Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15189
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1716 gange
Blevet takket: 1141 gange
Kontakt:

Re: Champions league

Indlæg af Lopezzz »

Det er pinligt at være fodbolddommer i dag.
MDCCCXCIX

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

# 23

Jeg er da ligeglad med hvad man u mente om pogba og nu januzaj. Det viser bare at de har lavet en KÆMPE fejl og ikke passet nok på pogba og givet ham de rigtige rammer for at udvikle sig. Pogba er gået amok siden han kom til juve og hvis man u havde troet lidt mere på ham så kunne det nok også være sket i PL. Men det gjorde man ikke og derfor skred han.

Jeg mener sagtens at man kan sige at en etableret spiller på et af verdens bedste hold er flere niveauer over en spiller som lige er kommet frem for man u. Pogba har vist kanon spil over en længere periode og må betegnes som det måske største talent på midten. Januzaj skal derimod levere mere og over en længere periode før vi overhovedet kan snakke om ham som et af verdens største talenter.

Og som blau også siger så er det set mange gange med spillere som slår igennem men som ikke holder niveauet. Så lad os lige vente lidt selvom hele man u klanen mener at knægten er speciel. Tror også der var mange barca fans der mente at bojan var speciel.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Champions league

Indlæg af # 23 »

Piquénbauer skrev:# 23

Jeg er da ligeglad med hvad man u mente om pogba og nu januzaj. Det viser bare at de har lavet en KÆMPE fejl og ikke passet nok på pogba og givet ham de rigtige rammer for at udvikle sig. Pogba er gået amok siden han kom til juve og hvis man u havde troet lidt mere på ham så kunne det nok også være sket i PL. Men det gjorde man ikke og derfor skred han.

Jeg mener sagtens at man kan sige at en etableret spiller på et af verdens bedste hold er flere niveauer over en spiller som lige er kommet frem for man u. Pogba har vist kanon spil over en længere periode og må betegnes som det måske største talent på midten. Januzaj skal derimod levere mere og over en længere periode før vi overhovedet kan snakke om ham som et af verdens største talenter.

Og som blau også siger så er det set mange gange med spillere som slår igennem men som ikke holder niveauet. Så lad os lige vente lidt selvom hele man u klanen mener at knægten er speciel. Tror også der var mange barca fans der mente at bojan var speciel.
Jeg var så en af dem, der altid syntes, at Bojan var ganske ordinær. Så lige den kredit vil jeg gerne give mig selv for, at han aldrig blev det som alle kæftede op om at være.

Igen, jeg siger hellere på ingen måder at Pogba er dårlig. Manden er fantastisk. Men du får bare til at Januzaj til at fremstå som en spiller, der spiller for Roskilde serie 2-hold med din kommentar.

Og måske noget helt andet? Juventus en af verdens bedste hold? I min verden er de ikke i klasse med Dortmund, Bayern, Chelsea, United, Real og Barca, som er de seks bedste hold i verden. City vil indgå i denne klasse, når de formår at præstere i Champions League på et højere niveau end det de har vist. Men at vinde Serie A får mig ikke til at falde for dem, da jeg synes den liga er dalet meget i niveau. Og de har ikke været dominerende i CL de sidste 3-4 år med semifinaler eller finaler eller lignende. Deres forsvar er fantastisk og deres midtbane godt, men deres angreb er ganske ordinær. Llorente er ikke den samme som før og Tevez ej hellere.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8382
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 639 gange

Re: Champions league

Indlæg af Michman »

# 23 skrev:
Michman skrev:
# 23 skrev:
zqa skrev:Billede

Sælg ham nu bare, Moyes.
Jeg er så pinligt berørt over at have ham i United. Det er simpelthen så forfærdeligt at se den fucking diver i United. Han skal bare ud nu. Gratis, jeg er fucking ligeglad.

Hold kæft hvor er det pinligt af Young..
Det værste ved det hele er hans reaktion til dommeren efterfølgende. Man kan lige nå at se det på gif'en, hvordan han råber og skriger efter dommeren og kigger hen mod ham.

Alt i alt en forfærdelig aktion. Jeg er glad for, at RvP brændte straffesparket, for så ramte karma bare Young.

