Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

emo
Indlæg: 17807
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Sv: Champions league

Indlæg af emo »

mozadreve skrev:Jeg kan simpelthen ikke forstå hadet mod Ronaldo. Med til historien om Ronaldo er også at han efter kampen gik op til en tilfældig tilskuer, tog ham ned på banen, gav ham sin trøje og gav ham et kæmpe kram med egen hoved på hans bryst.
Det var ikke en tilfældig tilskuer, der var Cristianos eneste ven.
Allez...

mozadreve

Re: Champions league

Indlæg af mozadreve »

Quaresma skrev:Billede

Bayern = Hiros de puta?
Det er smagsløst, nu snakkede jeg også om individet Ronaldo og ikke holdet som helhed. Det er ikke nogen hemmelighed at Real Madrid er europa's mest arrogante klub. Men lad os nu komme videre, det er ikke verdens undergang. Der går nok 12-30 år før "kongeklubben" kommer i en finale igen.

emo
Indlæg: 17807
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Champions league

Indlæg af emo »

Thomas Gravgaard
Dagbog fra en lørdag nat: 23.55 Går i seng med en blanding af enorm stolthed og frustration. 00.30 Fiona græder i søvne. Hun har nok mareridt om Sergio Ramos. 01.10 Lucca kalder. Hun har også haft mareridt, måske om en fimset portugiser. Hun er bange for skyggerne på væggen. Jeg foreslår at slukke vågelampen, da det er dén, der laver skyggerne, men hun foretrækker en løsning, hvor hun lægger to hovedpuder over sit hoved og sover videre. 02.50 Fiona vågner rutinemæssigt til en times nattehygge med sin mor. Jeg står op, redder op til Lucca og mig i den modsatte ende af huset, så vi ikke skal høre på dem, har glemt klemmer til mørklægningstæppet, så forlader nøgen huset og finder nogle uden for på plænen, efter enten at have trådt på en dræbersnegl eller en kolossal snotklat. 05.30-06.30 Bliver gentagne gange vækket ved at Lucca banker sin storetå ind mellem mine balder, mens hun grynter fornøjet. Har en sidste, flygtig drøm om, at Atlético-spillerne skal have taget holdfoto EFTER kampen, mens de alle har blod i hovedet. Så står jeg op til bevidstheden om, at Real Madrid var en fortjent vinder, men at hverken Sergio Ramos, formidable Marcelo eller ham den slimede portugisiske ekshibitionist, som jeg forlængst har gravet et hul til i baghaven (måske var det i virkeligheden ham, jeg trådte på...?), kan ændre det faktum, at vi vandt den spanske liga og Europas hjerter. Nu skinner solen, VM venter og lå lå lå.
Fodboldredaktør på 6'eren og erklæret Atl. fan... hvor 6'eren glade bliver Real fans fra nu af, fine beskrivelse !
Allez...

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Champions league

Indlæg af Quaresma »

Ronaldo er den mest selvoptagede i hele klubben? Han er personificering af ego - fortrak ikke en mine, hverken da Ramos eller Bale scorede, men jublede modsat som om han alene havde hjemtaget trofæet, da han scorede på endnu et af sine straffespark.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Tello
Indlæg: 7712
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: Sv: Champions league

Indlæg af Tello »

mozadreve skrev: Jeg kan simpelthen ikke forstå hadet mod Ronaldo. Med til historien om Ronaldo er også at han efter kampen gik op til en tilfældig tilskuer, tog ham ned på banen, gav ham sin trøje og gav ham et kæmpe kram med egen hoved på hans bryst.
Han forsikrede sig lige, at kameraet fulgte ham. Han gjorde det kun for at stille sig selv i et godt lys og gøre sine fanboys endnu mere kåde ved tanken om ham.
mozadreve skrev: Men sad alligevel altid i skyggen af Lionel Messi.


Det er præcis der han hører til, i Messis skygge, forevigt.
mozadreve skrev: Ja han fejrer sit mål med at tage trøjen af og flexe kroppem. So what? Det er af begrejstring ikke af arrogance. Han er utrolig glad for at have vundet La Decima også endda selv score et mål i finalen. Jeg tror vi alle vil have følt på samme måde, forskellen mellem Ronaldo og andre er så bare at han ikke er bange for at vise hans glæde.


Begejstring? Xavi har vundet ALT, har du nogensinde set ham sådan? Iniesta skaffede VM guld til Spanien, han dedikerede det. Messi kigger op mod himlen hver gang og jeg kunne blive ved. Han er en selvglad egocentrisk fims, ikke andet.
mozadreve skrev: For mig er Ronaldo et af den mest hårdtkæmpende spiller og man kan virkelig føle at han er sulten i hvert eneste kamp.


For at han kan skaffe SIG SELV rekorder og publicitet og for at han kan udstille det hele på det museum han SELV oprettede og dedikerede til SIG SELV.

