EM 2016

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: EM 2016

Indlæg af Storken »

klogfyr skrev:Det med at man skal slå de bedste hold for at vinde en turnering er i hvert fald blevet modbevist med dette års CL og EM.
Portugal har i teorien ikke vundet en kamp endnu :glad:

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: EM 2016

Indlæg af Blaugrana92 »

klogfyr skrev:Det med at man skal slå de bedste hold for at vinde en turnering er i hvert fald blevet modbevist med dette års CL og EM.

Sendt fra min GT-N7105 med Tapatalk
... og gæt hvem der er stjerne på de to hold der har nydt bedst af det? That's right. Jeg siger ikke at der er nogen større konspiration bagved det hele. Jeg siger bare at han er pisse heldig. Sådan virkelig pisse heldig. Island, Østrig, Ungarn, Kroatien og Polen for at havne i en EM semifinale. Det her format skal simpelthen tæskes indtil det er dobbelt-dødt.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: EM 2016

Indlæg af A$AP »

Så kan Kroatien også takke sig selv, intet af det de viste mod Spanien, var der i dag. De var næsten bedre uden Modric. Måske de er bedre som underdogs.

Sætter min lid til Belgien i denne her side af turneringen.

Portugal fortsætter, de kom videre fra deres gruppe uden at vinde nogen kampe, ffs. Fuck Uefa.

Kubala
Indlæg: 10105
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: EM 2016

Indlæg af Kubala »

Det var også latterligt af Kroatien at være så passive og have den her enorme respekt for Portugal. Jeg skrev, at de skulle turde mere og have tiltro til egne egenskaber, det var for sent, da de endeligt begyndte at spille lidt. Og ja, Portugal scorede et latterligt mål via en omstilling.

Kvartfinalen mellem Portugal og Polen bliver endnu mere dødssygt. Ingen af de to hold ønsker at have bolden; Portugal demonstrerede i aften, at de fra nu af vil stå kompakt og slå til på omstillinger modsat gruppespillet. Portugal ender sikkert i finale, da de andre hold virkelig ikke er imponerende. Vild underlig slutrunde, da holdene svinger. Kroatien var super gode i gruppespillet, måske det bedste hold, men spiller forfærdeligt her i ottendedelsfinalen.

FCBSOCI
Indlæg: 2494
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1212 gange
Blevet takket: 540 gange

Re: EM 2016

Indlæg af FCBSOCI »

Polen - Portugaaaaaaab
For første gang i verdenshistorien er odds på et resultat under 1,0. Ender P mod P 0-0 giver det odds 0,000000000001.

FCBSOCI
Indlæg: 2494
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1212 gange
Blevet takket: 540 gange

Re: EM 2016

Indlæg af FCBSOCI »

FCBarcelonaChr skrev:
Jønde skrev:
Storken skrev:
Jønde skrev:Kun mig der syntes at pausen har været mere spændende end første halvleg?
Jeg så Straight Outta Compton i pausen, så det kan jeg kun være enig i.

Jeg klippede negle...
Jeg spiste en halv vandmelon...
Det har med garanti været dobbelt så spændende som at se kampen. ALT ville have været mere spændende.

FCBSOCI
Indlæg: 2494
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1212 gange
Blevet takket: 540 gange

Re: EM 2016

Indlæg af FCBSOCI »

kklaus skrev:Billede
Der er sikkert flere fodbolddommere i England end indbyggere på Island. Go Island!

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: EM 2016

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

Kom lige til at tænke på fremtiden fodboldmæssigt. Om ti år har folk glemt, hvem Cristiano Ronaldo er. Han vil måske blive nævnt som ham, der var næsten ligeså god som Messi, indtil han pensionerede sig nogle år tidligere og overlod scenen til Messi, som fortsatte med at benove målfarligt på den offensive midtbane.

Bare en strøtanke og måske en trøst oven på Portugals avancement.

Fortsat god aften.
qepd

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: EM 2016

Indlæg af Luis Enrique »

Kubala skrev:De er bange for Rakitic, derfor begår de så mange frispark mod ham.
Jeg kan se, at Kubala havde fat i noget af det rigtige. Det er ellers ikke min stil at brokke mig over dommeren, men det var skandaløst, så meget han tillod, navnlig i første halveg. Portugiserne fik i vid udstrækning lov at save det opbyggende kroatiske spil i stykker. Efter 78 minutter kom det endelig frem; ét - ét eneste gult kort.

Det er åbenbart blevet et ideal for mange dommere, at det skal bedrive børnehavepædagogik; sætte et "niveau", mundtligt og med teatralske håndgestus vise, at de styrer slagets gang, men ikke gør det med det forhåndværende midler til at vise spillerne på plads. Portugiserne skulle - så vidt jeg husker - mindst have haft 3-4 gule kort i første halveg, måske endog et rødt, og det havde forhåbentlig lagt en dæmper på den destruktive tilgang.

Hvis det her fortsætter, så boykotter jeg i øvrigt VM 2018. Det er jo en helt skandaløst dårlig slutrunde.

PuyolErGud
Indlæg: 10794
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 600 gange
Blevet takket: 580 gange

Re: EM 2016

Indlæg af PuyolErGud »

Fed start på kampen!

Sendt fra min HTC One mini med Tapatalk

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: EM 2016

Indlæg af klogfyr »

Haha tidsudtræk, overspiller skader og film. Kan i forestille jer skældsordene, hvis det havde været et sydlandsk hold?

Sendt fra min GT-N7105 med Tapatalk

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: EM 2016

Indlæg af A$AP »

Utroligt at Frankrig næsten ikke har forbedret sig siden den første kamp i slutrunden. Deres midtbane fungerer bare ikke, pladsen/mellemrummet mellem forsvar og angreb er for stort, Matuidi synes jeg virkelig ikke spiller en god turnering. Der er ingen på deres midtbane der kontrollere og dirigere spillet. Og er Kurzawa eller Tremoulinas virkelig ikke bedre end Evra?

Nu er de også uden Kante i en eventuel kvartfinale mod England eller Island, sandsynligvis England. Kante som der sammen med Payet har været Frankrigs bedste spiller ved dette EM. Men Frankrig har spillere der selv kan afgøre det, og det er hvad de er afhængige af, sådan som de spiller.

PuyolErGud
Indlæg: 10794
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 600 gange
Blevet takket: 580 gange

Re: EM 2016

Indlæg af PuyolErGud »

Rizzoli giver også kort ud for alt nærmest. Diametral modsætning til Kroatien Portugal kampen i går.

Sendt fra min HTC One mini med Tapatalk

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: EM 2016

Indlæg af B-Freak »

Nu ser jeg ikke særlig meget serie A, men ud fra EM så må Real vel godt snuppe Pogba for et par milliarder?
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: EM 2016

Indlæg af A$AP »

Hahah, Giroud. Han er så fejlplaceret på det hold. Det havde været så meget bedre med Benzema eller Lacazette. Men nej, det var bedre at udtage en kopi af Giroud i Gignac, så man har 2 af dem.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 31 gæster