Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

vamosbarca

Re: Champions league

Indlæg af vamosbarca »

FRYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD farvel madrid og alle jer madrid fans der hånede os :glad:

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Champions league

Indlæg af Skydefinten »

Nøj, nøjerne Neuer er god.

Dejlig dag. Min uge er blevet betydelig bedre nu. Priceless at se C.R, Kaka og Ramos brænde. Smukt at de røg ude hjemme.

FCB har nogle interessante spillere, en god blanding af modne klasse spillere og unge talenter. Gustavo og Alaba spillede en stor kamp - og Sveinur på midtbanen var også stærk.

Billede
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

mathi
Indlæg: 336
Tilmeldt: søn maj 02, 2010 3:48 pm
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 25 gange

Re: Champions league

Indlæg af mathi »

Hvad betyder den del omkring Inglesia og Pep på forsiden?

Og tillykke til Bayern. Jeg har svært ved ikke at være en smule skadesfro...

Brugeravatar
Kenneth
Indlæg: 61
Tilmeldt: tors jul 20, 2006 6:04 pm
Geografisk sted: Nordjylland
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: Champions league

Indlæg af Kenneth »

mathi skrev:Hvad betyder den del omkring Inglesia og Pep på forsiden?
Barca har en plan B hvis Pep ikke siger ja.

Pep har et tilbud fra FA som vil have ham til at lede det engelske landshold frem mod VM 2014.
¡Visca el Barça! FCBarcelona Soci num. 96111

Badabing
Indlæg: 1297
Tilmeldt: søn dec 04, 2011 11:36 pm
Har takket: 89 gange
Blevet takket: 96 gange

Re: Champions league

Indlæg af Badabing »

Jeg fandt et sjovt billede som jeg syntes at jeg bare MÅTTE lægge herind :grin:

Billede

Alle sagde til Cibeles, til Cibeles !!
Så jeg sparkede den derover

:lol: :lol: :lol:
ᕦ( ͡° ͜ʖ ͡°)ᕤ

mathi
Indlæg: 336
Tilmeldt: søn maj 02, 2010 3:48 pm
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 25 gange

Re: Champions league

Indlæg af mathi »

Billede

mathi
Indlæg: 336
Tilmeldt: søn maj 02, 2010 3:48 pm
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 25 gange

Re: Champions league

Indlæg af mathi »

Kenneth skrev:
mathi skrev:Hvad betyder den del omkring Inglesia og Pep på forsiden?
Barca har en plan B hvis Pep ikke siger ja.

Pep har et tilbud fra FA som vil have ham til at lede det engelske landshold frem mod VM 2014.
Takker :-)

Brugeravatar
Alchemist
Indlæg: 221
Tilmeldt: ons sep 22, 2010 3:03 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 6 gange

Re: Champions league

Indlæg af Alchemist »

Priceless :grin:

Billede
Follow your inner moonlight; don't hide the madness.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Champions league

Indlæg af Skydefinten »

Bemærkede også at Mou var utilfreds med opbakningen. Han pegede op på Bayern M.'s medrejsende fans, og gestikulerede, at det var dem man kunne høre.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Champions league

Indlæg af # 23 »

Jeg har en ting at sige efter gårdagens kamp!

DAVID ALABA!!!!

Og så til fed info om Alaba
Alaba was born in Vienna to a Filipino mother (a nurse) and a Nigerian father (a DJ and former rapper)
Hvis Alaba kommer til Barca, kan det være, at Alabas far og Pinto (AKA DJ Wahid) kunne lave sange sammen!
Senest rettet af # 23 tors apr 26, 2012 9:46 am, rettet i alt 1 gang.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Champions league

Indlæg af Heartbreaker »

Jeg har en årlig tradition med nogle venner, hvor vi hvert år ved CL finalen laver en lækker middag og spiser sammen, hvorefter vi ser kampen og tager i byen. Det bliver lige pludseligt lidt lettere, nu hvor Real heller ikke er med i finalen. Gogo Bayern!
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Champions league

Indlæg af rummenigge »

Hvad kan man sige. Retfærdigheden sker fyldest.

Mourinhos klamme hold og deres mafiametoder fortjener at ryge ud. At det så spillemæssigt også er fortjent er klart Bayerns fortjeneste.

Siden sidste uge har Neuer været min nye drømmemålmand. Seriøst så ville jeg ikke ha noget i mod at have Neuer på mål for Barca (måske er jeg lidt vrissen på Valdes) .

...men ok, Valdes plejer at være god i modgang, hvis han kan løfte sit spil igen så er der en masse gode år tilbage i ham.

Fedt at Madrid har failet i cup turneringerne. I bagklogskabets lys vil den klub altid have et overvurderet hold. Desto mere ærgeligt er det at Barca i denne uge skulle døje med den største mentale prop!

Madrids 2.sæsons-Inter magi er røget ud af vinduet selv for den mest hardcore fan. :cool: Har bare en optimistisk fornemmelse af at Barca komme til at feje gulv med Madrid til næste sæson. Lad os være forskånt for skader og lad den mentale sult komme tilbage så ser vi nok en "konge"klub blive voldtaget hårdt næste sæson (måske er jeg lidt opstemt over gårsdagens kamp). Glæder mig allerede til en evt super copa.

Har iøvrigt altid haft sympati for Bayern, da det er en klub for hvem æreskodeks har en betydning og ikke noget man sælger ud af for at få en titel hjem, modsat flere Italienske hold, Chelsea og Mourinhos Madrid.

Så skal vi også lige mindes om at sæsonen ikke har været helt håbløs:
[youtube]lQxrfoEaR3A[/youtube]

EDIT: Enig, Alaba styrer! Ku være spændende i et Barca perspektiv!
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Champions league

Indlæg af # 23 »

rummenigge skrev:Har iøvrigt altid haft sympati for Bayern, da det er en klub for hvem æreskodeks har en betydning og ikke noget man sælger ud af for at få en titel hjem, modsat flere Italienske hold, Chelsea og Mourinhos Madrid.
Jeg ejer ikke et gram respekt for Bayern. Deres klamme forførelsesmetoder med, at de nakker alle konkurrenternes stjerner og heraf køber et halvt hold, så snart det går galt a la Real, er jeg meget i mod. Så snart der er modvind, så klager alle i klubben internt hinanden fra højre til venstre. De minder meget om Real, og den slags bryder jeg mig ikke om. Hvem husker ikke, at Beckenbauer går ud her for nyligt og kritiserer Robben for at være egoistisk? Hvem fanden går ud og klager over holdets stjerne i pressen? Sig det dog privat og lad der ikke blve koget mere suppe på det.

Derfor hader jeg Bayern. En mental tøseklub, der er en dårlig taber og bare generelt klamt. Jeg var så glad, da Dortmund slog dem igen med deres talentfodbold og flotte fodbold mod primadonnaerne derfra.

Desuden har jeg ikke haft respekt siden 99-finalen, hvor Bayern af en eller anden sjov grund har hatet på United.

Håber Chelsea vinder CL!
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Champions league

Indlæg af Skydefinten »

Several media and journalists claim that Guardiola has decided not to renew his contract, ahead of a meeting with president Rosell today.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Champions league

Indlæg af Flax_Generous »

Kenneth skrev:Pep har et tilbud fra FA som vil have ham til at lede det engelske landshold frem mod VM 2014.
Kaos!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 53 gæster