Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

PuyolErGud
Indlæg: 10805
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 602 gange
Blevet takket: 584 gange

Re: Champions league

Indlæg af PuyolErGud »

amirjanzel skrev:
PuyolErGud skrev:
amirjanzel skrev:Bliver sjovt med Courtois vs. Cech.
Hvis han må spille. De får sikkert bare en bøde.
Hvorfor skulle han ikke måtte det?
Grundet klausulen Chelsea har. Selvom den er ulovlig får de bel bare en bøde. Og de kan vel nå at eksekvere det til.kampene.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

Uefa har meldt ud at courtois kan spille og at chelsea ikke kan kræve penge!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

amirjanzel

Re: Champions league

Indlæg af amirjanzel »

PuyolErGud skrev:
amirjanzel skrev:
PuyolErGud skrev:
amirjanzel skrev:Bliver sjovt med Courtois vs. Cech.
Hvis han må spille. De får sikkert bare en bøde.
Hvorfor skulle han ikke måtte det?
Grundet klausulen Chelsea har. Selvom den er ulovlig får de bel bare en bøde. Og de kan vel nå at eksekvere det til.kampene.
UEFAs regler er rimelig klare:
Both the UEFA Champions League and the UEFA Disciplinary Regulations contain clear provisions which strictly forbid any club to exert, or attempt to exert, any influence whatsoever over the players that another club may (or may not) field in a match.

It follows that any provision in a private contract between clubs which might function in such a way as to influence who a club fields in a match is null, void and unenforceable so far as UEFA is concerned.

Furthermore, any attempt to enforce such a provision would be a clear violation of both the UEFA Champions League and the UEFA Disciplinary Regulations and would therefore be sanctioned accordingly.
Tvivler ikke et sekund på, at han kommer til at spille

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Champions league

Indlæg af Heartbreaker »

Auf wiedersehen, Real Madrid.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Champions league

Indlæg af emo »

Go Pep
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

Hehe chelski-fans kalder atl for drømmemodstanderen og tager det næsten for givet at man går videre. Der venter dem en grim oplevelse.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Champions league

Indlæg af Heartbreaker »

Piquénbauer skrev:Hehe chelski-fans kalder atl for drømmemodstanderen og tager det næsten for givet at man går videre. Der venter dem en grim oplevelse.
Nogle af mine Chelsea-venner (tænk, jeg har sådan nogle) siger, de hellere ville have haft Real Madrid :-)
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

Ah så er der stadig fornuftige fans derude. Mine chelski venner (hvad laver jeg?) er helt oppe at ringe. Ikke at jeg ikke at chelski kan gå videre men det bliver satme svært for dem.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

gygfo

Re: Champions league

Indlæg af gygfo »

Atl. Madrid - Chelsea bliver de kedeligste og mest defensivt spillede semifinaler nogensinde

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: Champions league

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Bayern snupper Real, det er 100!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

gygfo skrev:Atl. Madrid - Chelsea bliver de kedeligste og mest defensivt spillede semifinaler nogensinde
Ja men den bliver også dejlig svinsk og da jeg ikke kan fordrage de 2 hold så bliver det smukt at se dem flække hinanden. Jo mere blod jo bedre.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Champions league

Indlæg af Kubala »

Atleti skulle have trukket Real eller Bayern.

gygfo

Re: Champions league

Indlæg af gygfo »

Piquénbauer skrev:
gygfo skrev:Atl. Madrid - Chelsea bliver de kedeligste og mest defensivt spillede semifinaler nogensinde
Ja men den bliver også dejlig svinsk og da jeg ikke kan fordrage de 2 hold så bliver det smukt at se dem flække hinanden. Jo mere blod jo bedre.
Enig. Jeg holder dog lidt med atl. Madrid, når de møder Chelsea. Kan simpelthen ikke fordrage Chelsea.

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Champions league

Indlæg af Bager »

Fed lodtrækning!

Dejligt at se Real Madrid få noget ordenlig modstand i CL. De gamge de er blevet testet på højeste niveau i denne sæson har de næsten altid fejlet. Jeg tror ikke de er op til opgaven mod Bayern, som muligvis er bedre end både os og Atletico. Pep ved hvordan man vinder på Bernabeu, og med Bayerns hold i øjeblikket tror jeg de slår RM ud. In Pep we Trust ;)

På papiret bliver Atletico mod Chelsea kedelig, men jeg tror det bliver interessant at se et hårdt arbejdende Atletico mod Mourinhos Chelsea. De minder på mange områder om hinanden. Ingen af holdene er specielt interesseret i at have bolden. Det bliver en meget fysisk kamp. Atletico har lige slået os ud, og jeg tror ikke de er tilfredse med at nå semifinalen. Tror Simeones Atletico går videre trods Mourinho-effekten.
Visca el Barca

gygfo

Re: Champions league

Indlæg af gygfo »

Og jeg har en kedelig fornemmelse om, at Real Madrid kommer i finalen pga. Mega held eller dommerfejl. Men glæder mig til de to kampe! Kom så, pep!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 86 gæster