Det vildeste er, at Young tjener 130.000 pund om ugen, hvilket giver omkring 1,1 mio. kroner om ugen. Han er sådan en dårlig fodboldspiller og han tjener så mange penge. Det viser bare, hvor håbløst nogle ting bare kan være.
Jeg har altid sammenlignet ham lidt med Rommedahl, han er god til en ting.. Han kan løbe stærkt.. Men det er så også det.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Champions league

Indlæg af # 23 »

Michman skrev:
# 23 skrev:
Michman skrev:
# 23 skrev:
zqa skrev:Billede

Sælg ham nu bare, Moyes.
Jeg er så pinligt berørt over at have ham i United. Det er simpelthen så forfærdeligt at se den fucking diver i United. Han skal bare ud nu. Gratis, jeg er fucking ligeglad.

Hold kæft hvor er det pinligt af Young..
Det værste ved det hele er hans reaktion til dommeren efterfølgende. Man kan lige nå at se det på gif'en, hvordan han råber og skriger efter dommeren og kigger hen mod ham.

Alt i alt en forfærdelig aktion. Jeg er glad for, at RvP brændte straffesparket, for så ramte karma bare Young.

Det vildeste er, at Young tjener 130.000 pund om ugen, hvilket giver omkring 1,1 mio. kroner om ugen. Han er sådan en dårlig fodboldspiller og han tjener så mange penge. Det viser bare, hvor håbløst nogle ting bare kan være.
Jeg har altid sammenlignet ham lidt med Rommedahl, han er god til en ting.. Han kan løbe stærkt.. Men det er så også det.
I det mindste kan Rommedahl løbe stærkt. Youngs spidskompetence i Aston Villa var hans sparketeknik angående dødbolde og indlæg. I United kan han ikke engang ramme Buckingham Palace fra 2,5 meters afstand uden at vælte. Han kan ingenting. Jo, han kan modtage bolden og aflevere den 10 meter tilbage. Det er en helt kanon egenskab at have som kantspiller. En position hvor man i jobbeskrivelsen er sat til at skulle skabe overtal, kreere chancer og eventuelt score mål i ny og næ. Young magter intet.

Selv Oleguer på kanten er mere værd end Young.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8382
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 639 gange

Re: Champions league

Indlæg af Michman »

# 23 skrev:
Michman skrev:
# 23 skrev:
Michman skrev:
# 23 skrev:
zqa skrev:Billede

Sælg ham nu bare, Moyes.
Jeg er så pinligt berørt over at have ham i United. Det er simpelthen så forfærdeligt at se den fucking diver i United. Han skal bare ud nu. Gratis, jeg er fucking ligeglad.

Hold kæft hvor er det pinligt af Young..
Det værste ved det hele er hans reaktion til dommeren efterfølgende. Man kan lige nå at se det på gif'en, hvordan han råber og skriger efter dommeren og kigger hen mod ham.

Alt i alt en forfærdelig aktion. Jeg er glad for, at RvP brændte straffesparket, for så ramte karma bare Young.

Det vildeste er, at Young tjener 130.000 pund om ugen, hvilket giver omkring 1,1 mio. kroner om ugen. Han er sådan en dårlig fodboldspiller og han tjener så mange penge. Det viser bare, hvor håbløst nogle ting bare kan være.
Jeg har altid sammenlignet ham lidt med Rommedahl, han er god til en ting.. Han kan løbe stærkt.. Men det er så også det.
I det mindste kan Rommedahl løbe stærkt. Youngs spidskompetence i Aston Villa var hans sparketeknik angående dødbolde og indlæg. I United kan han ikke engang ramme Buckingham Palace fra 2,5 meters afstand uden at vælte. Han kan ingenting. Jo, han kan modtage bolden og aflevere den 10 meter tilbage. Det er en helt kanon egenskab at have som kantspiller. En position hvor man i jobbeskrivelsen er sat til at skulle skabe overtal, kreere chancer og eventuelt score mål i ny og næ. Young magter intet.

Selv Oleguer på kanten er mere værd end Young.

Okay, Bendtner eller Young.. ? Hvis du skal vælge?
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

# 23 skrev:
Piquénbauer skrev:# 23

Jeg er da ligeglad med hvad man u mente om pogba og nu januzaj. Det viser bare at de har lavet en KÆMPE fejl og ikke passet nok på pogba og givet ham de rigtige rammer for at udvikle sig. Pogba er gået amok siden han kom til juve og hvis man u havde troet lidt mere på ham så kunne det nok også være sket i PL. Men det gjorde man ikke og derfor skred han.

