Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

Guardiola skrev:
# 23 skrev: Ehm, Gerard Pique ;) Han vandt for United i 07/08 og med Jer sidste år. :)
Åh jah, det er da også rigtigt. Man han var så i det mindste ikke en fast bestanddel af startformationen.

Offtopic-warning:
Hvor mange kampe nåede han egentlig for jeres hold? Og hvordan ratede i ham? Forudså du den succes, som han har hos os nu?
Han spillede 12 kampe for dem, og sådan som jeg har forstået det, så betragtede de f.eks en Evans som værende større talent end ham :D Derfor havde de ingen problemer med at skille sig ad med ham, heldigvis for os, kan man så sige :).. Altså de var ikke desperate for at sælge ham, men de gjorde heller ikke særlig meget for at beholde ham.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Champions league

Indlæg af Guardiola »

Ja.. det var perfekt for os, for han er virkelig blevet en vigtig del af holdet. Faktisk vil jeg næsten sige, at vi ikke kunne have ønsket os en bedre spiller til positionen. Han er god i det opbyggende, scorer mål, er stor og stærk - og skaber liv uden for banen også. Og så fik vi ham, hvis jeg husker rigtigt, for kun 5 mil. euro. Et super, duper køb.
Men jeg kan så faktisk også godt forstå united. Deres duo var Rio og Vidic. Måske den stærkeste i verden på det tidspunkt, og udsigten til fast spilletid var derfor ikke god.
12 kampe... Det var ikke meget.

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Champions league

Indlæg af # 23 »

Guardiola skrev:
# 23 skrev: Ehm, Gerard Pique ;) Han vandt for United i 07/08 og med Jer sidste år. :)
Åh jah, det er da også rigtigt. Man han var så i det mindste ikke en fast bestanddel af startformationen.

Offtopic-warning:
Hvor mange kampe nåede han egentlig for jeres hold? Og hvordan ratede i ham? Forudså du den succes, som han har hos os nu?
Argh, jeg kan ikke helt huske de konkrete tal på ham, men du har Wikipedia, hvis du er så ivrig efter det. Orker det ikke lige nu så sent på aftenen hehe.

Jeg havde forudset hans talent, og jeg er kun glad for, at han gør det så godt, som han gør det nu. Problemet for Pique var, at han på daværende tidspunkt havde verdens bedste midterduo som direkte konkurrent.

Rio Ferdinand var/er en fantastisk forsvarsspiller, som alle nok ved, og han blev kompenseret af Vidics jernhårde brutalitet og kyniske spil. Ferguson sagde selv, at han var rigtig trist og ked af, at Pique forlod klubben, for han ville have ham blive i klubben, men han kunne på ingen måder garantere en startplads, når Rio og Vidic på det tidspunkt var så overlegne.

Hvis vi United-fans og Ferguson kunne have forudset, at Rio Ferdinand ville løbe ind i så mange skadet - grundet en plagende rygskade - så tror jeg ikke, at Ferguson ville have accepteret et salg. Men da Barca kom ind og de kunne tilbyde ham bedre muligheder for en startplads i en førende topklub, accepterede Ferguson salget. Det er i øvrigt det samme med Giuseppe Rossi.

Jeg forstår godt, at Pique forlod United, når der dengang var større chance for fastplads i en topklub. Og jeg er glad for, at han har udviklet sig til verdens bedste unge forsvarsspiller og en af de førende blandt alle midterforsvarer. Han er fantastisk.
Senest rettet af # 23 søn maj 23, 2010 2:07 am, rettet i alt 2 gange.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Champions league

Indlæg af # 23 »

Visca El Barca skrev:
Guardiola skrev:
# 23 skrev: Ehm, Gerard Pique ;) Han vandt for United i 07/08 og med Jer sidste år. :)
Åh jah, det er da også rigtigt. Man han var så i det mindste ikke en fast bestanddel af startformationen.

Offtopic-warning:
Hvor mange kampe nåede han egentlig for jeres hold? Og hvordan ratede i ham? Forudså du den succes, som han har hos os nu?
Han spillede 12 kampe for dem, og sådan som jeg har forstået det, så betragtede de f.eks en Evans som værende større talent end ham :D Derfor havde de ingen problemer med at skille sig ad med ham, heldigvis for os, kan man så sige :).. Altså de var ikke desperate for at sælge ham, men de gjorde heller ikke særlig meget for at beholde ham.
Fuldstændig forkert historie :) Jeg har beskrevet det ovenover, hvad der var grund til, at han blev solgt :) Evans er ikke bedre end Pique. Det er bare nemmere for United at holde fast i en, der er briter end en, der kommer fra Spanien. Evans har gjort det godt som afløser for Rio, men Pique i United-trøje ville have gjort mig glad. Er så bitter over, at man ikke kunne holde fast på ham. Damn you, Vidic and Rio.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

Guardiola skrev:Ja.. det var perfekt for os, for han er virkelig blevet en vigtig del af holdet. Faktisk vil jeg næsten sige, at vi ikke kunne have ønsket os en bedre spiller til positionen. Han er god i det opbyggende, scorer mål, er stor og stærk - og skaber liv uden for banen også. Og så fik vi ham, hvis jeg husker rigtigt, for kun 5 mil. euro. Et super, duper køb.
Men jeg kan så faktisk også godt forstå united. Deres duo var Rio og Vidic. Måske den stærkeste på det tidspunkt, og udsigten til fast spilletid var derfor ikke god.
12 kampe... Det var ikke meget.
Ja helt forståeligt at de ikke anså ham som en der sådan lige i den nærmeste fremtid kunne slå Rio eller Vidic af, da de var det bedste makkerpar på det tidspunkt!

