Den Danske Superliga

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af zqa »

"You play like shit".

:lol: :lol: :lol: :lol:
#jesuisSheep

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af MessiPogba »

Hjulmand er virkelig en dygtig træner inden for danske standarder. Stærkt arbejde med at få en flok rollinger til at præstere sammen og nu er det vist 5. eller 6. kamp, hvor de mindst har scoret 4 mål, og de flest eer dem er mod top 6-holdene i Superligaen og ikke kun kegleholdene.

Gad virkelig godt at se Hjulmand i FCK med den økonomiske råderum. Han ville få dem til at spille langt mere appellerende fodbold end det fjeld- og skrigeaben formår at gøre med hans destruktive betonfodbold.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af JonasV »

Af ren nysgerrighed: jer, som hverken holder med Brøndby eller FCK, hvem ser I helst vinde dagens kamp? Og har I overhovedet en holdning til det?

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af Storken »

JonasV skrev:Af ren nysgerrighed: jer, som hverken holder med Brøndby eller FCK, hvem ser I helst vinde dagens kamp? Og har I overhovedet en holdning til det?
Hvis man er neutral og har et hjerte, så håber man William Kvist bliver ydmyget.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af Blaugrana92 »

Brøndby. Jeg kan ikke klare Ståle. Og så er Brøndby i øvrigt et underholdende hold under Zorniger.

Sendt fra min ONEPLUS A3003 med Tapatalk

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af Blaugrana92 »

Nu fik Ståle og Co. så godt nok lige reduceret, men jeg er godt nok imponeret af Hjulmand og Nordsjælland. Han er virkelig en fantastisk træner efter danske standarder. Jonathan Amon er også lidt af en guldklump. 18 år og rundbarberer erfarne modstandere så let som ingenting.

Det er jo i det hele taget et ekstremt talentfuldt hold. To 18-årige, en 19-årig og to 21-årige i startopstillingen i dag, hvor det kun er Asanté og Mtiliga der er ældre end 23 år. Det bliver spændende at se, hvordan de klarer at sige farvel til Marcondes til januar.

Der er dog mange danske klubber, der kunne lære en helt masse af Nordsjælland. AGF for eksempel ...

Sendt fra min ONEPLUS A3003 med Tapatalk

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af B-Freak »

Blaugrana92 skrev:Nu fik Ståle og Co. så godt nok lige reduceret, men jeg er godt nok imponeret af Hjulmand og Nordsjælland. Han er virkelig en fantastisk træner efter danske standarder. Jonathan Amon er også lidt af en guldklump. 18 år og rundbarberer erfarne modstandere så let som ingenting.

Det er jo i det hele taget et ekstremt talentfuldt hold. To 18-årige, en 19-årig og to 21-årige i startopstillingen i dag, hvor det kun er Asanté og Mtiliga der er ældre end 23 år. Det bliver spændende at se, hvordan de klarer at sige farvel til Marcondes til januar.

Der er dog mange danske klubber, der kunne lære en helt masse af Nordsjælland. AGF for eksempel ...

Sendt fra min ONEPLUS A3003 med Tapatalk
Helt enig!


Nu er jeg selv Brøndby mand, men er hamrende imponerende hvad Nordsjælland har gang i og hvad Hjulmand kan få stablet på benene.
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af A$AP »

Hahah.

Fandme op ad bakke med det her mesterskabs- og nedrykningssystem i superligaen.

PuyolErGud
Indlæg: 10727
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 598 gange
Blevet takket: 574 gange

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af PuyolErGud »

A$AP skrev: Hahah.

Fandme op ad bakke med det her mesterskabs- og nedrykningssystem i superligaen.
Ja, lige på det punkt er det lidt sort. I stedet for at have 3/4 point ned til nedrykningskampe, har de nu 10 point.

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af MessiPogba »

A$AP skrev: Hahah.

Fandme op ad bakke med det her mesterskabs- og nedrykningssystem i superligaen.
En, der lige gider at forklare mig, hvorfor en af SønderjyskEs spiller er tosset over, at de har angiveligt har tabt med vilje? Hvorfor skulle de have gjort det?

Midtjyllands sidste mål ser også en anelse suspekt ud. Hvad er grunden bag dette?
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af zqa »

MessiPogba skrev:
A$AP skrev: Hahah.

Fandme op ad bakke med det her mesterskabs- og nedrykningssystem i superligaen.
En, der lige gider at forklare mig, hvorfor en af SønderjyskEs spiller er tosset over, at de har angiveligt har tabt med vilje? Hvorfor skulle de have gjort det?

Midtjyllands sidste mål ser også en anelse suspekt ud. Hvad er grunden bag dette?
Udover, at det er pinligt at tabe med vilje, så giver en 7. plads den "sværeste" pulje ift 8. pladsen. De er kommet i gruppe med de klart dårligste hold i suppen.
#jesuisSheep

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af zqa »

For lige at udpensle det helt, så er de kommet i gruppe med Randers og Lyngby, de er 10 point foran begge. Så de skal KUN kæmpe med OB om 1. pladsen og dermed kampen om EL pladsen.
#jesuisSheep

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af zqa »

Disciplinærudvalget går sandsynligvis ind i sagen - og så siger DBU at de vil kigge på turneringsformen. Tak!
#jesuisSheep

Starnils
Indlæg: 447
Tilmeldt: man jun 20, 2016 11:02 pm
Har takket: 165 gange
Blevet takket: 65 gange

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af Starnils »

Nu ser jeg generelt ALDRIG fodbold fra Superligaen (Min første kamp i flere år), men jeg er meget imponeret over niveauet i BIF v FCK kampen :o
Socio. no. 54.257

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af Blaugrana92 »

Starnils skrev:Nu ser jeg generelt ALDRIG fodbold fra Superligaen (Min første kamp i flere år), men jeg er meget imponeret over niveauet i BIF v FCK kampen :o
FCK har spillet rigtig meget under niveau i denne sæson, men er selvfølgelig et stærkt hold. Brøndby er virkelig imponerende at se. Mukhtar og Pukki er virkelig, virkelig nogle dygtige fodboldspillere, som jeg egentlig synes er alt for gode til Superligaen, men netop derfor er det selvfølgelig dejligt at de er der. Det samme kan i øvrigt siges om Midtjylland. Altså, at de er et rigtig godt fodboldhold. De spiller langt fra ligeså underholdende som Brøndby, men Duelund, Wikheim og Jakob Poulsen er virkelig også nogle fantastisk (altså efter Superliga-niveau) spillere!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 49 gæster