Awards-tråden

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15194
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1716 gange
Blevet takket: 1141 gange
Kontakt:

Re: Awards-tråden

Indlæg af Lopezzz »

Jeg tror at næste års BDO vinder bliver allerede afgjort efter VM.
Og de 3 finalister bliver 99% Neymar, Messi og Iniesta.
MDCCCXCIX

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Awards-tråden

Indlæg af Kubala »

Jeg er faktisk lidt lamslået over United-fans' begejstring; især fordi man har kunnet se på dem de sidste 4 år, at de ikke mente at Messi var den berettigede vinder. Det virker lidt absurd, synes jeg.

Det kan godt være, at CR har en fortid i United, men det er nu nogle år siden, og desuden synes jeg lidt, at han tog af sted i en tid, hvor han stadig havde sine bedste år i sig; han er kun blevet bedre i Real. Havde forstået det, hvis han tog af sted i en alder af 28, men manden var lige blevet kåret til verdens bedste og besluttede, at nu var tiden kommet til at søge nye udfordringer.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Awards-tråden

Indlæg af Piquénbauer »

Synes altid man u fans har været slemme. Ved ikke hvorfor men de er sammen med real, chelsea og arsenal fans de værste!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Awards-tråden

Indlæg af rummenigge »

Derfor elsker jeg Agger:

http://www.bt.dk/fodbold/agger-uenig-i- ... ens-bedste
Cristiano Ronaldo modtog mandag en af fodboldspillets fornemste priser Ballon d'Or. Han vandt prisen som årets fodboldspiller efter en sæson, der bød på 66 mål og 15 assist i bare 56 kampe. Men stod det til danske Daniel Agger, så havde en anden spiller vundet prisen.

Daniel Agger var i kraft af sin rolle som anfører på det danske fodboldlandshold blandt de udvalgte, der fik lov til at bestemme, hvem der skulle have prisen. Og han pegede på Barcelonas Lionel Messi.
...
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Awards-tråden

Indlæg af Kubala »

Ja, de har altid været slemme. Sikkert også pga. CL-nederlagene. Det er fint nok, at CR vandt prisen, så kan de trøste sig lidt over det. Jeg synes faktisk, at det er fint nok, at CR vandt prisen, fordi jeg var sgu ærlig talt lidt træt af korruption snakken og alt det der.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Awards-tråden

Indlæg af Heartbreaker »

Kubala skrev:Ja, de har altid været slemme. Sikkert også pga. CL-nederlagene. Det er fint nok, at CR vandt prisen, så kan de trøste sig lidt over det. Jeg synes faktisk, at det er fint nok, at CR vandt prisen, fordi jeg var sgu ærlig talt lidt træt af korruptionsnakken og alt det der.
Jeg har det også helt fint med det, selvom det kunne være blæret at tage den fem gange i træk :glad:
Messi kommer stærkt igen næste år (og næste år igen og næste år igen igen)^n.....
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Awards-tråden

Indlæg af Piquénbauer »

Desværre så vil korruption snakken vende tilbage næste gang messi vinder. "Der er jo ingen der seriøst mener at messi er den bedste. De får penge for at stemme på ham.". Det er blandt andet derfor jeg synes at det er sjovt at fans der har beskyldt BdO for at være korrupt nu mener at den er fair.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Awards-tråden

Indlæg af Kubala »

Heartbreaker skrev:
Kubala skrev:Ja, de har altid været slemme. Sikkert også pga. CL-nederlagene. Det er fint nok, at CR vandt prisen, så kan de trøste sig lidt over det. Jeg synes faktisk, at det er fint nok, at CR vandt prisen, fordi jeg var sgu ærlig talt lidt træt af korruptionsnakken og alt det der.
Jeg har det også helt fint med det, selvom det kunne være blæret at tage den fem gange i træk :glad:
Messi kommer stærkt igen næste år (og næste år igen og næste år igen igen)^n.....

Jep, Messi er kun 26 år, og medmindre at han bliver fodboldinvalid; Gud forbyde det, laver en Ronnie( begynder at drikke og feste) eller sådan noget, så kommer han til at vinde prisen igen. Forhåbentligt.
Senest rettet af Kubala man jan 13, 2014 11:40 pm, rettet i alt 1 gang.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Awards-tråden

Indlæg af Piquénbauer »

Kubala skrev:
Heartbreaker skrev:
Kubala skrev:Ja, de har altid været slemme. Sikkert også pga. CL-nederlagene. Det er fint nok, at CR vandt prisen, så kan de trøste sig lidt over det. Jeg synes faktisk, at det er fint nok, at CR vandt prisen, fordi jeg var sgu ærlig talt lidt træt af korruptionsnakken og alt det der.
Jeg har det også helt fint med det, selvom det kunne være blæret at tage den fem gange i træk :glad:
Messi kommer stærkt igen næste år (og næste år igen og næste år igen igen)^n.....

Jep, Messi er kun 26 år, og medmindre at han bliver fodboldinvalid; Gud forbyde det, laver en Ronnie( begynder at drikke og fest) eller sådan noget, så kommer han til at vinde prisen igen. Forhåbentligt.
Enig! Messi har ingen konkurrenter når han er klar. Så hans største problem er skader. Hvis han kan holde sig fra det så er BdO hans næste sæson!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Awards-tråden

Indlæg af Kubala »

Jo, det vil den, men i det mindste vil den være forstummet indtil da. Desuden kan man vel også argumentere fremover: at hvis CR kan vinde prisen i et år, uden titler, så kan der, da ikke være tale om korruption; da det ligeledes må kunne indikere "korruption" eller bias.

Det skal lige siges, at jeg ikke tror , at der er tale om bias eller korruption her, men hvis disse individer ikke kan forstå andet, så kan man vel argumentere på denne åndssvage måde. Med andre ord forfalde til sådanne argumentationsformer.
Senest rettet af Kubala man jan 13, 2014 11:49 pm, rettet i alt 2 gange.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Awards-tråden

Indlæg af Piquénbauer »

Kubala skrev:Jo, det vil den, men i det mindste vil den være forstummet indtil da. Desuden kan man vel også argumentere fremover: at hvis CR kan vinde prisen i et år, uden titler, så kan der, da ikke være tale om korruption.
hehe eller også er det det største tegn på korruption nogensinde ;-)
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15194
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1716 gange
Blevet takket: 1141 gange
Kontakt:

Re: Awards-tråden

Indlæg af Lopezzz »

Piquénbauer skrev:
Kubala skrev:Jo, det vil den, men i det mindste vil den være forstummet indtil da. Desuden kan man vel også argumentere fremover: at hvis CR kan vinde prisen i et år, uden titler, så kan der, da ikke være tale om korruption.
hehe eller også er det det største tegn på korruption nogensinde ;-)
Selvfølgelig er det korruption.
Alene det at FIFA vælger at forlænge afstemningen er det største tegn på bedrageri.
Spørgsmål er bare hvor mange penge Florentino gav til Blatter. Nogen der har statistik på det? :cool:
MDCCCXCIX

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Awards-tråden

Indlæg af Kubala »

I øvrigt virker Platini indebrændt. Han ville jo bare gerne have, at Ribéry havde vundet den. Hvis jeg ikke tager fejl, så vandt Figo jo heller ingen trofæer i 2000, hvor han vandt prisen, da var Ballon d'Or ikke under FIFA.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: Awards-tråden

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Billede

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2838
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 152 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Awards-tråden

Indlæg af whidgee »

Billede

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 95 gæster