/ Rant over.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

Jeg forstår ikke hele den diskussion omkring Cristiano. Han har alle dage været arrogant, ekstrem selvcentreret og fremstår som en enorm egoistisk person. Det er altså den person, som vi ser i medier, den Cristiano som han har valgt at vise omverdenen. Det kan så være, at han måske privat er det modsatte ( lidt svært at tro på det), men det ved vi ikke noget om, derfor kan vi kun forholde os til det, vi ser på skærmen og i medierne.

At man kan blive overrasket over det, kan jeg dog ikke forstå
Han er den, han er. Ikke min kop te, men hvis andre kan lide ham, er fint nok. Nogle kan godt lide det arrogante, tiltider det usympatiske. Vi er forskellige. Jeg tror dog ikke, han kram til tilskuer var planlagt.

Omvendt er det meget underligt, at man argumentere for ham, med ting som, personen Cristiano, at man skal se bort fra holdet, at han har fortjent succes og måske derfor burde undskyldes, fordi han virkelig stræber efter succes og har stået i skyggen? Hvad er det for nogle argumenter egentlig?

Fodbold er holdsport, man kan selvfølgelig ikke se bort fra det aspekt, og så koncentrere sig alene om personen Cristiano. Det er naturligt, at man i holdsport vil kommentere og diskutere, hvis en atlet fremstår som en, der vægter egen succes mere end holdets. En atlet, der føler han er centrum for alt, det gør Cristiano ofte. Sådan fremstår det. Hvis det var tennis eller golf, havde folk nok heller ikke kommenteret det.

Så kommer vi til fortjent og ufortjent succes. Det er et useriøst argument. Næsten samtlige fodboldspillere fortjener succes, fordi de alle stræber efter succes, selvom de ikke alle er så selvcentreret som Cristiano. Alle stræber efter anerkendelse, og alle står i skyggen af andre. Det er dog langtfra alle, der opfører sig som Cristiano, derfor er det underligt at man er uforstående overfor at folk ikke klapper i sine hænder af Cristiano. Især fordi argumentet er svagt.

Forresten tillykke til Real, de skulle jo vinde på et tidspunkt.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

emo
Indlæg: 17807
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Champions league

Indlæg af emo »

Den scene med den såkaldte fan, kan I dokumentere at dette var en random fan, og at det i realiteten kunne have været hvem som helst som var i hans sted?

Synes alt tyder på at det var en bekendt af ham, især fordi personen er med bag kulissen efter kampen også, sammen med sin dame og Cristianos dame.

Så tror langt fra at det blot var en random tilskuer. ;-)
Allez...

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: Champions league

Indlæg af abx »

Quaresma skrev:
mozadreve skrev:Ja han fejrer sit mål med at tage trøjen af og flexe kroppem. So what? Det er af begrejstring ikke af arrogance.
Hahahhaah, ja - gør som regel det samme, når jeg bliver glad.

Billede

Bayern = Hiros de puta?
Det er normalt at spillere siger/råber hijo de puta i jubelsituationrr. Fx efter scoring
Próxima Estación.... Parallel!

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: Champions league

Indlæg af Luis Enrique »

emo skrev:Den scene med den såkaldte fan, kan I dokumentere at dette var en random fan, og at det i realiteten kunne have været hvem som helst som var i hans sted?
Kommentatorerne på TV3+ - i det omfang de er troværdige - sagde, at det var Cristiano Ronaldos bror.

Jeg undrer mig forresten over, at folk gider bruge så meget krudt på Cristiano Ronaldo. For mig er han der bare. Blah, ikke så meget andet.

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Champions league

Indlæg af Quaresma »

Honestly er det hans ansigt. Det er så fucking grimt, når han får lyst til at brøle lidt

Billede
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

Billede

Hva snakker du om? Ansigtet har ALTID været smukt!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Champions league

Indlæg af Quaresma »

phpBB [video]
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Brugeravatar
Jamial
Indlæg: 1038
Tilmeldt: lør okt 20, 2007 8:16 pm
Har takket: 417 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: Champions league

Indlæg af Jamial »

Dét jeg ikke forstår, er hvorfor I lægger så meget fokus på Ronaldo. Who gives a fuck? Ja, han er et selvisk, egoistisk, selvcentreret menneske, men så lad ham dog være. Hvorfor spilder I jeres tid på at hade ham? ><

mozadreve

Re: Champions league

Indlæg af mozadreve »

Quaresma skrev:
phpBB [video]
haha pragtfuldt. jeg elsker den mand. ærlig og sjov.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Champions league

Indlæg af A$AP »

Jamial skrev:Dét jeg ikke forstår, er hvorfor I lægger så meget fokus på Ronaldo. Who gives a fuck? Ja, han er et selvisk, egoistisk, selvcentreret menneske, men så lad ham dog være. Hvorfor spilder I jeres tid på at hade ham? ><
Bro...

phpBB [video]

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 27 gæster