Helt enig, vi kunne ikke have ønsket os en bedre spiller, fordi han tilføjer holdet alle de ting du nævner, Udover de ting, så er han Catalaner, han er klubbens akademiets produkt, det er også to kæmpe plusser. Jeg tror faktisk han en dag bliver anfører. Han styrede jo også sjovet ved mesterskabsfesten, han lignede nærmest en anfører uden bind på armen! Man kunne se på de øvrige spillere, at de har respekt for ham.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Champions league

Indlæg af Guardiola »

ok # 23, super. Jamen det giver jo god mening. Sådan fungerer det, spillere skal videre, hvis de ikke har udsigt til fast spilletid hvor de er, men potentialet er til det.

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Champions league

Indlæg af Guardiola »

Enig Visca.
Han er virkelig gledet godt ind i truppen. En spiller, vi forhåbentlig får gavn af de næste mange, mange år.

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Champions league

Indlæg af # 23 »

Guardiola skrev:ok # 23, super. Jamen det giver jo god mening. Sådan fungerer det, spillere skal videre, hvis de ikke har udsigt til fast spilletid hvor de er, men potentialet er til det.
Ja, desværre. For IMO mangler United en midterforsvarer nu, idet Wes Brown og Rio Vidic er så pisse utilregnelige, for de er konstant skadet, plus at Vidics kone eftersigende vil til Spanien, for hun er blevet træt af det kedelige vejr i grålige England. Derudover har Pique en fremragende spidskompetence i kølighed og boldomgang. Når Rio ikke er med for United, så mangler der en spiller, som kan føre bolden op ad banen i modsætning til Vidic, der ofte vælger at flække bolden 80 meter op ad banen til Rooney, som jo ikke ligefrem er et fyrtårn.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

Guardiola skrev:Enig Visca.
Han er virkelig gledet godt ind i truppen. En spiller, vi forhåbentlig får gavn af de næste mange, mange år.
Ja, og jeg er ret sikker på at han kun bliver bedre! han virker seriøs, og han virker som en der altid vil vinde og være den bedste, det er vigtigt i en stor klub som Barca.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Champions league

Indlæg af Guardiola »

Helt enig Visca.

Nåh, tilbage til topic. Sorry jeg lige fik os afsporet her.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Champions league

Indlæg af Daluigi »

Guardiola skrev:Helt enig Visca.

Nåh, tilbage til topic. Sorry jeg lige fik os afsporet her.
Du er blevet anmeldt Guardiola, så er det sagt :wink:
Forumlegende

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Champions league

Indlæg af Guardiola »

Bah... husk på, at jeg kan slette indlæg. Og brugere. Pas på du ikke pludselig står uden gyldigt log-in Daluigi :wink: :D

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Champions league

Indlæg af Daluigi »

Guardiola skrev:Bah... husk på, at jeg kan slette indlæg. Og brugere. Pas på du ikke pludselig står uden gyldigt log-in Daluigi :wink: :D
Nånå, det er mafia-metoder der tages i brug nu.. Magtmisbrug af værste skuffe
Forumlegende

Rivaldo10

Re: Champions league

Indlæg af Rivaldo10 »

Tillykke til Inter, selvom vi er et bedre hold. Det vidner 2 ud af 4 sejr over dem og en uafgjort på deres bane om i år. De var EKSTREMT heldige hele vejen indtil finalen. Blev favoriseret mod Chelsea (hvor mange gange blev Chelsea ikke snydt for straffe), mod os (Militos mål skulle ikke anerkendes, vi skulle have straffe, og Bojans mål skulle have været anerkendt= vi ville ikke have tabt en eneste kamp mod dem ud af 4 opgør). Men tillykke til Oversætteren.

Se det på den lyse side. Inter har 3 CL-titler nu og Bayern kun 4. Det kunne have været 5-2 til Bayern. Vi skal op på 5 titler og tangere Liverpool på 3 pladsen om minimum 5 år :)

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Champions league

Indlæg af # 23 »

Rivaldo10 skrev:Tillykke til Inter, selvom vi er et bedre hold. Det vidner 2 ud af 4 sejr over dem og en uafgjort på deres bane om i år.
Hvad har gruppespillet med knock-out-fasen at gøre? Der var et halvt år i mellem. I den periode er Inter blevet væsentligt bedre - mest pga. Sneijder bare er blevet bedre og bedre for hver kamp.

Du skal huske på, at I blev smadret af dem på Giuseppe Meazza, og det var udslagsgivende.

Man er altså ikke, når man i gennem sin CL-sæson har slået to af verdens top 3 hold (Chelsea og Barca) ud i knock-out fasen :)
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 75 gæster