Jeg mener sagtens at man kan sige at en etableret spiller på et af verdens bedste hold er flere niveauer over en spiller som lige er kommet frem for man u. Pogba har vist kanon spil over en længere periode og må betegnes som det måske største talent på midten. Januzaj skal derimod levere mere og over en længere periode før vi overhovedet kan snakke om ham som et af verdens største talenter.

Og som blau også siger så er det set mange gange med spillere som slår igennem men som ikke holder niveauet. Så lad os lige vente lidt selvom hele man u klanen mener at knægten er speciel. Tror også der var mange barca fans der mente at bojan var speciel.
Jeg var så en af dem, der altid syntes, at Bojan var ganske ordinær. Så lige den kredit vil jeg gerne give mig selv for, at han aldrig blev det som alle kæftede op om at være.

Igen, jeg siger hellere på ingen måder at Pogba er dårlig. Manden er fantastisk. Men du får bare til at Januzaj til at fremstå som en spiller, der spiller for Roskilde serie 2-hold med din kommentar.

Og måske noget helt andet? Juventus en af verdens bedste hold? I min verden er de ikke i klasse med Dortmund, Bayern, Chelsea, United, Real og Barca, som er de seks bedste hold i verden. City vil indgå i denne klasse, når de formår at præstere i Champions League på et højere niveau end det de har vist. Men at vinde Serie A får mig ikke til at falde for dem, da jeg synes den liga er dalet meget i niveau. Og de har ikke været dominerende i CL de sidste 3-4 år med semifinaler eller finaler eller lignende. Deres forsvar er fantastisk og deres midtbane godt, men deres angreb er ganske ordinær. Llorente er ikke den samme som før og Tevez ej hellere.
Juventus er helt på højde med chelsea og united imo. Det er en kæmpe klub med en kanon trup ligesom dem du nævner. Jeg siger ikke at januzaj er dårlig men der skal en del til før han overhovedet kan nævnes som et talent på højde med pogba.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Champions league

Indlæg af emo »

Uden at skulle argumentere, så er Juve som de er nu, et bedre hold end United. Hvorfor den der BvB hype, hvad skyldes den helt præcist, alene deres CHL finale plads, så meget hypede man ikke Monaco eller Porto i sin tid (i ved alle hvilket år), eller Leverkusen (oooh yeah).

BvB i klasse med Real, Bayern og Barca, pffft... bundniveauet er der slet ikke, ikke endnu, og er måske en af dem som tror at BvB kun i en kort omgang leger med de store, før de igen kommer ned til deres vanlige niveau.
Allez...

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: Champions league

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Manglede fucking kun en Celtic sejr, for at vinde lidt over 18.000.. Havde kryds i Basel - Steueaua, Chelsea med mere end én, Barça med mere end én, en Arsenal sejr og så en Celtic sejr. Samlet odds 268,07...

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Champions league

Indlæg af Heartbreaker »

Jeg vandt 515kr, hvid Chelsea ikke havde scoret det sidste, så var det blevet til 2-3kilo. Min roomie vandt 5k.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

kklaus
Indlæg: 9747
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 636 gange
Blevet takket: 1285 gange

Re: Champions league

Indlæg af kklaus »

Jeg havde fået 700,- hvis Basel lige havde taget sig sammen - og så skulle jeg have smidt mere end en 10'er på Arsenal-sejr :-)
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Champions league

Indlæg af Heartbreaker »

10kr på Arsenal? Ren overskudsforetning :D
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

kklaus
Indlæg: 9747
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 636 gange
Blevet takket: 1285 gange

Re: Champions league

Indlæg af kklaus »

Jep :P

Man skal ikke gamble med penge, man ikke har råd til at tabe. Og jeg har egentlig ikke råd til at tabe nogle penge, men kom til at smide 250 kr. ind på min konto, da jeg kom hjem fra fest engang tidligt søndag morgen :-)

Så nu er jeg jo nødt til at bruge dem, men jeg vil hellere spille af flere gange for nogle småbeløb end risikere at smide det hele på et spil :smile:
Giv mig min sko tilbage, røv!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

Forhåbentlig ryger Dortmund og Klopp klovnen ud af CL. Både Arsenal og Napoli skal "bare" spille to gange uafgjort og de er videre.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

http://www.bold.dk/nyt/ChL-finalen-2016 ... s-i-Milano

Hvordan kan de seriøst spille en cl finale der? Den bane skal jo skiftes 50 gange under kampen før at den er nogenlunde til at spille på. Latterligt!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 81 gæster