Den Danske Superliga

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20891
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Ousted stod vanvittigt. Der skal trænes mere på afslutningerne i Ådalen, eller hentes en angriber ind der er garant for mål!

Brugeravatar
Siempre Barca
Indlæg: 668
Tilmeldt: ons maj 11, 2011 2:53 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af Siempre Barca »

Så er Damen væk. Venter spændt på erstatningen. Drømme scenariet ville være Akpala fra Club Brugge eller en angriber af den kalibre. Noget siger mig dog, at Diouf bliver erstatningen for N'Doye, og det er ikke helt skidt, hvis pengene bliver brugt på en midtbanespiller.

Tobias Mikkelsen solgt til tyske oprykker Furth, skidt for FCN.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af Brombi »

Jeg har virkelig svært ved at samme mig ind i Tobys tanker; hvorfor i alverden vælger man at skifte klub, når man har sikret sig Champions League gruppespil? Og hvorfor i alverden vælger man at skifte til FURTH!?

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af Skydefinten »

Hmm, kan nu godt forstå ham.

CL ville selvfølgelig være en oplevelse, men rent faktisk kan FCN i teorien trække 3 hold, som ikke er specielt "store" og kendte. CL ville højst blive et par oplevelseskampe for ham.

Han giver FCN penge i kassen - ved ikke at forlade dem transferfri til jul. Det er noget som han selv lægger vægt på. FCN får 4,5 mio af G. Fürth, altså over 1 mio pr. måned af resten af hans kontrakt. Ikke dårligt.

Desuden kommer han til at spille i Bundesligaen for fulde huse HVER weekend, og vil opleve kampe og stemninger på stadion, som er på højde med eller over, hvad FCN's 5 CL-kampe kommer til at give.

T.M skal forresten ligge og støbe baller til gode gamle Asamoah!
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20891
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Amen forhelvede da også..

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20891
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Traoré!<3

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af Brombi »

Taget fra http://allehaderos.dk/set-fra-tribunen/ ... dbyaanden/
Søndag aften spillede Brøndby sæsonens første udebanekamp i Aalborg. En kamp der bød på et forventet nederlag, den bedste vokale udebanestemning i mere end et år, og et overraskende men dejligt glimt af den meget omtalte Brøndbyånd.

Andet nederlag i træk og nummer 12 i tabellen. Det er desværre et faktum, og det ligger enormt stort pres på holdet inden næste mandags kamp imod Silkeborg. En kamp som bør være en af de kampe, som vi skal have point i for at have en realistisk chance for at undgå nedrykning i denne sæson. Efter kampen har jeg fået at vide at drengene på banen kæmpede for det, og det var tydeligt at lysten og viljen til at ville vinde i høj grad var til stede. Endnu en gang er jeg desværre nødt til at nævne at Brøndby IF bare ikke er bedre, og det eneste vi kan og skal forvente og kræve er vilje og fight fra de 11 i gult.

På tribunen var der en helt underlig spirende optimisme, lyst og vilje til at give sig selv 100% for Brøndby IF. Underlig fordi man ikke havde oplevet den i flere år… Grunden til denne pludselige omvæltning i indstilling skal jeg ikke kunne forklare, men lørdagens nyhed om Per Bjerregaard kan meget vel have spillet ind. Selv samme Per Bjerregaard blev hyldet med et banner både i kampens begyndelse og ved kampens slutning. En gruppe fans havde endda forsøgt at lave en “tak for alt” sang til ham, som dog ikke slog igennem på tribunen.

Udebaneafsnittet var langt fra fyldt i går, men utroligt nok så blev der leveret den bedste vokale opbakning på udebane i lange tider. De folk der var mødt op gav sig 100%, både da vi førte og var bagud på banen. Jeg håber inderligt at denne tendens vil fortsætte i resten af sæsonen, så vi kan vise holdet på banen og resten af de danske klubber og fans at vi ikke ligger os ned i Brøndby IF. Energi, vilje og lyst smitter som bare fanden, og det skal vi udnytte på tribunen. Der er ingen undskyldning for ikke at yde 100% for holdet, når ens medfans viser vejen rundt omkring en selv!

I minutterne efter slutfløjtet i kampen fik jeg den smukkeste oplevelse i min tid som capo… Aalborgs pinlige fans brød ud i en kortvarig og fesen jubel efter slutfløjtet, hvorimod der blev sunget 10 minutter efter slutfløjtet i udebaneafsnittet på trods af det forventede nederlag. I første omgang kom Brøndbyspillerne kun halvt hen imod tribunen, klappede lidt og satte så kursen imod omklædningsrummet. De var tydeligt skuffet over kampen og tydeligt bange for at komme for tæt på de fans, som de uden tvivl forventede ville være sure oven på nederlaget. Takket være en meget insisterende tribunen og en megafon på absolut maksimal volumen, kom spillerne tilbage til udebaneafsnittet… Og hvilken følelse det gav i begge lejre!

Spillerne blev mødt med klapsalver, “Vi elsker Brøndby” råb og jubel! Hegnet imellem tribunen og banen var fyldt med passionerede Brøndbyfans som gav high-five og tilråb som “godt kæmpet”, “vi er bag jer hele vejen”, “det her, det er Brøndbyånden” til samtlige spillere imens de tog turen på række henad hele udebaneafsnittet, som havde vi vundet en pokal. Vores anfører, Clarence Goodsoon kastede efterfølgende sin trøje ud til fansne, og klappede ydmygt af tribunen. Det er muligt at jeg bare er en tåbelig fodbold-romantiker, men dét der, mine damer og herrer, det er Brøndbyånden i sin smukkeste form.

Hvis der skulle være en spiller eller to fra Brøndby IF der læser med herinde, så vil jeg gerne sende en stor tak fordi I viste os det glimt af fællesskab efter kampen. Jeg håber at I fik lige så meget ud af det som vi på tribunen gjorde! Alle gik hjem fra stadion i går med en følelse af at vi står sammen om vores klub, på tværs af fans og spillere. Alle gik fra stadion med en tro på fremtiden, på sammenholdet, på det som vi alle elsker så utroligt meget, Brøndby IF!

Jeg vil gerne slutte denne lille blog med et citat fra mig selv på vejen fra stadion til stationen: “Vi har lige tabt en tæt kamp, vi ligger sidst i tabellen, det regner, jeg er ved at dø af tørst og sult, og vi er først hjemme klokken 3 i nat, men for helvede jeg er stolt over at være Brøndbyfan lige nu!”

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af zqa »

....?
#jesuisSheep

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af Skydefinten »

Jeg blev helt kærlig, da jeg læste det.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af Brombi »

zqa skrev:....?
Det kunne andre fans lære noget af..

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20891
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Herligt med tre point mod Silkeborg. Måske ikke helt fortjent, men de var virkelig tiltrængte.

Virkelig flot dribletur af Emil Larsen til sidst og så fik Skoubo da også lige lov til at prøve at score.

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af emo »

Dejligt, ja. Mere og mere boldbesiddelse har vi, bare ikke vildt chanceskabende, optrækket er der men de afgørende afleveringer er langt væk. Dejligt at Emil kan lave sådan noget efter at have misset en stor chance i dagens kamp samt i den sidste.
Allez...

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20891
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af FCBarcelonaChr »

5-0 til FCN i det 35. minut mod Silkeborg. 4. mål af Joshua John. :eek:

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af Brombi »

Det er fornøjelse at følge Nordsjælland.. Dejligt med så mange mål i superligaen!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af Brombi »

Sådan Nordsjælland, 3 point på kontoen.. Lækkert at bo i århus og vinde i århus :)

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 41 gæster