Awards-tråden

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Awards-tråden

Indlæg af Storken »

emo skrev:Pogbas 2015 er blaaaah, er vel kun med fordi han er et navn og endte i chl, for spillemæssigt har han ikke været noget specielt i foråret og slet slet ikke her i efteråret!
Man skulle næsten have valgt Marchisio frem for Pogba. Italienerens betydning er i hvert fald kommet frem i lyset efter skader i efteråret. De der boldflyttere har måske ikke de vilde stats, men de er hele drivkraften i maskinrummet.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Awards-tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

ulrich skrev:Håbløst at Buffon ikke er nomineret. Bale har vel gjort det godt for Wales.
Well, Gylfi Sigurdsson har også gjort det pænt godt for Island. At Wales er kvalificeret handler ligeså meget om deres fantastisk stærke backkæde, som det handler om at Bale har scoret 5 mål for dem i 2015. Jeg kan ikke få øje på hvorfor Bale skal være blandt de 23 på den shortlist. Han har været ringe for Madrid og har muligvis gjort det fint for Wales, men ikke så godt at det berettiger ham til en plads blandt de 23.

David Silva har i hvert fald været klasser bedre, men bliver af en eller anden grund konstant overset. Han er måske den bedste spiller i Premier League samlet set over de sidste 5 sæsoner, men der er stort set aldrig nogen der snakker om ham på trods af det. Santi Cazorla har også været ret fantastisk for Arsenal, som jo i øvrigt har vundet flere trofæer i 2015 end Real Madrid har. Så er der også en Aubameyang der har bombet for Dortmund. Cavani har også været fantastisk skarp i hele 2015, men det er der slet ingen der snakker om.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1612 gange

Re: Awards-tråden

Indlæg af Piquénbauer »

Hvor er Bussi? Håbløst.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Awards-tråden

Indlæg af Skydefinten »

Piquénbauer skrev:Hvor er Bussi? Håbløst.
Man kan åbenbart ikke ligge på et meget stabilt niveau over lang tid og så være med.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: Awards-tråden

Indlæg af Xavi6Smede »

Den største mangel på listen må helt klart være Alaba.. For mig og se burde han være kandidat til en top 5! Boateng og Buffon mangler bestemt også.
Bale, Kroos og især Robben har intet at lave på den liste i år. Synes heller ikke Iniesta og Rakitic har været gode nok, men de nok med pga vores titler - Busquets fortjener det mere.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 955 gange

Re: Awards-tråden

Indlæg af A$AP »

Så er målene til årets Puska awards blevet offentliggjort, og jeg har allerede selv stemt på et af dem. Det blev scoret mod Aduriz' hold.

Billede

Målene er endnu ikke blevet sat sammen i én video, så her er de. Man kan stemme her http://www.fifa.com/ballon-dor/puskas-award/index.html


Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Awards-tråden

Indlæg af Storken »

Min top 3:
1. Messi
2. Wendell Lira
3. Marcel Ndjeng

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 955 gange

Re: Awards-tråden

Indlæg af A$AP »

Så er nomineringene til UEFA's team of the year kommet, Bale er med. Busi er ikke med. Så stoppede jeg med at kigge mere på dem.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1167 gange

Re: Awards-tråden

Indlæg af FCBarcelonaChr »

A$AP skrev:Så er nomineringene til UEFA's team of the year kommet, Bale er med. Busi er ikke med. Så stoppede jeg med at kigge mere på dem.
Retarderet.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Awards-tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Har lige valgt mine 11 til UEFA Team of the Year. Som altid har jeg været - nærmest pinligt meget - objektiv.

Billede

:lol:

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: Awards-tråden

Indlæg af OliverDK »

Blaugrana92 skrev:Har lige valgt mine 11 til UEFA Team of the Year. Som altid har jeg været - nærmest pinligt meget - objektiv.

Billede

:lol:
Det er identisk med det jeg lavede i går :cool:

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Awards-tråden

Indlæg af JonasV »

Billede

Bussen er med her <3

PuyolErGud
Indlæg: 10805
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 602 gange
Blevet takket: 584 gange

Re: Awards-tråden

Indlæg af PuyolErGud »

Godt at Busquets er med der, men den liste er da helt gak gak. Hvordan kan Iker Casillas vaere paa, men ikke Bravo!? Og Ivanovic er der ogsaa...

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: Awards-tråden

Indlæg af Xavi6Smede »

Sørgeligt at man altid vælger de største frem for de bedste, når de kommer til nomineringer til disse priser.
Hvad spillere som Casillas, Navas (han var trods alt reserve i hele foråret), Bale, Pepe, Kompany, Hummels, Robben og Rooney laver den liste, er jo slet ikke til at forstå.

Neuer
Alves - Pique - Boateng - Alaba

Verratti - Busquets - Pogba/Iniesta/De Bruyne

Messi - (?) - Neymar ... Kan ikke finde ud af, om det skal være Suarez, Ronaldo, Lewandowski eller Müller på den sidste angriberplads.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Awards-tråden

Indlæg af Flax_Generous »

Rooney ville dårligt nok være på en top 10 i United i 2015.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 59 gæster