Landsholdsfodbold

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Guardiola »

Ok. Det er jo også hans rolle. Det bliver snehvide (Iniesta) og de syv små dværge. Men han skal nok blive en gevinst.

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af rummenigge »

Cesc skal selvfølgelig have tid til vænne sig til at være en starter som dirigent på midtbanen, men enig, det er skræmmende hvor stor impact Xavi har på et hold.

Og mon ikke Valdes er rykket op i hierakiet som 2.målmand nu efter Reinas blunder? 8)
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Mander »

Vidste ikke lige hvor jeg skulle poste det, men Catalonien har sgu fået nogle fede nye trøjer!

Hjemme:

Billede

Ude:

Billede

Kan købes på Unisport til 499.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Claus

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Claus »

Hej jeg er ny på dette forum. På fredag skal jeg til Barcelona. En der kender et sted, hvor de sandsynligvis viser Portugal-kampen?

Claus

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Claus »

Ingen der har været i Barcelona før :mrgreen: ?

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 850
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Diabolito »

http://www.facebook.com/#!/fuzzboxbcn

Dansk bar dernede, men aner ikke om de overhovedet har TV. Det havde de ikke sidst jeg var der, men det er også 9 måneder siden.

Ellers er der Edda Bar på Carrer de Blasco de Garay 15, det er en skandinavisk bar, dog primært for svenskere. Men gå ned og spørg.

Ellers plejer George Payne på Pl. Urquinaona 5, at vise en masse bold, men du skal igen, nok lige op og spørge om de vil vise den. Hvis England spiller imens, har du nok næppe held i sprøjten.
El Señor de las Tartas

Claus

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Claus »

Diabolito skrev:http://www.facebook.com/#!/fuzzboxbcn

Dansk bar dernede, men aner ikke om de overhovedet har TV. Det havde de ikke sidst jeg var der, men det er også 9 måneder siden.

Ellers er der Edda Bar på Carrer de Blasco de Garay 15, det er en skandinavisk bar, dog primært for svenskere. Men gå ned og spørg.

Ellers plejer George Payne på Pl. Urquinaona 5, at vise en masse bold, men du skal igen, nok lige op og spørge om de vil vise den. Hvis England spiller imens, har du nok næppe held i sprøjten.
Tak. England spiller kun på tirsdag, så jeg prøver.

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 850
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Diabolito »

Jeg ved at Edda viste Danmark - Sverige og den omvendte i VM kvalen og de har sådan et lærred du trækker ned.
El Señor de las Tartas

Charlamagne

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Charlamagne »

Ærgeligt med DK's og Italiens resultat i går. Det bliver dog spændende at se, hvorvidt Frankrig kan slå Rumænien i aften. En sejr ville bringe dem op på førstepladsen i puljen efter en rædselsfuld start hjemme mod Hviderusland.

Jønde
Indlæg: 494
Tilmeldt: tirs sep 20, 2005 2:57 am
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 14 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Jønde »

Charlamagne skrev:Ærgeligt med DK's og Italiens resultat i går. Det bliver dog spændende at se, hvorvidt Frankrig kan slå Rumænien i aften. En sejr ville bringe dem op på førstepladsen i puljen efter en rædselsfuld start hjemme mod Hviderusland.

Rivaldo hvorfor har du ændret dit navn?

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Brombi »

Jønde skrev:
Charlamagne skrev:Ærgeligt med DK's og Italiens resultat i går. Det bliver dog spændende at se, hvorvidt Frankrig kan slå Rumænien i aften. En sejr ville bringe dem op på førstepladsen i puljen efter en rædselsfuld start hjemme mod Hviderusland.

Rivaldo hvorfor har du ændret dit navn?
hvad afslørede ham ?

Jønde
Indlæg: 494
Tilmeldt: tirs sep 20, 2005 2:57 am
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 14 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Jønde »

Hvem fanden holder ellers med Frankring og italien?
Ellers så sprogbrug, argumentationsform osv osv osv....

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Brombi »

jaja det er jo ikke første gang vi ser et navneskift, jeg nævner bare Zinker --> Toure ;)

Toure

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Toure »

Brombi skrev:jaja det er jo ikke første gang vi ser et navneskift, jeg nævner bare Zinker --> Toure ;)
Selvfølgelig :D
Men jeg prøver da heller ikke at skjule det - eller for den sags skyld at åbne en helt ny bruger...

Nå, back to country-teams-football.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Blaugrana92 »

Vanvittig sprængfarlig gruppe at Spaniens U21 landshold er kommet i til EM her i DK næste sommmer:
Spanien
England
Ukraine
Tjekkiet

Sammenlignet med
Danmark
Schweiz
Hviderusland
Island

Spanien møder England den 12. juni i Herning, så der skal jeg da vidst lige en tur forbi og opleve Bojan og Jeffrén på klods hold - igen! :D

Edit: OG THIAGO!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 27 gæster