbninc »

Jeg er måske naiv, men jeg sidder egentlig med en ok fornemmelse nu hvor Chelsea er blevet vores modstander. De kampe jeg har set med engelske storhold, så får de problemer så snart det går rigtig, rigtig stærkt langs jorden, mens når det foregår i luften så er en helt anden sag. Hvad syntes i?

Toure

Re: Champions league

Indlæg af Toure »

Jeg er helt enig. I luften havde de engelske hold godt styr over det (høje forsvarsspilere), men over jorden ser de meget, meget rundtossede ud - især Chelsea, som vi jo skal møde. Det kan, efter min overbevisning, godt blive en meget afgørende faktor i kampene mod dem, og videre prolongation til finalen. Men det bliver helt klart nogle spændende, og gode kampe vi ser i møde. :wink:

Jbninc

Re: Champions League

Indlæg af Jbninc »

Zinker skrev:Jeg har kun éen ting at sige om Manchester United, efter CL kampen mod Porto her i aftes: De er drønhamrende kedelige. At spille så trælst og uattraktivt og tilmed slippe godt fra det, går over min forstand. Efter min mening har United kun en Cristiano Ronaldo, som har sine momenter og et godt skud, og ellers er de gode til at pakke sig ind i forsvaret og ligge der hele kampen.

Det må siges at være et supergodt spark, Ronaldo får sat i kassen, men det er også det eneste positive glimt ved kampen i aftes. Personligt håber jeg at Manchester United kommer i finalen, og bagefter får lammetæv af et velfungerende Barca-hold. :wink:

Hold kæft, hvor hader jeg Manchester United...
Ja den måde de spiller udebanebold på har man set mange gange før. Fedt mål af Ronaldo, men jeg sidder og tænker på hvad de gør når det går rigtig, hurtigt langs jorden. Dér tror altså man har mange muligheder mod Uniteds midterforsvar. Lad os håbe på drømmefinalen :)

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15120
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1705 gange
Blevet takket: 1133 gange
Kontakt:

Re: Champions league

Indlæg af Lopezzz »

Jeg hader CL fordi der er altid mindst 2 samme hold fra england i semifinalen.
Det er lige som sidste år bare Arsenal istedetfor Liverpool :x
Pisse irriterende!
Jeg håber virkeligt at vi smadrer dem allesammen.

Manchester er som altid ufortjent videre. Har simpelthen fået nok af dem.
Glæder mig snart hvor Ferguson går på pension.

Fcuk CL! Længe leve La Liga og CDR!
MDCCCXCIX

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Champions league

Indlæg af JonasV »

Lopezzz skrev:
Jeg håber virkeligt at vi smadrer dem allesammen.
Amen. Hvor var det dog en ekstremt uinspirerende Man U-Porto kamp.

Jbninc

Re: Champions league

Indlæg af Jbninc »

Lopezzz skrev:Jeg hader CL fordi der er altid mindst 2 samme hold fra england i semifinalen.
Det er lige som sidste år bare Arsenal istedetfor Liverpool :x
Pisse irriterende!
Jeg håber virkeligt at vi smadrer dem allesammen.

Manchester er som altid ufortjent videre. Har simpelthen fået nok af dem.
Glæder mig snart hvor Ferguson går på pension.

Fcuk CL! Længe leve La Liga og CDR!
Argh. Syntes nu ikke det var ufortjent. Efter min mening spiller United en god gang kedelig defensiv fodbold, og det er ikke kun i udebanekampene i CL. Jeg håber da virkelig de får problemer mod et Arsenal hold, der virker til at kunne finde hinanden i angrebet igen. For fodboldens skyld, så lad dog Arsenal eller Barca vinde CL trofæet i år.

Brugeravatar
Jamial
Indlæg: 1038
Tilmeldt: lør okt 20, 2007 8:16 pm
Har takket: 417 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: Champions league

Indlæg af Jamial »

Jeg er måske snæversynet siden jeg er Man. United tilhænger (Jeg har elsket både United og Barca siden jeg var 7 år gammel eller deromkring, og elsker begge hold lige meget... det kan man godt, ja...), men jeg synes nu United fortjent gik videre. De spillede en rigtig flot første halvleg, og Porto kom ikke frem til noget, United havde chancer til 2, 3 og 4-0 i første halvleg.

Jeg håber på en finale mellem to giganter, nemlig Barca og United.

United er på vej til at vinde FEM titler i år, det er aldrig nogensinde sket før. De er også på vej til at blive det første hold der vinder CL to år i træk. (VM for Klubhold og Carling Cuppen er vundet, FA CUP, PL og CL tilbage)

Barca er på vej til at vinde "The Tripple".

En finale mellem de to hold, hvor vinderen med sejren vil have vundet alle turneringer de har deltaget i, i løbet af sæsonen, er for mig den mest retfærdige finale.

Og jeg tror sgu ikke det bliver kedeligt.

Hævneren
Indlæg: 127
Tilmeldt: lør sep 22, 2007 10:27 pm

Re: Champions league

Indlæg af Hævneren »

Jamial skrev:Jeg er måske snæversynet siden jeg er Man. United tilhænger (Jeg har elsket både United og Barca siden jeg var 7 år gammel eller deromkring, og elsker begge hold lige meget... det kan man godt, ja...), men jeg synes nu United fortjent gik videre. De spillede en rigtig flot første halvleg, og Porto kom ikke frem til noget, United havde chancer til 2, 3 og 4-0 i første halvleg.

Jeg håber på en finale mellem to giganter, nemlig Barca og United.

United er på vej til at vinde FEM titler i år, det er aldrig nogensinde sket før. De er også på vej til at blive det første hold der vinder CL to år i træk. (VM for Klubhold og Carling Cuppen er vundet, FA CUP, PL og CL tilbage)

Barca er på vej til at vinde "The Tripple".

En finale mellem de to hold, hvor vinderen med sejren vil have vundet alle turneringer de har deltaget i, i løbet af sæsonen, er for mig den mest retfærdige finale.

Og jeg tror sgu ikke det bliver kedeligt.
Øh Manchester spillede overhovedet ikke flot, det eneste positive de kan være stolte af var Ronaldos langskud og så Vidic og Rio der lukkede flot af.
Resten af holdet præsterede ikke noget nævneværdigt mod et på papiret meget svagere hold.

Jeg er træt af deres uinspirerede og irriterende effektive fodbold, håber virkelig Arsenal banker dem ud på et par kasser af Bendtner.

benjamin
Indlæg: 177
Tilmeldt: man dec 22, 2008 7:04 pm
Geografisk sted: Kbh NV
Har takket: 3 gange

Re: Champions league

Indlæg af benjamin »

Hævneren skrev:håber virkelig Arsenal banker dem ud på et par kasser af Bendtner.
1:1.000.000, desværre... Det skal komme fra nogle af de andre!
Stick to your guns.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster